Heippa=)!!onkos odottavia äitejä jotka saa keväällä vauvan?itse sain juuri tietää reilu viikko sitten että odotan toista ja laskettuaika noin touko-kesäkuussa..:)toinen lapsi on nyt 9kk ja ikäeroa heille tulee 1v 4kk-1v 5kk..mielestäni hyvä:)onko muilla ennestään lapsia ja jos niin minkäikäisiä?
löytyykö täältä muita tulevia äitejä joilla laskettuaika keväällä??=)
milla-21-
11708
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
Vastaukset 11
Vanhimmat
Hei vaan! Meillekin on tulossa vauva toukokuun puolivälissä. Ja ensimmäinen tulossa, joten uutta ja jännää tämä kaikki! Vointi on ollut hyvä tähän asti ja ekat sydänäänet kuulin rv 9 0, mahtava fiilis!
onhan tääl muitakin odottajia=)maaliskuussa laskettu aika..jaksas enää yhtää..toinen lapsi siis tulossa..ois kiva tietää onko tääl paljon muita jotka saa myös samoihin aikoihin vaavin??vaihtaa ajatuksii jne
tulossa keväällä vaavi. La 9.4 :) esikoinen täyttää joulukuussa 2v
tulossa keväällä vaavi, la 9.4 :) esikoinen täyttää joulukuussa 2v
Hei,
täällä odotellaan esikoista ja siinä toukokuun puolessa välissä pitäisi pienokaisen maailmaan tupsahtaa:)
miten teidän odotus aika on menny??itellä ollut kauheet pahoinvoinnit,ekassa raskaudessa ei mitään..onneksi nuo jo takana päin ja olo tuntuu mahtavalta=)jos ei selkäkipuja ota huomioon,en tiedä onko ihan normia et noita esiintyy ihan täs vaihees..tuntuu et eka odotus meni niin hyvin ettei mitää ollut ja nyt o ollu vaiks mitä..mut onhan siitä aikaakin jo 6v ..
itellä ekassa raskaudessa pahoinvointia paljon mutta en oksennellut noin 13 vkoon asti ja sit loppus muuten eka meni ongelmitta:)ja nyt tän toisen raskauden alussa ilmennyt jo närästystä,pahoinvointia ainakin aamuisin ja väsynyt olen koko ajan :( eli niin täällä turussa päin..mistäs päin muuten kirjoittajat ovat??=)
kumpa odotus oiskin helppoa,vois nuo kaikki ei toivottu pysyä poissa=)mä oon keski-suomesta..tosin kesällä helsingistä muuttanut tänne=)..on hieman totuttelua uuteen paikkaan..mut pääasia et oma perhe on täällä ja työ..jos ystävii viel löytys ni hyvä ois täällä=)
Täällä olis kanssa yksi kevätvauvan odottaja. Laskettuaika 25.3. Olo on mainio, vähän toista pakaraa kramppaa välillä ja jotkut ruoat ja juomat (erit. kahvi) pistää pötsin sekaisin. Innolla oottelen ja kuulostelen koska alkaa liikkeet tuntumaan. Ekaa kun odottaa, niin on kauhean hankala tietää mikä on ilmakupla ja mikä potku. Mutta eiköhän ne siitä ala erottamaan kunhan kaveri saa vähän ytyä potkuihinsa lisää. :)
Hei!! meillä on sama laskettuaika, 25.3. Itse olen tosin asettanut panokset päivälle 4.4.
Millainen olo? Onko jo mahaa, maistuuko ruoka ja oletko ilmoittanut jo töissä? Itselläni pömppis ilmaantuu aina iltaisin. Syömistä olen koittanut pitää normaalissaan, välillä tulee vähän lipsuttua. Töihin ilmoitin pomolle pari viikkoa sitten mutta muut eivät vielä tiedä.
Meillä on tulossa kesäkuun alussa vauva. Toinen lapsi siis. Yritystä takana 2,5 vuotta. Huhhuh! Olipa urakka! ;)
Esikoinen(tytär) on nyt 3,5-vuotias.
Tänään varaan vasta neuvolasta ajan.
Ihanaa!!!