Olemme varanneet Panamanmatkan marraskuulle, ja nyt pohdimme, että miten digikamera, digivideokamera, puhelin ym. laitteet kestävät ilmaston kosteutta? Voiko niitä käyttää, onko kokemuksia? Lisäksi kiinnostaa, pystyy Gamboassa ja Panaman kaupungissa ollenkaan ottamaan aurinkoa, vai jääkö lo arusketuksen hankkiminen täysin Costa Blancan viikolle..? Muutenkin olemme kuulleet, että säätila voi olla melko epävakainen, ja vähän mietityttää, etä saako takuuvarmasti aurinkoa... Jos teillä on kokemuksia yms. Panamaan liittyen, olisimme erittäin kiitollisia jokaisesta tiedunmurusesta!!
Elektroniset laitteet?
Piisku123
1
663
Vastaukset
- ele-miäs
Ei ilman kosteus aiheuta mitään ongelmia. Onhan Suomessakin aina joskus kesällä ilman kosteus lähellä 100%. Se on mahdollista, että kun vie kameran ilmastoidusta ja viileästä sisätilasta ulos, voi linssi huurtua hetkeksi, mutta sekään ei aiheuta mitään muuta ongelmia. Vain juokseva vesi on vaarallista elektroniikkalaitteille, eli sateelta ne kannattaa suojata. Tietysti kuumuuskin voi aiheuttaa ongelmia, eli esim. mustaa kameraa ei kannata pitää auringonpaisteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049