Lassila tikanojaa ei saa arvostella näillä sivuilla
on ilmeisesti voidellut sivujen ylläpitäjää niin hyvin että kaikki arvostelu poistuu heti.
Palvelu Tikanojalla on täysin ala arvoista ,katsokaa vaan niin tämäkin viesti poistuu.
Lassila Tikanoja
32
5154
Vastaukset
- ijasbd
En ole ennen kirjoitellut ,enkä tiedä sensuurista ,mutta tyhjennykset ei toimi täysin perseestä koko firma.
- paskaa
Meilä valuu ranskaan paska ,eikun rahat.onko se parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Ole toiminut eri firmoissa 40 V ja ne on jauhanut samaa paskaa 40 V Asia ei ole muuttunu mihinkää. Ei edes Lassilla ja tikanoja.
- Anonyymi
Onko teillä sopimus Tikanpojan vai Kierokapulan kanssa?
- tomppo
eihän työ vi tulla tehdyksi, kun ne ottaa hommia niin, ettei kukaan ehdi niitä tekemään. sitte jätetään palkat maksamatta tai ainakin kusetetan missä vaan pystytään. näin toimii "iso ja kaunis"
- supermama
nyt en ymmärtänyt. Etkö oo saanut palkkaasi?
- supermama
tuli vaan mieleen että saat palkkasi sen mukaan kuin itse ilmoitat tuntilapussasi. oletko ilmoittanut oikein? se on tosi tarkkaa, koska sun esimies ei maksa palkkoja, ainoastaan ilmoittaa tunnit palkkikseen, jotka oot itse hänelle toimittanut. Tuntuu oudolta ettet muka ois saanut sovittuja palkkoja!
- LeilaA
supermama kirjoitti:
tuli vaan mieleen että saat palkkasi sen mukaan kuin itse ilmoitat tuntilapussasi. oletko ilmoittanut oikein? se on tosi tarkkaa, koska sun esimies ei maksa palkkoja, ainoastaan ilmoittaa tunnit palkkikseen, jotka oot itse hänelle toimittanut. Tuntuu oudolta ettet muka ois saanut sovittuja palkkoja!
Ehhei, itsellänikin on henkilökohtaisesta kokemusta Lassila&Tikanojan "palkanmaksusta". Itse kyllä täytän tuntilistan, mutta ESIMIES kirjaa tunnit konneelle ja ne menevät sitä kautta palkanlaskijalle. Se on ihan sama mitä sinne tuntilistaasi täytät, kun ESIMIES tekee jatkuvasti "virheitä" tuntilistoihin. Miten on mahdollista, että ihmisiltä puuttuu säännöllisesti jopa 10h palkasta tai sairaslomapäiväkorvauksia, vaikka päivät ovat selkeästi merkitty sairaslomatodistukseen..??
Toinen mikä on yleistä on se, ettei työtekijöille makseta sitä mitä kuuluisi maksaa. Jos et itse tajua vaatia esim. arkipyhäkorvauksia tai siirtymäaikoja, niitä ei myöskään sinulle automaattisesti makseta. Kokemusta löytyy. - saman kokenut
LeilaA kirjoitti:
Ehhei, itsellänikin on henkilökohtaisesta kokemusta Lassila&Tikanojan "palkanmaksusta". Itse kyllä täytän tuntilistan, mutta ESIMIES kirjaa tunnit konneelle ja ne menevät sitä kautta palkanlaskijalle. Se on ihan sama mitä sinne tuntilistaasi täytät, kun ESIMIES tekee jatkuvasti "virheitä" tuntilistoihin. Miten on mahdollista, että ihmisiltä puuttuu säännöllisesti jopa 10h palkasta tai sairaslomapäiväkorvauksia, vaikka päivät ovat selkeästi merkitty sairaslomatodistukseen..??
Toinen mikä on yleistä on se, ettei työtekijöille makseta sitä mitä kuuluisi maksaa. Jos et itse tajua vaatia esim. arkipyhäkorvauksia tai siirtymäaikoja, niitä ei myöskään sinulle automaattisesti makseta. Kokemusta löytyy.ja 4kk:n työssäolon jälkeen lopetan! Eihän se ole mikään normaali "hyvä" työpaikka jossa ihmiset on pari kk ja marssii pellolle. Jatkan siivoushommia, työnantaja vaihtuu ja heti!!
