Ihan sitä vaan, kun tässä ajattelin ekaa kertaa kasata oman koneen, että tuleeko tuossa intel dual core 2,2 ghz prossussa jäähyä mukana, vai tarviiko ostaa erikseen? Ja riittääkö vakiojäähy jos semmoinen löytyy.
EN kellota mutta kone voi olla kymmenen tunnin yhtäjaksoisessa käytössä.
Tuleeko prossun mukana jäähy..?
3
904
Vastaukset
- Masdadsadasa
Korjaan että prosessori on siis core 2 duo, mitä eroa niillä sitten onkaan.
"INTEL CORE 2 E4500 2.2GHZ 800/2M S775 "- koff79
juu tulee vakio jäähy eikä ne lämmöt siitä nouse vaik ois vuoden päällä
- Erkko!
koff79 kirjoitti:
juu tulee vakio jäähy eikä ne lämmöt siitä nouse vaik ois vuoden päällä
Jäähdytin tulee mukana, jos ko. prosessori on boxed.
Yleensä tälläinen kannattaa ostaa myös sen takia, että hintaero OEM/tray malliin on yleensä sama.. ja joskus boxed maksaa jopa vähemmän. Lisäksi Boxed mallin takuu on 3 vuotta (ainakin silloin kun noita hintoja olen seurannut) kun taas trayllä on vain vuosi.
Ainakin AMD:tä myydään vielä ilman tuuletinta/HS:kiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503464Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5882218Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si892177Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171980- 201628
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431608KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar661504Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1301427- 281426
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901359