Isossa kaupungissa oli julmetun suuri tavaratalo, josta sai aivan kaikkea, siis todellakin aivan kaikkea. Laittoivat sitten lehteen ilmoituksen myyjän paikasta ja paikkaa hakemaan ilmaantui ujohkonoloinen maalaispoika.
"Oot sitten maalta kotoisin?"
"Joo'o."
"Ootko ennen tehnyt myyntihommia?"
"Juu, kyllä mä siellä maalla..."
Vaikka sälli olikin vähän ujonoloinen, niin myyntipäällikkö jotenkin pitihänestä, ja otti hommiin. Pitkän ja hikisen ensimmäisen työpäivän jälkeen päällikkö tulee siinä viiden pintaan katsomaan miten
maalaispoika on pärjännyt.
"No, montakos kauppaa olet tehnyt?"
"Yhden."
"Niin noh, yleensä meidän myyjät tekee sellaiset 20-30 kauppaa päivässä. Paljonkos arvoinen se ainokainen oli?"
"1,2 miljoonaa."
"Yksi pilkku kaksi miljoonaa!!!! Mitä ihmettä sä oikein myit??"
"Niin no, mä myin tälle kaverille ensin sellaisen pienen ongenkoukun, sitten vähän isomman, seuraavaksi sellaisen Rapalan viehesarjan ja vielä perhontekovehkeet. Sitten se tietysti tartti siimaa, ja mä myin sille ensin sellaista tavallista, sitten vähän vahvempaa ja vielä sellaista kunnon barracudankestävääextra-siimaa. Tietysti siihen sitten oli myytävä kunnon vavat ja kelat. Sitten todettiin, että kyllä se venekin tarvitaan, ja niin mä vein kaverin veneosastolle ja myin sille Marino 9000:n erikoisvarustein. Seuraavaksi se totesi ettei sen vanha kuplavolkkari kyllä jaksa vetää semmoistarohjoa, joten vein sen sitten vielä auto-osastolle ja myin sille Range Roverin ja trailerin. Kaikkineen siitä tuli aika tarkkaan 1.198.160 mk."
"Ei jumalauta, mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja sä myyt sille kaikentuon?"
"No ei ihan... itte asiassa se tuli ostamaan muijalleen tamponeja, ja mä sitten sanoin sille, että sun viikonloppus on joka tapauksessa pilalla, niin mikset lähde vaikka kalaan...?"
Vikonloppu pilalla?
10
1066
Vastaukset
- yab-yum
Mikä on helpoin tapa tappaa mies? Laittaa hänen eteensä alaston nainen ja
six-pack olutta ja sanoa, että hän saa valita vain toisen.- Pirre*
tässä iässä voi jo olla..noinkin :/
- Pirre*
hyvä, kiitos :))
Olet jyvällä yhdestä jos toisestakin asiasta. Olet luova naisihminen.
- yab-yum
olen:) millä sivulla kävit?
- c c
yab-yum kirjoitti:
olen:) millä sivulla kävit?
Katselin näitä hoito- ja unisivuja. Mielenkiintoista. Et ole pelkkä pintaliitäjä!
- vai ylempää johtoa
c c kirjoitti:
Katselin näitä hoito- ja unisivuja. Mielenkiintoista. Et ole pelkkä pintaliitäjä!
elipä kerran metsässä orpo jänönen ja orpo käärme. Ne kumpikin sattuivat olemaan syntymästään sokeita.
Eräänä päivänä jänö oli tapansa mukaan hyppelemässä ympäri metsää ja käärme oli luikertelemassa ympäri metsää, kun jänömme kompastui käärmeeseen ja kaatui.Tämän seurauksena tietysti käärmekin kolhiintui.
"Voi hyvä tavaton", sanoi jänö, "Olen kamalan pahoillani! En tarkoittanut satuttaa sinua. Olen ollut syntymästäni saakka sokea, enkä näe eteeni. Itse asiassa, koska olen myös orpo, en edes tiedä mikä minä olen."
"Ei se mitään", käärme vastasi. "Itse asiassa minä olen myös syntynyt sokeana enkä koskaan tuntenut äitiäni. Entäpä jos minä luikertelisin päälläsi ja yrittäisin selvittää mikä sinä olet."
"Voi, sepä vasta olisi ihanaa!", vastasi jänönen. Niinpä käärme luikerteli jänön ympärillä tunnustellen ja sanoi:
"Hmm,sinua peittää pehmeä turkki; sinulla on hyvin pitkät korvat, nenäsi nykii ja sinulla on pehmeä hännän tupsukka. Sanoisin, että sinä olet melko varmasti jänöpupu."
"Oi kiitos! Kiitos!", hihkui jänönen.
Sitten jänönen ehdotti käärmeelle: "Entäs jos minä tunnustelisin sinua käpälälläni ja auttaisin sinua samalla tavalla kuin sinä autoit minua." Niinpä jänö tunnusteli käärmettä joka puolelta ja sanoi sitten:
"Jaa, sinä olet lipevä ja niljakas ja sinulla on kaksihaarainen kieli... ei korvia, ei selkärankaa eikä palleja. Sanoisin, että olet melko varmasti joko esimies tai mahdollisesti jopa ylempää johtoa.
- tulikin mieleen
Mies käveli apteekkiin ja harhailtuaan hetken myymälässä myyjätyttö kysyi, että voinko olla jotenkin avuksi.
Mies vastasi, että hän etsi tampooneja vaimolleen. Tyttö ohjasi miehen oikealle hyllylle. Muutamaa minuuttia myöhemmin mies palasi tiskille ja asetti valtavan paketin pumpulihahtuvia ja narukerän tiskille. Tyttö kysyi, "Luulin että te etsitte tampooneja vaimollenne?"
Mies vastasi, "No niin teikin mutta, tämä johtuu siitä että eilen pyysin vaimoani tuomaan minulle kartongin savukkeita kaupasta mutta hän tulikin kotiin mukanaan tölkillinen tupakkaa ja sätkäpaperia. Joten minä ajattelin, että jos minun täytyy kääriä omani, NIIN TÄYTYY HÄNENKIN!" - Tampaxin
Äiti kyseli pikkutytöltään, mitä hän haluaisi, jos saisi kaiken maailman hienouksista valita. Tyttö siihen, että ilman muuta Tampaxin. Äiti tietysti hämmästyi, mutta tyttöpä vastasi, että tottakai Tampaxin, kun sillä voi uida, juosta ja ratsastaa...
(Tämä vitsi liikkui pari-kolmekymmentä vuotta sitten, kun tamponimainos mainosti Tampaxia...)- ibiza
vitsailtiin että Tampaxilla ja Terhi perämoottorilla oli yhteinen mainoslause: "Vedä narusta ja nauti kesästä"....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350