mikä ammatti on AD-
mitä se tekee?
olenko ad- kun olen compuutteri graafikko?
AD?Mikä on AD?
ad?
4
3603
Vastaukset
- Arvuuttelija
AD eli Art Director. Varmaan yrityksessä Graafikkojen graafikko, eli sinun esimiehesi.
- daigaduu...
Active directory ;)
- odiuoei
daigaduu... kirjoitti:
Active directory ;)
AD = Anno Domini = Herran Vuosi
- tools
yleensä mainonnan suunnittelija, joka yhdessä copywriterin kanssa suunnittelee kampanjakokonaisuuksia, brandin rakentamista, lehti-ilmoittelua, mainoselokuvia ja radiomainontaa, sponsorointia, tapahtumia.... kaikkea missä asiakasyritys haluaa olla näkyvillä.
Ei siis pelkkää grafiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3332021Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul371856Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis621350Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.21166- 771137
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet831081Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.1111010Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen941010Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin7889Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain163872