....olisi kiinnostunut? olenhan jo 42v mies...kuka minusta välittäisi, ketä voisi kiinnostaa minä? Kurjaa olla yksinäinen mies. Mistään en oikein saa mitään kontaktia, tarkoitan näitä erilaisia treffipalstoja yms...Haluaisin niin kovasti että minullakin olisi joku josta pitää kiinni ja jota rakastaa, pelkään että elämäni on eletty ja kaikki tehty mitä tehdä voi? Nyt tuntuu aika pahalta, ja vielä kun on tuo syksyn pimeyskin riesana.
Kuka minusta....
10
801
Vastaukset
Olet vasta 42.. Kaikkein parhaimmat ei välttämättä edes itse huomaa, miten ovat hyviä
ja erinomaisia.
Ilmeisen moni nainen haluaa yhteistä tekemistä,
läheisyyttä monissa eri muodoissa, luottamusta, rehellisyyttä. En ole mikään asiantuntija, kun
ei itsellä kokemuksia edes kirjaksi asti :)
Sellanen kuva mulla on, että nainen haluais olla
vähän "tavoiteltavissa".. vaikka oisit heti aivan
lääpälläsi (sori:) ei ehkä kannattais näyttää liian suurta innokkuutta. Ettei toinen tunne itseään ahdistetuksi millään tavalla,
Tää ei ollut ees tarkoitettu millään tavalla ohjeeksi, koska mua ärrrsyttää kertoa muille miten
pitää tehdä.. enemmänkin oma mielipide vain.
Kaikki menee vielä hyvin, kun siihen uskotaan :))- Mistä löytäisin.
....myös yksinäinen? Kiva kun annoit palautetta ja loit minuun uskoa, Kiitos. En jaksaisi kulkea ravintoloissa etsimässä seuralaista, kumpa Hänet löytäisi jostain muualta...
Mistä löytäisin. kirjoitti:
....myös yksinäinen? Kiva kun annoit palautetta ja loit minuun uskoa, Kiitos. En jaksaisi kulkea ravintoloissa etsimässä seuralaista, kumpa Hänet löytäisi jostain muualta...
..olisi yksin, vaikka olisikin kaksin, tai
seurassa. Yksinäisyydestä en koskaan muista itse
kärsineeni, ei sillä etten oisi yksin ollut!
Oli tosi mukava, jos tuosta pienestäkin sait edes
vähän uskoa. Kuten sanoin en osaa, enkä halua
antaa neuvoja, mutta jos kaikki sujuisi sillä
tavalla, että se kumppanin etsintä ei olisi
itsetarkoitus; se tulisi vähän kuin jonkin muun
ohessa, ja sitten se olisi menoa :))
'Onnea sulle toivotan ja onnellista aikaa, uskollista ystävää, ja muuta sinä et kaipaa'- yksin ja jo 51
Sanin kirjoitti:
'Onnea sulle toivotan ja onnellista aikaa, uskollista ystävää, ja muuta sinä et kaipaa'Kuulostaa tutulle tuo kirjoittamasi. Naisenkin on vaikeeta tutustua miehiin ja varsinkin jos ei ole mitään missityyppiä, ei riitä että on rehellinen ja tavallinen. Mut elä anna periksi en minäkään.
- Mistä löytäisin.
Sanin kirjoitti:
'Onnea sulle toivotan ja onnellista aikaa, uskollista ystävää, ja muuta sinä et kaipaa'...Naiselta, Kiitos Sinulle.
- 40 +
Ei yksinäisyys ole kivaa kellekkään. Rohkeesti vaan tutustumaan ihmisiin. Ja kliseenä vois heittää et: erilaisista harrastuksista (liikunta, tanssi ym) löytää samanhenkistä seuraa
- tietysti voisi
vaikka jonkun löytääkin, mutta .....
varovainen kannattaa olla.
Minulle kävi ihan köpelösti ja meni melkein vuosi ennen kuin uskalsin olla taas oma itseni.
Mutta onnelsiakin loppuja on...... - eudokia2
No,huh. 42v. ei todellakaan oo viel mikään ikäloppu. Tän ikäisenä tietää mitä haluaa
eikä tarvi turhia haikailla :) . Ei vaiskaan moni tän ikäinen ei kai tiedä ja toisaalta useat tän ikäiset alkavat ns.uutta elämää. Joka tapaukses ihminen on sen ikänen miltä siltä itsestä tuntuu. Tunnen 30v. joka vaikuttaa 50v. koska on aina niin synkkä ja tylsän asiallinen, ei koskaan pidä hauskaa ja harvoin nauraa silloinkin hyvin hillitysti - Jermuxi tms.
Siis, jos sä meinaat ottaa kontaktia noihin tän palstan naisiin, niin ota positiivinen asenne. Eiköhän kaikki tän ikäiset naiset ole nähneet luonnossa ruska-efektin, joten mitäs tässä nyt ruikutetaan oikein. Perskeles, kerro niistä asioista, jotka pistää sulla sukat pyöriin jaloissa ja sen sellaista. Perskeles, maailma on ruikutusta täynnä. Ryhdistäydy! Perskeles, mä meen nyt!
- ei tartte olla
Ikä,ne on vaan numeroita,mutta ei sitä aikaa kanatta hukkaan heittää ..
On kiva tehdä unelmia itselle ja yrittää toteuttaa niitä..Ne, on pieniä mutta antaa elämälle usein potkua..
Positiivinen asenne se taas saa tekemään hyviä asioita ja mietimään että ei tämä maailma ole sen kurjempaa ja yksinäistä kun muillakaan..
Itse olen yli 40 ja ajatelen vaan numeroina ne..Mieli on kuin pikku ty...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036