BB:n ääni :) :)

Höpsähtänyt

Olen aina ihan hurmaantunut, kun asukkeja puhuttelee päiväkirjahuoneessa se möreä-ääninen, "tosikolta" kuullostava mies :D

Ai että miten ihminen voi ihastua pelkkään ääneen? Minkähän näköiselle miehelle se ääni kuuluu?

Seksikäs ääni miehellä, tajuttoman seksikäs. En ole sitten mikään teinipirpana, ihan aikuinen nainen uskokaa pois :D

24

4789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäkin tykkään:))

      Eiks se ole se Mari Kakon nykyinen mies? Se Kim Sainio. Näin mä olen ymmärtänyt.

      • ääni on

        ainakin Kim Sainio, tuottaja.


    • tykkään

      ja sillä on hyvä huumorintaju kun puhuttelee asukkaita.

      • dsdsdds

        Sillä on seksikäs ääni!


    • meikäläinen tässä

      siellä on parin eri henkilön ääntä.

      "Pää BB-ääni" kuuluu ilmeisesti Jari Karjalainen -nimiselle alan ammattilaiselle.
      Kaveri spiikkaa paljon mainoksia tms. Tekee niitä Kanarian saarilta muuten. Ex.muusikko

      • Duunissa

        suuri yleisö tuntea tuon Jari Karjalaisen paremmin Hausmylly-yhtyeen ex-solisti Dromena...


      • .....

        Hausmylly -yhtyeen jäsenenä ja mainosäänistä tuttu Jari Karjalainen on Suomen Big Brotherin nauhoitettujen kuulutusten ja mainoksien ääni.


      • ja hauskin on

        Kim Sainio


      • Kuuhinen

        Onko tämä nyt se saatana, joka puhuu 95% Suomen mainoksista sekä televisiossa että ratiossa? Ei perkele jos jotain ihmistä on oppinut vihaamaan pelkän äänen perusteella niin se on tämä jätkä! Yrittäjät ja muut mainoksia tarvitsevat, palkatkaa välillä joku muu, tuo robottiääni vaan vituttaa ihmisiä.


    • KJ Lång

      siitä että mielikuvituksenne pelaa... Seksikästä on nainenkin jolla on vielä jotain päällä eikä kaikki ole esillä saman tien.. jää mielikuvitukselle varaa ja kukin maalailee haluamansa kuvat sitten sen mukaan. Yleistä

    • .....

      jostain luin että se olisikin nainen, bb:n ääni.

    • Martinafani

      Martinan ääni pistää varpaatkin kippuraan ja hänen naurunsa saa sydämen läpättämään. Siinä on seksikäs ääni, joka on valitettavasti synnynnäinen. Puhetyyliä voi toki harjoitella, samoin voisitte suomalaiset lattajalkanaikkoset ottaa hieman käyttäytymismallia ja tyylioppia Martinalta.

    • on on....

      Ainakin yksi ääni kuuluu Sami Aaltoselle.

    • yrittääolla

      yrittää kuulostaa kimmovehviläiseltä.

    • Höpsähtänyt

      Vai Kim Saino hmmmm....ja Mari kakon mies nykyisin. Voi Mari, onnekas saa kuunnella sitä sänkykamari-ääntä aina, kun haluaa!

      • Höpsähtänyt

        Komee mies on se Kim.Piti käydä etsimässä kuvakin hänesta :)

        Voi Mari K.,ollappa sun nahkoissa :)


      • jamskally
        Höpsähtänyt kirjoitti:

        Komee mies on se Kim.Piti käydä etsimässä kuvakin hänesta :)

        Voi Mari K.,ollappa sun nahkoissa :)

        Se ääni tosiaan on ihana :) Oli pakko saada se soittariksikin ^^


    • Anonyymi

      Pitä jähä talon tuli

    • Anonyymi

      Seksikäs ääni?🤣

    • Anonyymi

      V O I L U O J A

      • Anonyymi

        Vanha aloitus. Kuka lie nykyään, mutta huonompi, kuin edeltäjänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha aloitus. Kuka lie nykyään, mutta huonompi, kuin edeltäjänsä.

        Joonas Nordman. Ei hyvä. Liian pehmoinen. Se määräilevä ääni takaisin. Vieläkö hän juontaisi SuomiSaunan uumenista Kanarialta? Ps. Äänen lisäksi se mies on komea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joonas Nordman. Ei hyvä. Liian pehmoinen. Se määräilevä ääni takaisin. Vieläkö hän juontaisi SuomiSaunan uumenista Kanarialta? Ps. Äänen lisäksi se mies on komea!

        Ei todellakaan ole Joonas. Kaikki tuntee sen äänen. Tuo on koneääni ja todella ärsyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole Joonas. Kaikki tuntee sen äänen. Tuo on koneääni ja todella ärsyttävä.

        On Joonas. Kone on laitettu muuntamaan ääntä muka tunnistamattomaksi. Kuuntele itse tarkasti! Olen täysin oikeassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe