Serkun kanssa mökillä 2

sevaan

Kun vielä tuijotin edessäni heiluvaa pikkupyllyä, en millään voinut pidätellä itseäni. Tartuin tiukasti kaksin käsin Terhin peppuun. Ah kuinka kova, ja samalla pehmeä se olikaan! Puristelin väkivaltaisesti serkkuni pientä persettä hameen lävitse. Terhi ei hetkeen tajunnut mitä tapahtui. Seisoi vain siinä kun leivoin hänen persettään.

-M-mitä s-sä oikein teet?

Sai Terhi viimein kakisteltua suustaan. Käheällä äänellä kuiskasin hänen korvaansa.

-Nyt serkkuseni ottaa tuon hameen pois, tai itkee ja ottaa sen pois.

Terhi oli varmaan jonkinlaisessa shokissa sillä hän vain tuijotti minua, sitten hän ymmärsi puheeni ja yritti rimpuilla irti. Kiersin käteni hänen ympärilleen ja työnsin hänet seinää vasten. Kivikova munani painui hänen pyllyään vasten, jestas että se tuntui hyvältä! Hieroin munaani hänen persettään vasten ja työnsin häntä samalla seinää vasten. Terhi yritti luikerrella irti mutta painoin hänet kovemmin seinään. Pidin häntä toisella kädelläni kiinni, kun toisella kädellä aloin liu'uttaa hänen hamettaan alaspäin. Kohta Terhin hame oli lattialla mytyssä ja näin hänen ihanat mustat pikkarinsa.

-Päästä mut irti senkin pervo! Mä kerron kaikille!

Terhi huusi silmät kiiluen, käänsin hänet ympäri ja otin tiukan otteen hänen leuastaan, niin että hänen huulensa menivät törrölle.

-Jos minä olisin sinä, pitäisin vähän pienempää suuta.

Nähtyään ilmeeni Terhi hiljeni heti, mutta yritti vieläkin pyristellä irti otteestani. Silitin häntä hellästi poskelle ja sanoin:

-Serkku hyvä älä pyristele, rentoudu. Ei tämä satu, nauti vain...

Terhi rauhoittui hieman, ja hellensin otettani vähän. Silittelin lisää, ja suikkasin hellän suukon serkkuni suulle. Terhi ei näyttänyt enää vihaiselta, vaan aika lauhkealta. Hitaasti liu'utin kättäni alaspäin serkkuni haaroja kohti. Kun käteni tavoitti Terhin häpykummun hän huokasi hiljaa. Työnsin käteni hänen pikkuhousuistaan sisään, Terhi värähti selvästi. Tunsin että hän oli melkein karvaton, vain pari haituvaa kutitti kättäni.

-Miten on pikku serkkuseni? haluaisitko että "opettaisin" sinua vähän?

Terhi hymähti vaisusti, ja tulkitsin sen myöntymykseksi. Päästin hänet irti otteestani, ja astuin hieman taaksepäin. Katsoin serkkuani päästä varpaisiin, ai että hän oli tiukka paketti. Käskin häntä ottamaan yläruumiinsa paljaaksi. Terhi hölmistyi ensin, mutta alkoi sitten avaamaan jakkunsa nappeja. Kiersin hänen taakseen ja aloin taas hieroa hänen pientä takapuoltaan. Hivutin samalla Terhin pikkareita sen verran että pääsin pakaroihin kiinni. Puristelin kovakouraisesti hänen pyllyposkiaan ja liu'utin sormeani hänen vakoaan pitkin. Kohta Terhillä oli enää rintsikat päällään. Irrotin hakaset, ja heitin liivit lattialle, käänsin Terhin itseeni päin. Hänen ihanat tissinsä olivat noin appelsiinin kokoiset, pienet ruskeat nännit nöpöttivät terhakkaina. Tartuin tiukasti niihin kiinni, ja aloin leipomaan niitä ahkerasti. Samalla repäisin pikkuhousut serkkuni jalasta. Huomasin että Terhi oli ilkialastomana edessäni, ja itse olin aivan täysissä pukeissa. Salamannopeasti heitin vaatteet päältäni, munani seisoi kuin rautakanki ja huomasin miten Terhi tuijotti sitä peloissaan. Vetäisin munaani pari kertaa ennenkuin työnsin Terhin lattialle. Terhin silkinpehmeä iho tuntui ihanalta minua vasten, kourin häntä jokapaikasta kun makasin puolittain hänen päällään.

-Nyt saatkin serkku kunnon munaa, toivottavasti ei ole eka kerta!

Väkivaltaisesti avasin serkkuni jalat, ja haarojen välistä paljastuikin melkein karvaton pikkupimpsa. Enempää hempeilemättä asetin munani Terhin häpyhuulille, ja aloin työntämään sitä sisään. Miten kireä pillu voikaan olla! Tuntui kuin esinahkani olisi kuoriutunut pois kun työnsin munaani Terhin hyyvin tiukkaan teinipilluun. Terhi alkoi jo voihkia.

-Pliis ota se pois! sattuu! sattuu!!

Mutta työnsin melaani sisään vastusteluista huolimatta. Terhin pillu oli niin tiukka ja samalla pehmeä, että tunsin kohta tulevani. Enkä ollut vielä edes puolivälissä! Kohta tunsinkin jotain kovempaa ja huomasin että Terhi oli vielä neitsyt. Hän puri hammasta ettei huutaisi täyttä kurkkua, ja silmissä oli jo kyyneleitä.

-Eiköhän korkata tämäkin herkkupesä.

Sanoin ja runnoin munani pohjaan asti. Terhi kirkaisi niin että ikkunoitten lasit helisivät ja korvani melkein särkyivät. Pumppasin vielä pari kertaa ja kohta minulta tulikin. Ähkäisin kiimaisesti samalla kun ammuin koko lastini Terhin kuumaan pikkupilluun. Vetäisin munani ulos ja se olikin aivan veren ja sperman tahrima. Terhi jäi lattialle huohottamaan kun pyyhin munani seinällä roikkuviin pyyhkeisiin. Istuin saunan eteisessä olevalle penkillä ja nostin Terhin syliini.

-Sä olit ihana Terhi, mä haluan lisää sun pikkupillua.
-Onneks se olit sinä joka vei mun neitsyyden, opeta mua lisää.

Aloimme suudella himokkaasti, samalla kourin Terhiä kovakouraisesti jokapuolelta. Munani alkoi taas kovettua. Olimme niin uponneita puuhaamme ettemme huomanneet kun saunan ovi kävi. Sisään astui tätini Leena joka meidät nähtyään näytti enemmän kuin häkeltyneeltä.

-Mitä helvettiä täällä tapahtuu!

Hän sai hämäännykseltään huudettua. Minä ja Terhi vain jähmetyimme...

18

13562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä..

      Tosi hyvä teksti, jatka vaan tosta!!!

    • Ville_87

      kerro jatkoa mitä sit tapahtui...

      • jorma

        Saatanan raiskaaja runkku-rutsa-pedofiili!Ei jatkoa ettei tuu yökky!!!!!!!!!


    • Valdemar

      helevetin sairasta, tuollaaset pitää lukita johonki, ei tuollaasta voi tulla terveeen ihmisen mielikuvituksesta

      • Anonyymi

        Niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa


    • Anonyymi

      Mä oon ottanu joskus nuormpana kuvan jonku mun ikäsen tytön isosta perseestä. Aina mä meen galleriaa ja vähän leikin mun kikkelillä kun katon sitä kuvaa. Ne pikkarit sil tytöllä oli sellaset pienet, jotka ei sopinut sen kokoiselle tytölle

      • Anonyymi

        Pikku spede se siellä taas laskee luikuria buaahaa


    • Anonyymi

      Mitä kivaa on tälläisessä raiskauksessa, kysyn vaan! Raiskaus mikä raiskaus!

