seksiä

perhe-elämässä

Meillä on seksi jäänyt pois lapsen syntymän jälkeen,nyt tuntuu että mieheni pitää minua äitinä ensin ja sitten kaukana tulee vasta lämmin ja kaivattu puoliso,erotiikka ei kai sitten kuulu lapsiperheen äidille.

6

2200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen-

      ettet ole koko ajan paksuna.

    • suomi

      väärä palsta koska tuosta ongelmasta kärsi puolet suomalaisesta naisesta vaikka puolisio olisikin suomalainen.
      käy isien palstalla ja lue miten sikoja suomalaiset miehet ovat.

    • ---------------------

      tämä oli odotus pastalla suomalaisesta miehesta

      Tässä taas yksi ruikutusviesti kaikkien niiden iloisten plussauutisten vastapainoksi. Olen pahoillani mutta jonnekkin täytyy saada purkaa.

      Maanantaina alkaa vko.34. Ongelmana mies. Tai miehen ns. läsnäolemattomuus. Hän käy viikollla töissä. ja ollut usein viikot poissa öitä myöten.. Nyt meillä juuri ollut muutto ja paljon laittamista kotona vielä olisi. Itse en saa enkä voi nostella/ tehdä niin paljoa kuin haluasisin. Tekemiseni rajoittuu lähinna vauvan vaatteiden pyykkaamiseen.

      Mies ei viihdy kotona. Saattaa sanoa että lähtee pikaisesti hoitamaan jonkun asian ja jääkin sille tielle. Eilen viimeksi kännissä kotio baarireissulta. Valehteeleekin aina juomisensa suhteen. En ottanut mitään ja lässynlässyn.
      Minä olen vain niin kovin yksin ja mies tapailee kavereitaan ja viettää sen vähäisen vapaa-aikansa muualla kuin minun kanssani.

      Olen joutunut käymään kaikki perhevalmennukset ja ultrat yksin läpi kun tämä ei töiltänsä pääse. Olen tehnyt kaikki hankinnat itse. Joskus olen pyytänyt rahaa ja toivonut osallisumista, mutta mitään ei tapahdu. Väittää kyllä että välittää jne.. Mutta miksi minä tunnen itseni niin yksinäiseksi? ( minussa kasvaa pieni yksinhuoltaja) Mietin eron mahdollisuutta päivittäin, mikä kyllä olisi huono ratkaisu juuri tällä hetkellä.)

      Hän haluaa viettää vapaa-aikaansa omassa tärkeässä piirissään. Ei vastaa puhelimeen kun soitan ja myöhemmin aina väittää ettei kuule. ( Tiedän ettei petä, mutta käyttäytyy silti paskamaisesti.) Kotosalla sitten harvoin kun on, niin yrittää leperrellä.( kai vain haluaa sitä yhtä)

      Ei hän osaa eikä yritä keskustella asioista kanssani. Hän ei ole juurikaan perillä raskaudestani eikä ottanut selvää tulevaan isyyteen liittyvistä asioista jne...

      Kertokaa miten tällaisien ihmisen kanssa voi jatkaa? Meillä takana kohta 9 vuotta seurustelua.

      • utelias vaan

        Mistäs tiedät ettei mies petä? Tiedätkö yleensä kuinka moni mies käy vieraissa etenkin raskauden aikana ja kun lapsi on syntynyt? Sori nyt vaan mutta kannattaisi ehkä avata silmät (vai onko sittenkin parempi pitää ne kiinni..). Pettää voi nimittäin monessa paikassa, se ei useinkaan tapahdu minkään baarireissun jälkeen vaan ehkä keskellä kirkasta päivää "töissä".


      • merkkaillut
        utelias vaan kirjoitti:

        Mistäs tiedät ettei mies petä? Tiedätkö yleensä kuinka moni mies käy vieraissa etenkin raskauden aikana ja kun lapsi on syntynyt? Sori nyt vaan mutta kannattaisi ehkä avata silmät (vai onko sittenkin parempi pitää ne kiinni..). Pettää voi nimittäin monessa paikassa, se ei useinkaan tapahdu minkään baarireissun jälkeen vaan ehkä keskellä kirkasta päivää "töissä".

        ylös menoja,tuloja ja miehen kuntoa(selvänä,kännissä)?Jos ei tahti muutu,työntele esikoisesi sosiaalitoimistoon ja lyö tuo muistilappusi pöytään.Ota kuitenkin vielä kopio siitä itsellesi.

        Sen jälkeen otat kylmästi eron.Jos mussukkasi tulee lepertelemään kauniita ja kertomaan syitä tekemisisiinsä,tiedät tuon kavalan käärmeen petaavan vain varmaa jalkoväliä silloin kun ei raflassa lyckasta.

        Tuollainen isänä on sama kuin nainen olisi öitä pois ja syitä kuulisi.Se,uskooko toisen juttuja onkin eri asia.Ukko mäjellen ja sillä siisti.


    • paranee vain

      meillä on mennyt aina vaan parempaan. Kaksi poikaa on ja mies (suomalainen) pitää minua lastensa äitinä sekä ihanana rakastajattarena. Kyllä erotiikka kuuluu myös äideille. Kannattaisi varmaan keskustella asiasta miehesi kanssa että asiat menevät parempaan suuntaan (tai sitten hänellä on joku muu kiikarissa) Olen kyllä kuullut tarinoita joissa miehen kiinnostus lopahtaa kun nainen on lasten kautta jo varma nakki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe