Dyson imurit

imurin ostaja

Onko kenelläkään kokemuksia Dyson imureista missä ei ole pölypusseja?
Miten on imuteho säilynyt ja onko muuten lupaustensa veroinen. Onko ääni samaa luokkaa kuin muissakin imureissa noin yleisesti?

15

8001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kokemusta

      eräästä toisesta merkistä ja se on huonoin koskaan tekemäni ostos. Toimii varmaan sellaisella, joka jaksaa joka imuroinnin jälkeen tyhjentää pölysäiliön ja pestä suodattimen. Säiliön tyhjennys nyt sinänsä on pikkujuttu mutta se suodattimien pesu.
      Pienen kaksion kun kerran viikossa imuroi, niin kone on tukossa, ei enään hernettä jaksa imeä.

      Voihan toki jokin muu merkki toimia paremmin.

    • D yson

      Dyson on nyt ollut yli kaksi vuotta kovassa käytössä (kotona ja mökillä).

      Imuteho ei ole muuttunut, suodatin pesty ohjeen mukaan puolen vuoden välein. Mitään ongelmia ei ole esiintynyt. Ainoa huonohko puoli on tuo melu.

      Imurin poistoilma on edelleen täysin tuoksutonta. Ja mm patjoista lähtee erittäin hienojakoinen savimainen pölypunkkien jätös tosi tehokkaasti.

      • hyvä ostos

        Pari kuukautta on Dysonia käytetty ja on se todella paljon parempi kuin edelliset perinteiset imurit. Ääntä siitä lähtee jopa enemmän kuin aiemmista imureista, mutta en pidä sitä ongelmana.


      • alkuperäinen kirjoittaja
        hyvä ostos kirjoitti:

        Pari kuukautta on Dysonia käytetty ja on se todella paljon parempi kuin edelliset perinteiset imurit. Ääntä siitä lähtee jopa enemmän kuin aiemmista imureista, mutta en pidä sitä ongelmana.

        Kiitän kokemuksien kertomisesta. luulempa että Dysonin tohdin ostaa :)


      • Pettynyt
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Kiitän kokemuksien kertomisesta. luulempa että Dysonin tohdin ostaa :)

        Ei Dyson ole imuteholtaan kauhean hyvä. Ainakin meillä vanha Philips imi paremmin ja mies pottuilee joka imurointikerran jälkeen. Hyvää siinä on se ilmansuodatus, eikä suodatettu ilma haise millekään. Pölysäiliö täytyy tyhjentäää aika usein, koska se täyttyy epätasaisesti.


    • lsmim

      Dyson imuri on hieman äänekkäämpi kuin ajan myötä tehon kadottavat hiljaiset imurit. Kolmen ison koiran perheessä on aivan ehdoton. pölysäiliö on tosi helppo tyhjentää. sen voi irrottaa ja tyhjentää vaikka ulkona jos ei sitä halua sisällä tehdä. Meillä on myös keskuspölynimuri, ei vie hiekkaa lattialta ja hankala tyhjentää. Olen ollut ostokseeni tosi tyytyväinen. Imuri on malliltaan Dyson DC 19 Allergy.

      • Ei himosiivooja

        Vaimo hankki tänään Dyson20 Animal Pro imurin tingittyyn hintaan 420 euroa. Netistä olisi saanut halvemmalta, mutta vaimo osti paikallislehdessä olleen ilmoituksen perusteella paikalliselta.

        Olin itse vähän skeptinen, mutta kokosin juuri imurin ja kokeilin olohuoneen matolla ja makuhuoneen kokolattiamatolla. Olihan hyvä puhdistustulos! Matot oli hiljan imuroitu, mutta Dysonin säiliö täyttyi pian koirankarvoista ja ties mistä. Oli suorastaan ilkeä katsella läpinäkyvää säiliötä. Meteli on hieman kovempi kuin aiemmasssa Mielessä, mutta jälki on huomattavasti parempaa. Moottoriharjan telat kampasivat karvalankamaton haituvia ja nukka sai kyytiä. Hieman olin tosin huolissasi höylääkö tehoimuri vuodessa koko kalliin maton sisuksiinsa. Ensivaikutelma tänään ostopäivänä on erittäin hyvä. Palataan asiaan muutamien viikkojen koejakson jälkeen.


      • hyvä ostos!
        Ei himosiivooja kirjoitti:

        Vaimo hankki tänään Dyson20 Animal Pro imurin tingittyyn hintaan 420 euroa. Netistä olisi saanut halvemmalta, mutta vaimo osti paikallislehdessä olleen ilmoituksen perusteella paikalliselta.

        Olin itse vähän skeptinen, mutta kokosin juuri imurin ja kokeilin olohuoneen matolla ja makuhuoneen kokolattiamatolla. Olihan hyvä puhdistustulos! Matot oli hiljan imuroitu, mutta Dysonin säiliö täyttyi pian koirankarvoista ja ties mistä. Oli suorastaan ilkeä katsella läpinäkyvää säiliötä. Meteli on hieman kovempi kuin aiemmasssa Mielessä, mutta jälki on huomattavasti parempaa. Moottoriharjan telat kampasivat karvalankamaton haituvia ja nukka sai kyytiä. Hieman olin tosin huolissasi höylääkö tehoimuri vuodessa koko kalliin maton sisuksiinsa. Ensivaikutelma tänään ostopäivänä on erittäin hyvä. Palataan asiaan muutamien viikkojen koejakson jälkeen.

        Sama dyson dc20 animalpro on ollut meillä pari kk käytössä. Uudenkarhee surkea Elektrolux sai lähteä. Imuteho on ihan toista luokkaa,äänitaso on sama kuin aikaisemmissakin. Imuroinnin jälkeen ilma ei haise "imurilta", ohut lattiasuutin mahtuu sohvan alusiin ja liikkuu ketterästi, harjasuutin ottaa kerralla karvat sun muut matoista, vaikkei meillä eläimiä olekaan, niin tosi paljon hiuksia sun muuta matoista lähtee. Niistä vanha imuri ei tiennyt mitään. Hinta oli silloin netanttilassa 499.


      • DC20
        hyvä ostos! kirjoitti:

        Sama dyson dc20 animalpro on ollut meillä pari kk käytössä. Uudenkarhee surkea Elektrolux sai lähteä. Imuteho on ihan toista luokkaa,äänitaso on sama kuin aikaisemmissakin. Imuroinnin jälkeen ilma ei haise "imurilta", ohut lattiasuutin mahtuu sohvan alusiin ja liikkuu ketterästi, harjasuutin ottaa kerralla karvat sun muut matoista, vaikkei meillä eläimiä olekaan, niin tosi paljon hiuksia sun muuta matoista lähtee. Niistä vanha imuri ei tiennyt mitään. Hinta oli silloin netanttilassa 499.

        Ostettiin tänään Dyson DC20 Allergy.
        Kyllä tuossa imurissa on kovempi ääni kuin mitä yleensä olen imureihin tottunut, mutta ei se ääni mitenkään mahdoton ole. Esim. Vuoden ikäinen poikamme joka yleensä pelkää kovia ääniä oli enemmänkin kiinnostunut imurista kuin peloissaan. Tykkäsi leikkiä imurin poistoilman virtauksella, ja mikäs siinä oli leikkiessä kun ilma oli puhtaampaa kuin normaali huoneilma.


      • Anonyymi
        DC20 kirjoitti:

        Ostettiin tänään Dyson DC20 Allergy.
        Kyllä tuossa imurissa on kovempi ääni kuin mitä yleensä olen imureihin tottunut, mutta ei se ääni mitenkään mahdoton ole. Esim. Vuoden ikäinen poikamme joka yleensä pelkää kovia ääniä oli enemmänkin kiinnostunut imurista kuin peloissaan. Tykkäsi leikkiä imurin poistoilman virtauksella, ja mikäs siinä oli leikkiessä kun ilma oli puhtaampaa kuin normaali huoneilma.

