Kumpi ompi parempi?
Oisin nimittäin kiinnostunut m14 sarjasta, mutta en osaa päättää kumman ottaisin?
Omasta mielestä M14 OD:n puolet;
Tarkka
Sopeutuu ehkä paremmin maastoon, kuin Socom
/-Pitkä
-Ei tähtäinkiskoa
ja sitten Socomin puolet;
Tähtäinkisko
-Tähtäinkisko aika edessä.
Sitten toinen kysymys:
Löytyykö Socomista kaikki samat ominaisuudet, mitä löytyy m14 OD versiosta? (Meinaan kenttäpurku yms).
Eroaako Socom sitten mitenkään muuten, kuin että siinä on tähtäinkisko, lyhyempi piippu, sekä musta runko? Vai onko siinä pienempi tukkikin?
Tokyo Marui M14 OD vs M14 Socom
3
392
Vastaukset
- gfdgfdgd
m14 OD.Minun milestä ei ole tukki pienempi(socomis). Kenttäpurusta en ole varma mutta ainahan voit jollekkin liikkeele lähettää sähkö postia ja kysyä....
- killer
socom on täysin sama asia od:n kanssa paitti siinä on tähtäin kisko ja se on lyhyempi.
- Markka94
Ei huoh... M14 SOCOM CQB eroaa M14 fibre typestä aika pirusti. SOCOM on karbiini kun taas norm. on kivääri. Toisena taas SOCOM on musta ja fibre oliivin vihreä. Large akku molempiin peleihin menee ja sehän on vain ssaa. Lisäksi Fibren kantomatka on pidempi kuin SOCOMissa(sama päteen puuimitaatioon), joka johtuu sisä piippujen pituus erosta. SOCOM soveltuu PALJON paremmin CQB peleihin, kuin norm. M14. Eli lyhyemmille pelaajille suosittelen SOCOmin ostoa, mutta itse olen 161cm pitkä ja Fibre ei ole todellakaan liian pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745