      • Anonyymi

        Se onkin speden sekoiluja buaahaa


    • Anonyymi

      Itse olen 25 vuotias ja tutustuin kokemattomaan teinityttöön ja yksi päivä tyttö halusi että hieron vähän tytön jalkoja ja totta kai suostuin ja sanoin että riisuu farkut ja käy sängylle makaamaan. Hieroin pohkeista pakaroihin asti ja huomasin että tytöllä alkaa pimppi kastumaan jolloin riisuin myös itseltäni bokserit ja sanoin tytölle että tuntuu vähän että pikkuhousut on nyt vaan edessä ja riisuin pikkuhousut ja työnsin ensin yhden ja hetken päästä toisen sormen. En voinut vastustaa joten laitoin kieleni osittain neitsytpyllyn sisälle. Tyttö nautti selvästi ja huokaili syvään että tuntuu tosi ihanalta. Lopulta työnnyin tytön kireään tussuun takaa päin ja nain alaikästä tyttöä varmoin työnnöin. En kuitenkaan halunnut että tyttö tulee raskaaksi joten sanoin että pyllistä muhun päin. Sun pylly on niin herkullisen näkönen oon aina haaveillu naisen pyllyyn työntämisestä hitain työnnöin. Saanko? Kysyin. Saat jos mahtuu vastasi tyttö. Laitoin paksun kyrpäni pyllyreiälle, ja sain sen mahtumaan. Kysyin tytöltä että ei kai sattunut ja tyttö sanoi että kaikki hyvin ja aloin liikuttamaan kaluani likan perseessä ja välillä tyttö huokaili aah uuh pitämättä meteliä paitsi vaikka kerran tytöltä pääsi pieru ja kiihotuin lisää . Lopulta ammuin spermani pitkin tytön pakaroita. Nyt vasta tajusin että olin nussinut 15 vuotiasta tyttöä molempiin reikiin ja tuntu vähän väärältä mutta ajatus tosta kiimasesta pikku likasta nelin kontin edessäni kiihottaa todella paljon.

      • Anonyymi

        Tuollaista olis kiimaista nussia kimpassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista olis kiimaista nussia kimpassa

        Penkalle ja kuula kalloon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Penkalle ja kuula kalloon

        Mitä vittuu vieläkö sä pedari elät.


    • Anonyymi

      Minun 11-vuotias serkkuni sano annas kunnon munaa jos et oo pikkupili ja tyydytä naine niinku mies. Sitten työnsi 33 cm jäykkää patukka serkkuu huusi lisää van ja nussi pyyllyynki. sano täältä pesee ja puristeli isoja tissejö jotka törrötti . annon laueta ensi pilluu ja sitte isojen tissie välii ja suuhu ja vielä pyllyy. ooh sano serkku ja sai orkasmeja ootki tosi mies ja kulluki isoin. sen kesä aikana nussitti joka päivä monta kertaa ja saatii paljo orkasmeja opeti häntä koko kesä nussimaa ja nyt hän on siinä hyvä

      • Anonyymi

        Sillälailla spede pedarilla sekottaa pahemman kerran buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillälailla spede pedarilla sekottaa pahemman kerran buaahaa

        No oothan sie jo niuvanniemellä apu on siulla lähellä. Ei hätiä mitiä spede.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillälailla spede pedarilla sekottaa pahemman kerran buaahaa

        No spede pyydä assistentiltas bentsosi.


    • Anonyymi

      U­­u­s­­i s­­­ek­­­sitea­­tteri ava­­utu­­­u Su­omeen! Ku­­­tsu­­mme kai­kk­i­. Il­­moit­tautum­­­inen ryhmäämm­­­e tääll­­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/F8n8E9

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe