Hei!
Voiko jossain suorittaa jonkinlaisen taidekurssin etänä?
Jonkin aikaa sitten luin jostain tälläisestä mahdollisuudesta. Käytännössä se toimi niin, että tietyin väliajoin sai aiheen ja tehtävän ja kun työ oli valmis se lähetettiin kurssin vetäjälle, joka sitten antoi palautetta ja neuvoja.
Onko kellään kokemusta?
piirtämisen etäkurssi
Lohiskäärmes
1
379
Vastaukset
- itellä menossa
googlaa oriveden opiston sivuille. siellä on ainakin piirrustuksen peruskurssi. Hinta about 160 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838