hei
täällä kirjoittaa paljon liikuntavammaiset ym, onko ketään kehitysvammaista?
onko kehitysvammaisia?
6
575
Vastaukset
- aovin
Vittu kunnon tampio
vispata spermaks ja nussia uudestaan, tai oikeestaan sen spermakupin sais kaataa ojaan sen vispaamisen jälkeen
- erilainen40plus
Eikös meillä kaikilla kuitenkin ole ihan yhtälainen oikeus olla täällä.
Vaikka välillä tietysti pattiin ottaakin asiasta tietämättömien erehtyminen, kaikki me kuitenkin olemme ensisijaisesti ihmisiä!
Eihän kehvelikään ole pyytänyt saada syntyä kehveliksi, niin vain on jostain syystä käynyt.. erilainen40plus kirjoitti:
Eikös meillä kaikilla kuitenkin ole ihan yhtälainen oikeus olla täällä.
Vaikka välillä tietysti pattiin ottaakin asiasta tietämättömien erehtyminen, kaikki me kuitenkin olemme ensisijaisesti ihmisiä!
Eihän kehvelikään ole pyytänyt saada syntyä kehveliksi, niin vain on jostain syystä käynyt..kirjoittaa täällä. Osa palstalle kirjoittajista kokee kehvelit uhaksi. Johtuukohan, että lääkärintodistuksessa on maininta moisesta vammasta, tai mistä vie johtuu, Mutta noi kuittaamiset kehveleistä, saadaan aikaan aika pienellä aivokapasiteetilla.
- erilainen40plus
kanosmn kirjoitti:
kirjoittaa täällä. Osa palstalle kirjoittajista kokee kehvelit uhaksi. Johtuukohan, että lääkärintodistuksessa on maininta moisesta vammasta, tai mistä vie johtuu, Mutta noi kuittaamiset kehveleistä, saadaan aikaan aika pienellä aivokapasiteetilla.
..ihan vain ikävistä omakohtaisista kokemuksista! Eihän se kuitenkaan ole niin kovin mukavaa tulla kerta toisensa jälkeen kohdelluksi ymmärrykseltään vajaana vain sen takia, että käyttää liikkumiseen pyörätuolia.
Eivät nuo oikeasti ja tässä tavallisessa arjessa ole aina ihan helppoja asioita, jokainen niistä joskus hiilestyy! Mutta sitä vain silti pitäisi pyrkiä hyväksymään kaikki ihmiset sellaisena kuin he ovat.
Mutta kuitenkin, ymmärrän kyllä aivan täysin 'onnestasoikeena' mielipiteen, sen verran usein olen itsekin törmännyt samaan asenteeseen ja polttanut pinnani! Enkä tosiaankaan ole edes muistanut hymyillä siihen päälle... :-D
(Eli L. tiedän kyllä mitä tarkoitat!! Ja on jopa niin, että juuri sinä olet kehottanut minuakin käyttäytymään...;-)) erilainen40plus kirjoitti:
..ihan vain ikävistä omakohtaisista kokemuksista! Eihän se kuitenkaan ole niin kovin mukavaa tulla kerta toisensa jälkeen kohdelluksi ymmärrykseltään vajaana vain sen takia, että käyttää liikkumiseen pyörätuolia.
Eivät nuo oikeasti ja tässä tavallisessa arjessa ole aina ihan helppoja asioita, jokainen niistä joskus hiilestyy! Mutta sitä vain silti pitäisi pyrkiä hyväksymään kaikki ihmiset sellaisena kuin he ovat.
Mutta kuitenkin, ymmärrän kyllä aivan täysin 'onnestasoikeena' mielipiteen, sen verran usein olen itsekin törmännyt samaan asenteeseen ja polttanut pinnani! Enkä tosiaankaan ole edes muistanut hymyillä siihen päälle... :-D
(Eli L. tiedän kyllä mitä tarkoitat!! Ja on jopa niin, että juuri sinä olet kehottanut minuakin käyttäytymään...;-))Ceeppareistakin on about 30 % kehveleitä. mitä vaikeavammaisesta on kyse niin vaikeampi määrittää kumpaa loosiin kuuluu. Vanhanliiton porukka voi laittaa aina ceepparit ja kehvelit samaksi laumaksi, osa varmaan ihan tahallaan osa tietämättömyyttään. Oon itsekin joutunut kohteeksi, että mua on nimitelty kehveliksi jossain kuntoutuskeskuksen ravintolassa sotaveteraanien toimesta, siinä ei voi muutakun huulipyöreänä jäädä ihmettelemään. Minutkin on kasvatettu kunnioittamaan vanhempia ihmisiä. paha siinä on alkaa lievästi puhevikaisen alkaa mitään kuittailemaan jollekin 88 v vanhalle sotasankarille, kun kuitti ei tartu haluamallani tavalla. Mutta sekään ei ole kehvien syytä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602