koirarotukirjasta luin, että kleineillä esiintyy paljon luonne-eroja, joten kannattaa tutustua pennun vanhempiin. tarkoittaako tämä siis sitä, että jos vanhemmat esim. ovat hyviä koiria, terveitä, hyväluonteisia, ei dominoivia eikä yli-itsepäisiäkään, niin suurin osa pennuistakin ovat sellaisia? onko kleinejä hyvin saatavilla ja paljon suunnilleen maksaa?
kleinspitz
4
664
Vastaukset
- jepulis
tottahan, jokaisella koiralla on paljon luonne-eroja.
Ja kun on koiraa hommaamassa, toki on hyvä asia muutenkin tutustua kasvattajaan, koiran vanhempiin, jos suinkin on mahdollista.
Kleinit ovat varsin omapäisiä, helppoja kouluttaa ja leimautuvaisia. Uskollisia siis omistajalleen.
Kleinejä on suhteellisen hyvin saatavilla. http://netti.nic.fi/~pienpyst/ tuolta löydät suomalaisia kleinikasvattajia :) Hintaa sanoisin rekatulle ja hyvälle kleinille 800-1100€.
Älä osta rekisteröimätöntä tai pimeää pentua :(- hyikamala
mää sain mun kleinin 2e
sillä on kyllä pahoja käytös ongelmia ja ei kannata ostaa valkoisia kleinejä sillä ne on kaikista agressiivisia ja mun mielestä kleinit on ärsyttäviä räksyttäviä piskejä jotka puree tuntemattomia!!!!!!!
- hdwuieufb
kleinit on parhaita!
- rakas!
Luonne on paljon kiinni siitä miten koiran kasvattaa. Tietenkin sen vanhemmat tekee ns. alku kasvatuksen ja jos vanhemmat ovat huono käytöksisiä niin en ottaisi itse sieltä kyllä koiraa.
Rotua löytyy aika paljon suomesta, mutta kun itse etsin juuri kerman väristä niin saimme kyllä kiertää aikalailla suomea. Mutta esim. mustia, ruskeita ja black&tan värisiä löytyy helposti ainakin tähän aikaan vuodesta.
Hinnat pyörivät siinä noin 800-1200euron paikkeilla. Meidän koiramme maksoi sen 1200euroa, mutta oli kyllä sen arvoinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412213Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2191916- 1091516
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421255- 1151187
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1361094Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251068- 74982
- 70940
- 60907