Suomussalmen nykypäivää

epro

Terveyskeskuksen päivystykseen ei enää oteta potilaita muuten kuin pää kainalossa.
Varmin tapa päästä lääkäriin on kutsua ambulanssi kotiin.
Jos soitat aamulla 8.00 päivystys numeroon jolloin se aukeaa ja pääset läpi, on kaikki sen päivän päivystysajat menneet.
Miten se on mahdollista.
Ennen mentiin suoraan ilmoittautumaan päivystykseen ja kaikki pääsivät lääkäriin muutaman tunnin sisällä.
Mistä helkutista on voinut tulla jo sadan ihmisen jono ennen kuin päivystyaika alkaa.

16

1627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuvanna

oamuna leäkiri teputteli kyllästyneen näkösenä käytävällä, kun ei vissiin ollunna yhtään potilasta tulossa vaevojaan valittammaan

• Gloriah

varaa ajan jo edellisenä päivänä, jolloinka tulemme johtopäätökseen että vaiva ei ole päivystysluonteinen...

• NIPSU-NEITI

Aikaa päivystävälle lääkärille ei voi varata päivää ennen. Yritin kerran,mut aika on varattava aamulla alkaen klo8.

• kysynyt kerran

Aikoja ei kuulemma voi antaa seuraavalle päivälle, sanoi täti puhelimessa.
        Sehän tässä ihmetyttääkin eniten, missä välissä se jono syntyy.

• sanotaan mutta
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

Aikaa päivystävälle lääkärille ei voi varata päivää ennen. Yritin kerran,mut aika on varattava aamulla alkaen klo8.

kun aikoja ei ole klo 8, niin ei ole.

• kyläpoliisi tai
        kysynyt kerran kirjoitti:

Aikoja ei kuulemma voi antaa seuraavalle päivälle, sanoi täti puhelimessa.
        Sehän tässä ihmetyttääkin eniten, missä välissä se jono syntyy.

neuvos rohkeana henkilönä selvittämään tätäkin mieltäkiehtovaa arvoitusta! mars mars vaikka paikanpäälle kysymään, jos ei muuten selviä.

• kyläpoliisi tai kirjoitti:

neuvos rohkeana henkilönä selvittämään tätäkin mieltäkiehtovaa arvoitusta! mars mars vaikka paikanpäälle kysymään, jos ei muuten selviä.

aika päiviä sitten selvitin itselleni, miten pääsen päivystykseen kaikkein parhaiten ja se on vain minun tiedossani, joten suora yhteys suoran toiminnan mieheen neuvokseen niin kerron sen teille luottamuksellisesti.

• H.Addington

Ruukaatteko te siellä Suomussalmella mennä jonkun flunssan tai vastaavan takia aina lääkärille vai miten siellä muka noin täyttä on?

• lie kokoomuksen

puheenjohtajalla, kuumetta ja heti otsikoissa, pystyykö töihin vai miten käy…

• laitosmies

Ne kerrat kun olen tk:ssa käynyt, hommat ovat sujuneet. Apu vaivoihin on löytynyt. Joskus pitää tietysti jonottaa, mutta se lienee itsestäänselvyys.
      Monesti siellä näkee niitäkin joille työnteko jostain syystä ei maistu ja pitää se lääkärinlausunto saaha kun on nuha, yskä tms., nämä tahtoopi eniten valittaa "huonosta" palvelusta.

• housuissa

Olen samaa mieltä. Paljon on ihmisiä, jotka vaivautuvat istumaan useamman tunnin vastaanotolle, että varmaan saa lääkärintodistuksen, ettei tarvitsisi mennä töihin.

• millä opilla nykyisin pääsee terveyskeskuksen päivystykseen parhaiten, olen muuten sen itse keksinyt miten, keksijä kun olen.
      www.rantaneuvos.com kuvagalleriani odottaa kävijöitä, uusia kuvia neuvoksen matkan varrelta.
      e-mail [email protected]
      08-720135 josta minut tavoittaa aina, kunnes kuoleman meidät eroittaa.
      Kaikki ajat ovat menneet, sekä päivystykseen ja lääkärinvastaan otollekin, mutta miten voit todistaa niin käyneen jos ei mene päiväksi katsomaan terveyskeskukseen toimintaa ja kyselemään salapoliisina.

• hautakivesi

Eikö koskaan tunnu kornilta käydä omalla haudalla eläessään.

• Napovaan

Pitääkö tällöin valehdella ja liioitella vaivojaan, vai pääseekö muuten?

• hautakivesi kirjoitti:

Eikö koskaan tunnu kornilta käydä omalla haudalla eläessään.

kotona, johon minun tieni joskus johtaa kuitenkin, hautuumaa on meidän kaikkien lopullinen kotimme, käymässähämme täällä olemme.

• Napovaan kirjoitti:

Pitääkö tällöin valehdella ja liioitella vaivojaan, vai pääseekö muuten?

niin ei tarvitse etes valehdella tai liijotella omaa sairauttaan ja asut lähietäisyydellä terveyskeskusta ja voit mennä ennen kahdeksaa päivykseen aikaasi kyselemään henkilökohtaisesti voi saada sen jo samalle päivälle jos hyvä säkä käy.
        Lääkäri aikoja ei saa, koska lääkärit kiertävät kaukaa koko Suomussalmen jolla on vain ryysyrannan leima ja pysyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      119
      6354
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6177
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6050
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3972
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2395
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      121
      1420
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1261
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1098
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      61
      907
    Aihe