        DYSON OLLUT VAJAAN VUODEN ENKÄ ENÄÄ TÄLLÄ KOKEMUKSELLA OSTAISI. PÖLYSÄILIÖN TYHJENNYS ON HELPPOA MUTTA SUODATIN ON JATKUVASTI TUKOSSA JA PESUN JÄLKEEN VUOROKAUSI ODOTETTAVA KUIVUMISTA. UUSI SUODATIN ON SAIRAAN KALLIS 50E JA POSTIKULUT PÄÄLLE. HUONO OSTOS🤣🍰


    • Anonyymi

      Minulla on alle kaksi vuotta vanha Dysonin v10 absolute imuri. Imuri on kerran jo vaihdettu takuu aikana uuteen koska säiliö irtosi kokonaan silloin kun imuri tyjennettiin.
      Uudessa imurissamme on nyt ilmennyt reilun puolen vuoden käytön jälkeen sama vika ja lisäksi muitakin vikoja on ilmennyt.
      Olin yhteydessä dysoniin ja he pyysivät lähettämään imurin heidän huoltoon. Huolto lähetti imurin takaisin ja totesi ettei sitä pysty korjaamaan, sitten alkoikin melkoinen vaihto operaatio uuteen takuun alaiseen imuriin.
      Minun piti postittaa imuri ruotsiin dysonille jossa he tarkistavat vian ja sitten saan uuden imurin, nyt olen ollut ilman imuria 4 viikkoa ja vieläkään ei ole uusi imuri tullut.
      Palvelu on todella huonoa ja hidasta. Luulen että taas tämä uusi imuri hajoaa vuoden sisällä. Minua harmittaa kovasti koska pidän dysonia parhaimpana imurina eläintalouteen mutta kestävyys ei ole hyvä ja lisäksi takuu vaihdot hoidetaan erityisen huonosti.

    • Anonyymi

      Juu, petyin karvaasti, enkä osta ikinä enää dysonia..edellinen edullisempi toimi melkein 10 v ja säilyi ehjänä toisin kuin dysonin muoviromu! Pyöräkin lähti ykskaks..muovi väsyi, sentää 500 € ..pitäisi kestää kauemmin kuin pari vuotta. Ja ei se imuteho häävi ollut..ainoa hyvä asia oli pussittomuus. Mutta mulla on niin järjetön määrä kavereita ja tulen kyllä kertomaan mitä kannattaa ostella, koska vituttaa huijaus ja rahan meno ahneille kauppiaille!

      • Anonyymi

        Hohohoho kännissä rikoit


    • Itselleni tullut pölyallergia haittaa. Säiliötä tyhjentäessä pölyt nousee ilmaan. Samoin suodattimia silveltimellä pöllyttäessä leviää jauheenomaiset pölyt kasvoille. Kuten myös puhaltimesta leviää varmaankin samaa hienoa ilmaan. Nykyään käytän maskia imuroidessa. Maksoin 600 euroa 3 vuotta sitten. Kerran akku vaihdettu ja suodatin.
      En voi suositella "laiskalle", koska perusteellinen monimutkainen puhdistus vaatii paneutumista ja vie aikaa varaosien kuivattamisessa. ONNEKSI vahingossa löysin Youtube opetusvideoita! Tosin suhteellisen nopeasti sähköisiin viesteihin vastataan.
      Herkästi kone alkaa pätkimään, jos ei tee säännöllisesti perusteellista puhdistusta.

    • Anonyymi

      Ostin Dyson V12 vajaa vuosi sitten Gigantista. Takuu aikana matalien tilojen adapteri meni rikki,nyt olen odotellut uutta osaa reilun kuukauden. Eli takuuasiat näköjään hoidetaan erittäin huonosti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe