-Sä oot niin Kadi, Jarkko naureskeli.
-Mitä mä nyt tein? säkkäräpää ihmetteli simät soikeina.
-Sä vaan hymyilit,senäjokelainen tokaisi.
Aamukeskustelu
12
1380
Vastaukset
- ei se ole mikään
Seinäjokelainen vaan Seinäjokinen!!!
- ( ++++´++++)
Jarkko nyt ihan selvästi on hiukan ihastunut
Kadiin. Kadi taitaa todella myös pitää Jarkosta.
Upeita ihmisiä molemmat. Minun kaksi suosikkia.
Taitaisivat nukkua yhdessä jos viimeiseksi
taloon jäävät. Mikä ettei, talon ainoa mies ja
upein nainen.- on valjennut...
...että hänen asemansa on uhattuna (toistamiseen häätöäänestyksessä) ja ainut ulospääsy siitä on lyöttäytyä läheiseksi talon tämänhetkisen henkisen johtajan Jarkon kanssa. Jos Jarkko alkaa toimia Kadin puolesta, niin muiden mielipide saattaa muuttua. On Kadilla jonkin verran sosiaalista pelisilmää, vaikkei muuten kovin terävää vaikutelmaa teekään.
- mitä on.
on valjennut... kirjoitti:
...että hänen asemansa on uhattuna (toistamiseen häätöäänestyksessä) ja ainut ulospääsy siitä on lyöttäytyä läheiseksi talon tämänhetkisen henkisen johtajan Jarkon kanssa. Jos Jarkko alkaa toimia Kadin puolesta, niin muiden mielipide saattaa muuttua. On Kadilla jonkin verran sosiaalista pelisilmää, vaikkei muuten kovin terävää vaikutelmaa teekään.
Jarkkon ja Kadin välinen kemia on toiminut jo pitemmän aikaa ja vähiten pelisilmä koko talossa on Kadilla.
- muita?
mitä on. kirjoitti:
Jarkkon ja Kadin välinen kemia on toiminut jo pitemmän aikaa ja vähiten pelisilmä koko talossa on Kadilla.
Se on kyllä sitten totta. Kadi ei toisia
selän takana hauku niin kun monet muut
tekee. Jokainen voi sen huomata jos vain
on halua se nähdä. Jarkko tai Kadi voittaa
tämän vuoden kilpailun. Jarkko tyyneydellään
tai Kadi olemuksellaan. Kaunis ja älykäs.
Senhän Kadi on sanonutkin ettei Timon kanssa
tule toimeen. Antaa varmasti häätöpisteitä
Timolle jatkossakin. Eli seisoo sanojensa
takana. Hyvä näin eli plussa lähti taas Kadille! - Esim Hekaa
muita? kirjoitti:
Se on kyllä sitten totta. Kadi ei toisia
selän takana hauku niin kun monet muut
tekee. Jokainen voi sen huomata jos vain
on halua se nähdä. Jarkko tai Kadi voittaa
tämän vuoden kilpailun. Jarkko tyyneydellään
tai Kadi olemuksellaan. Kaunis ja älykäs.
Senhän Kadi on sanonutkin ettei Timon kanssa
tule toimeen. Antaa varmasti häätöpisteitä
Timolle jatkossakin. Eli seisoo sanojensa
takana. Hyvä näin eli plussa lähti taas Kadille!Ei se Kadi mikään pyhimys ole, joillakin täällä tuntuu vaan olevan päässä sellaiset lasit jotka suodattavat kaikki ikävät asiat Kadin tekemisistä pois...
- vahva nainen.
Esim Hekaa kirjoitti:
Ei se Kadi mikään pyhimys ole, joillakin täällä tuntuu vaan olevan päässä sellaiset lasit jotka suodattavat kaikki ikävät asiat Kadin tekemisistä pois...
Kadi ei ole haukkunut Henkkaa, sanoi suora, että minua ei tarvi määräillä. Henkka sitä ei kestänyt.
- sanoi myös
vahva nainen. kirjoitti:
Kadi ei ole haukkunut Henkkaa, sanoi suora, että minua ei tarvi määräillä. Henkka sitä ei kestänyt.
Jarkolle. Kuule mua ei käske kukaan. Ulos vaan tommonen komentelija.
- tunteet pinnalla
sanoi myös kirjoitti:
Jarkolle. Kuule mua ei käske kukaan. Ulos vaan tommonen komentelija.
Tuntuu vaan, että molemmat ovat vähän ujoja toistensa suhteen, eivät uskalla todella näyttää tunteitaan.
- eniten
Jarkkohan ilmoitti taannoin pk-huoneessa pitävänsä Suvista eniten.
- Jarkko hämää
eniten kirjoitti:
Jarkkohan ilmoitti taannoin pk-huoneessa pitävänsä Suvista eniten.
..itseään tai muita..pitäähän se, mutta erilailla kuin Kadista.
- Anonyymi
Mitä kuuluu Seinäjoelle?.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030