Tsemppiä kaikille! - ,,,,,,
LeilaA kirjoitti:
Toinen mikä on yleistä on se, ettei työtekijöille makseta sitä mitä kuuluisi maksaa. Jos et itse tajua vaatia esim. arkipyhäkorvauksia tai siirtymäaikoja, niitä ei myöskään sinulle automaattisesti makseta. Kokemusta löytyy.ei pidä paikkaansa!!!!!!
TOLLO,TOLLO,TOLLO, T-O-L-L-O, TOLLO!!!!!! - Anonyymi00029
supermama kirjoitti:
Ei ne aina tule vaikka ilmoittaisikin oikein.
Aina pitää varmistaa maksetut palkat ja ilmoittaa mitkä puuttuu. Nykyään toki puhelimella tehdään, ennen täytettiin käsin. - Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei ne aina tule vaikka ilmoittaisikin oikein.
Aina pitää varmistaa maksetut palkat ja ilmoittaa mitkä puuttuu. Nykyään toki puhelimella tehdään, ennen täytettiin käsin.Et vaan osaa täytellä
- Työpaikka hakusessa!
Itse meinannut joskus vuosia sitten töihinkin tuonne, mutta sen verran on internetti pullollaan tätä samaa virttä paikasta, niin ei taida maksaa vaivaa.
Onko tilanne nyt herran vuonna, kohta jo 2011 muuttunut? Voiko töitä kysyä viimein huolettomin mielin, vailla taulukoiden alle meneviä ja jopa kokonaan maksamatta jäävää palkkaa? Ala kiinnostaisi kyllä! - Ville Pettunen
Kuka vitun Tikanoja? Lassila tiedetään, se on se maalivahti!
- Anonyymi
Siirtää paskaa paikasta toiseen.
- Anonyymi
Tissilä-Lakanoja !
- Anonyymi
se on alarvoinen yritys suomessa. ne siirtää paskaa A-B paikasta toiseen ja kusetaa päivittäin asiakasta ja työntekijöitä.
- Anonyymi
Jorinasi on "alarvoinen" . Todellakin A-B paikasta ja syvältä
- Anonyymi
Kyllä pitää paikaansa 11 vuoden kokemuksella.
- Anonyymi
Tämäkin keskusteluketju luisui alkuperäisestä aiheesta.
Kiitos kokkelidemu trollien jotka koettavat kääntää katsetta ja vastuuta pois itsestään.
Tutkittuani huolella kaupungin osuutta SCC hankkeessa sekä Iisakin osuutta Ritaluoman, Mr. Wilsonin, Regina Chiluban, sekä muutaman muun huijarin välisessä väärän rahan , sekä oikean pestyn rahan ja oikean A4- kopiopaperin siirroissa kaupungin tileille olen tullut siihen tulokseen, että Issakki oli pelkkä viaton sivustakatsoja.
Hämmentyneenä Issak aeurasi varojen siirron erikoisia käänteitä kuin Wimbledonin katsomon yleisö, jonka päät kääntyivät lyöntien tahdissa yhtä aikaa vuoroon oikealle ja vuoroon vasemmalle... Issakin... .nigeria - kirstula - nigeria - kirstula -nigeria - kirstula ....
Pää pyörällä voimatta keskeyttää peliä Issak totesi olevansa voimaton, kuin puun ja kuoren välissä pahassa puristuksessa.
Puu oli kaupungin valtuusto - ja hallitus alasimena ja puun puristava kuori oli SCC hanke ja Ritaluoma ja SCC hallituspaikka oli kuin moukari joka takoi hanketta eteenpäin, Issakin maineen litistyessä isku iskulta näiden kahden osapuolen välisessä sammon taonnassa...
Surullisinta on, että kun valtuuston ja hallituksen piti valita kaupungin edustaja SCC hallitukseen valvomaan kaupungin ja veronmaksajien etua, se tehtiin vetämällä pitkää tikkua, mutta arvonnan sääntöjä muutettiin Issakilta salaa.
Oli kavalasti sovittu, että saa Issakki pitkän tai lyhyen tikun, niin hallituspaikka on sen joka saa pitkän tai lyhyen tikun ja että Issak saa vetää tikua ensimmäisenä, eikä enempää tarvitse muiden pelata, jos Issak saa pitkän tai lyjyen tikun eli voittaa hallituspaikan..... tai miten se nyt menikään?
No, Issak sai joko pitkän tai lyhyen tikun ja SCC hallituspaikan
Kuulemma Issak kysyi hallituksen kokouksessa, onko taattu, etten jodu taloudellisiin vahingonkorvauksiin hallituksen jäsenenä jos kaikki meneekin vastoin odotuksianne päin persettä, hanke kusee ja Ritaluoma katoaa rahasalkku kainalossaan nigeriaan?
Kaupungin hallitus oli vastannut (sormet selän takana ristissä) kuorossa suullisesti,
- Ole huoleti Issak, kaupungin lakimieskaarti on varmistanut asian, sinun ei ole syytä pelätä tulevia korvauskäräjiä ja henkilökohtaisia vahingonkorvauksia,
ME KAUPUNGIN VALTUUSTO JA HALLITUS TAKAAMME KAUPUNGIN OMAVELKAISELLA TAKAUKSELLA ASIAN.- Anonyymi
Persuvuodatus ei näytä liittyvä mitenkään Lassila & Tikanojaan, mutta persuthan eivät osaa lukea otsikoitakaan saatikka mitään muuta. Ymmärrys ohoi!
- Anonyymi00032
Anonyymi kirjoitti:
Persuvuodatus ei näytä liittyvä mitenkään Lassila & Tikanojaan, mutta persuthan eivät osaa lukea otsikoitakaan saatikka mitään muuta. Ymmärrys ohoi!
Olen kyllä demari..teidän miehiä !
- Anonyymi
Olen omakotiasujan todella tyytyväinen, että pääsin L&T:sta eroon, keskitetty jätehuolto on puolet halvempaa eikä tarvi etukäteen maksaa tyhjennyksiä. Ette saaneet reppanat ikinä loppulaskuakaan palautettua, vaikka arviolaskutitte etutikkiä vielä silloinkin, kun palveluntoimittaja oli vaihtunut
- Anonyymi
Olen pahoillani mutta menit sekaisin. Tämä on Hämeenlinna keskustelu. Täällä ei noussut kuin pari euroa/tyhjennyskerta, mutta kuitenkin...
- Anonyymi
kiertokapulan hoidossa oleva jätehuolto on tosiaan euron verran kalliimpi ja mikä pahinta se ei edes toimi , ja vika on kaikissa muissa paitsi heissä .
- Anonyymi
Höps, nyt maksaa isomman pytyn tyhjennys 7,5€/kerta 4 viikon välein. 2kk:n lasku 15€ tai 22,5€ riippuen 2 vai 3 tyhjennystä osuu sille välille. L&T:n 3kk lasku oli pienemmän pytyn kanssa 60€
- Anonyymi
Höps. Sua on huijattu. Kesäaikana minimityhjennysväli on 2 viikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höps. Sua on huijattu. Kesäaikana minimityhjennysväli on 2 viikkoa.
Sori, maksimityhjennysväli
- Anonyymi
Edelleen ilo maksaa vain 3kk/22,50€, kun L&T otti aiemmin 60-70€. Laskutetaan vasta tehdystä työstä, eikä mitään eestaas arviolaskuja
- Anonyymi
Lassila-Tikanpoika !
- Anonyymi
Tissilä-Lakanoja !
- Anonyymi00030
L&T llä nykyisellä luotea lla pitää olla sairaana töissä.
Aina kun soitan että olen kipeä niin mulle sanotaan että mene vaan nyt koittamaan ja jos olo huononee ilmoitat sitten uudestaan. Esihenkilöltä pitää anoa sairauspoissaolo joka sairauspäivälle erikseen. Ei siinä saa sairastaa ja toipua rauhassa kun aina pitää olla vakuuttelemmassa ettei ole työkuntoinen.
Ja usein painostetaan sairaana töihin.
Vaha ketju mutta onko tänne muilla uusia kokemuksia L&T stä nykyisestä luoteasta. Sama meno jatkuu kun ennenkin....
Terveisin Kaapo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719