Tässä linkki suomi24:n myyntipalstaan. http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007&conference=4500000000001355&subcat=1406
Katsokaapa, kuinka paljon on unduja kierrossa koko ajan!! Ja miettikää 5 kertaa että haluatteko tehdä lisää tarjontaa vain oman ilonne vuoksi!! Kun tarjontaa on vähemmän, hinnat pysyy korkeammalla ja silloin ihmiset miettivät linnun hankintapäätöstä tarkemmin ja pidemmällä tähtäimellä.. ja linnut saisivat ansaitsemansa hyvän kodin sen sijaan, että niitä pyöritellään hetken innostuneilta toisille.
POIKASIA TEETTÄVÄT
3
311
Vastaukset
- TaikaröNsy
mistä kirjoitat.
Olen samaa mieltä.
Mutta kuten tuolla linnut foorumissa ja papukaijanetissä juuri on keskusteltu,on tänä syksynä tullut lisääntynyt munimistarve,joka johtuu ilmastonmuutoksesta,lämpenemisestä ja lauhasta syksystä.
Itselleni kävi neitokakadujen kanssa ilmiselvästi salaperäinen lisääntyminen...
Mitään pönttöä ei ollut,eivät ole koskaan pesineet,ovat 5 vuotiaita,niin nyt löysivät itse lintuhuoneesta paikan,jota pitävät pönttönään...
en voi enää tehdä mitään..tuli sitten eläviä tai tyhjiä munansisältöjä.
Itse pidän,jos linnut kuoriutuvat.
Tämä vain selvitys minulta.
Ymmärrän mitä tarkoitat.Todella kurjaa lintujen kierrätys.- luulisin.
Uskon että tuollainen tapaus on yksi todella monesta. Ja uskoisin, että undulaateilla vielä harvinaisempaa. Harmillisen usein poikaset saa vain alkunsa innostuksesta ostaa pesäpönttö ja halusta nähdä lintuvauvoja. Ja vielä harmillisemman usein sellaisilla ihmisillä, jotka ei tiedä aiheesta tarpeeksi. Viittaus esim. aiempaan keskusteluun, jossa jonkun kaverin äiti oli teettänyt poikasia sisaruksilla.
- oikeassa
Näkyy taas olevan myyntipalsta pullollaan unduja.
Ei tosiaan olisi poikasia teettävien pahitteeksi hieman miettiä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136