Tässä linkki suomi24:n myyntipalstaan. http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007&conference=4500000000001355&subcat=1406
Katsokaapa, kuinka paljon on unduja kierrossa koko ajan!! Ja miettikää 5 kertaa että haluatteko tehdä lisää tarjontaa vain oman ilonne vuoksi!! Kun tarjontaa on vähemmän, hinnat pysyy korkeammalla ja silloin ihmiset miettivät linnun hankintapäätöstä tarkemmin ja pidemmällä tähtäimellä.. ja linnut saisivat ansaitsemansa hyvän kodin sen sijaan, että niitä pyöritellään hetken innostuneilta toisille.
POIKASIA TEETTÄVÄT
3
356
Vastaukset
- TaikaröNsy
mistä kirjoitat.
Olen samaa mieltä.
Mutta kuten tuolla linnut foorumissa ja papukaijanetissä juuri on keskusteltu,on tänä syksynä tullut lisääntynyt munimistarve,joka johtuu ilmastonmuutoksesta,lämpenemisestä ja lauhasta syksystä.
Itselleni kävi neitokakadujen kanssa ilmiselvästi salaperäinen lisääntyminen...
Mitään pönttöä ei ollut,eivät ole koskaan pesineet,ovat 5 vuotiaita,niin nyt löysivät itse lintuhuoneesta paikan,jota pitävät pönttönään...
en voi enää tehdä mitään..tuli sitten eläviä tai tyhjiä munansisältöjä.
Itse pidän,jos linnut kuoriutuvat.
Tämä vain selvitys minulta.
Ymmärrän mitä tarkoitat.Todella kurjaa lintujen kierrätys.- luulisin.
Uskon että tuollainen tapaus on yksi todella monesta. Ja uskoisin, että undulaateilla vielä harvinaisempaa. Harmillisen usein poikaset saa vain alkunsa innostuksesta ostaa pesäpönttö ja halusta nähdä lintuvauvoja. Ja vielä harmillisemman usein sellaisilla ihmisillä, jotka ei tiedä aiheesta tarpeeksi. Viittaus esim. aiempaan keskusteluun, jossa jonkun kaverin äiti oli teettänyt poikasia sisaruksilla.
- oikeassa
Näkyy taas olevan myyntipalsta pullollaan unduja.
Ei tosiaan olisi poikasia teettävien pahitteeksi hieman miettiä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891