Suomussalmen nykypäivää

epro

Terveyskeskuksen päivystykseen ei enää oteta potilaita muuten kuin pää kainalossa.
Varmin tapa päästä lääkäriin on kutsua ambulanssi kotiin.
Jos soitat aamulla 8.00 päivystys numeroon jolloin se aukeaa ja pääset läpi, on kaikki sen päivän päivystysajat menneet.
Miten se on mahdollista.
Ennen mentiin suoraan ilmoittautumaan päivystykseen ja kaikki pääsivät lääkäriin muutaman tunnin sisällä.
Mistä helkutista on voinut tulla jo sadan ihmisen jono ennen kuin päivystyaika alkaa.

16

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuvanna

oamuna leäkiri teputteli kyllästyneen näkösenä käytävällä, kun ei vissiin ollunna yhtään potilasta tulossa vaevojaan valittammaan

• Gloriah

varaa ajan jo edellisenä päivänä, jolloinka tulemme johtopäätökseen että vaiva ei ole päivystysluonteinen...

• NIPSU-NEITI

Aikaa päivystävälle lääkärille ei voi varata päivää ennen. Yritin kerran,mut aika on varattava aamulla alkaen klo8.

• kysynyt kerran

Aikoja ei kuulemma voi antaa seuraavalle päivälle, sanoi täti puhelimessa.
        Sehän tässä ihmetyttääkin eniten, missä välissä se jono syntyy.

• sanotaan mutta
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

Aikaa päivystävälle lääkärille ei voi varata päivää ennen. Yritin kerran,mut aika on varattava aamulla alkaen klo8.

kun aikoja ei ole klo 8, niin ei ole.

• kyläpoliisi tai
        kysynyt kerran kirjoitti:

Aikoja ei kuulemma voi antaa seuraavalle päivälle, sanoi täti puhelimessa.
        Sehän tässä ihmetyttääkin eniten, missä välissä se jono syntyy.

neuvos rohkeana henkilönä selvittämään tätäkin mieltäkiehtovaa arvoitusta! mars mars vaikka paikanpäälle kysymään, jos ei muuten selviä.

• kyläpoliisi tai kirjoitti:

neuvos rohkeana henkilönä selvittämään tätäkin mieltäkiehtovaa arvoitusta! mars mars vaikka paikanpäälle kysymään, jos ei muuten selviä.

aika päiviä sitten selvitin itselleni, miten pääsen päivystykseen kaikkein parhaiten ja se on vain minun tiedossani, joten suora yhteys suoran toiminnan mieheen neuvokseen niin kerron sen teille luottamuksellisesti.

• H.Addington

Ruukaatteko te siellä Suomussalmella mennä jonkun flunssan tai vastaavan takia aina lääkärille vai miten siellä muka noin täyttä on?

• lie kokoomuksen

puheenjohtajalla, kuumetta ja heti otsikoissa, pystyykö töihin vai miten käy…

• laitosmies

Ne kerrat kun olen tk:ssa käynyt, hommat ovat sujuneet. Apu vaivoihin on löytynyt. Joskus pitää tietysti jonottaa, mutta se lienee itsestäänselvyys.
      Monesti siellä näkee niitäkin joille työnteko jostain syystä ei maistu ja pitää se lääkärinlausunto saaha kun on nuha, yskä tms., nämä tahtoopi eniten valittaa "huonosta" palvelusta.

• housuissa

Olen samaa mieltä. Paljon on ihmisiä, jotka vaivautuvat istumaan useamman tunnin vastaanotolle, että varmaan saa lääkärintodistuksen, ettei tarvitsisi mennä töihin.

• millä opilla nykyisin pääsee terveyskeskuksen päivystykseen parhaiten, olen muuten sen itse keksinyt miten, keksijä kun olen.
      www.rantaneuvos.com kuvagalleriani odottaa kävijöitä, uusia kuvia neuvoksen matkan varrelta.
      e-mail [email protected]
      08-720135 josta minut tavoittaa aina, kunnes kuoleman meidät eroittaa.
      Kaikki ajat ovat menneet, sekä päivystykseen ja lääkärinvastaan otollekin, mutta miten voit todistaa niin käyneen jos ei mene päiväksi katsomaan terveyskeskukseen toimintaa ja kyselemään salapoliisina.

• hautakivesi

Eikö koskaan tunnu kornilta käydä omalla haudalla eläessään.

• Napovaan

Pitääkö tällöin valehdella ja liioitella vaivojaan, vai pääseekö muuten?

• hautakivesi kirjoitti:

Eikö koskaan tunnu kornilta käydä omalla haudalla eläessään.

kotona, johon minun tieni joskus johtaa kuitenkin, hautuumaa on meidän kaikkien lopullinen kotimme, käymässähämme täällä olemme.

• Napovaan kirjoitti:

Pitääkö tällöin valehdella ja liioitella vaivojaan, vai pääseekö muuten?

niin ei tarvitse etes valehdella tai liijotella omaa sairauttaan ja asut lähietäisyydellä terveyskeskusta ja voit mennä ennen kahdeksaa päivykseen aikaasi kyselemään henkilökohtaisesti voi saada sen jo samalle päivälle jos hyvä säkä käy.
        Lääkäri aikoja ei saa, koska lääkärit kiertävät kaukaa koko Suomussalmen jolla on vain ryysyrannan leima ja pysyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      172
      6832
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3883
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3145
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe