Ostin tänään Nissan Micra 1.2 koneella, ajettu 50 tuhatta, vm 05. Kysyn teinkö hyvän kaupan, takuuta jäljellä 2v tai 30 tuhatta km.
Voinko nukkua yöni
5
1059
Vastaukset
- pari vuotta
Nuku nyt pari vuotta rauhassa. Jos sitten alkaa epäilyttään, niin palataan asiaan. Kyllä perinteisesti Nissanien kanssa on pärjännyt...
- ihan varmasti
Mutta teitkö hyvät kaupat? Se riippuu tietysti siitä, mitä Datsunistasi maksoit!
- alkuperäinen 1
13 tuhatta, minun mielestä sopiva hinta virheettömästä, ja takuuta 2 vuotta olevasta autosta.
- Kiki
alkuperäinen 1 kirjoitti:
13 tuhatta, minun mielestä sopiva hinta virheettömästä, ja takuuta 2 vuotta olevasta autosta.
Ittelläni on vuoden 1988 Micra, maksoin siitä 450€ ajettu vähän alle 130 tuhatta, ja hinta oli aika oikea, koska edessä on ainakin 100 tuhatta vielä.
Mutta että 13000€ tommosesta "leluautosta" sillä hintaahan olisi saanut jo oikean auton, esim. tän http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=604606
- 5 litraa satasella
Meillä on vaimon käytössä -03 rekisteröity 1.2 (tehokkaampi 80hv versio) Micra.
Mittariin on kertynyt 80.000km, eikä koko aikana ole ilmennyt ensimmäistäkään vikaa.
Todella uskomaton suoritus, kun saman aikaan omaa primeraa, digiboksia, telkkaria, kännyköitä, tietokonetta, pesukonetta jne... on pitänyt korjata useampaan otteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117