POIKASIA TEETTÄVÄT

TAI SUUNNITTELEVAT!!

Tässä linkki suomi24:n myyntipalstaan. http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007&conference=4500000000001355&subcat=1406

Katsokaapa, kuinka paljon on unduja kierrossa koko ajan!! Ja miettikää 5 kertaa että haluatteko tehdä lisää tarjontaa vain oman ilonne vuoksi!! Kun tarjontaa on vähemmän, hinnat pysyy korkeammalla ja silloin ihmiset miettivät linnun hankintapäätöstä tarkemmin ja pidemmällä tähtäimellä.. ja linnut saisivat ansaitsemansa hyvän kodin sen sijaan, että niitä pyöritellään hetken innostuneilta toisille.

3

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaikaröNsy

mistä kirjoitat.
      Olen samaa mieltä.
      Mutta kuten tuolla linnut foorumissa ja papukaijanetissä juuri on keskusteltu,on tänä syksynä tullut lisääntynyt munimistarve,joka johtuu ilmastonmuutoksesta,lämpenemisestä ja lauhasta syksystä.
      Itselleni kävi neitokakadujen kanssa ilmiselvästi salaperäinen lisääntyminen...
      Mitään pönttöä ei ollut,eivät ole koskaan pesineet,ovat 5 vuotiaita,niin nyt löysivät itse lintuhuoneesta paikan,jota pitävät pönttönään...
      en voi enää tehdä mitään..tuli sitten eläviä tai tyhjiä munansisältöjä.
      Itse pidän,jos linnut kuoriutuvat.
      Tämä vain selvitys minulta.
      Ymmärrän mitä tarkoitat.Todella kurjaa lintujen kierrätys.

• luulisin.

Uskon että tuollainen tapaus on yksi todella monesta. Ja uskoisin, että undulaateilla vielä harvinaisempaa. Harmillisen usein poikaset saa vain alkunsa innostuksesta ostaa pesäpönttö ja halusta nähdä lintuvauvoja. Ja vielä harmillisemman usein sellaisilla ihmisillä, jotka ei tiedä aiheesta tarpeeksi. Viittaus esim. aiempaan keskusteluun, jossa jonkun kaverin äiti oli teettänyt poikasia sisaruksilla.

• oikeassa

Näkyy taas olevan myyntipalsta pullollaan unduja.
      Ei tosiaan olisi poikasia teettävien pahitteeksi hieman miettiä asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      334
      668
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75