Mitä operaattoria ja liittymää suosittelisitte ja miksi?
Suomalaista operaattoria ei taida enää olla olemassa?
Eikö nyt syksyllä pitänyt aloittaa jonkun uuden operaattorin (Finnetin toimesta)?
Mitä
4
264
Vastaukset
- kurtholz
gsm suomi aloitti toimintansa.
Ei mitään kannata suositella, koska huomaat sen jälkeen olevasi tosi hölmö.Sata ihmistä haukkuu
ja kehuu jotain muuta liittymää tai operaattoria.Siksi on paras kun jokainen löytää itse haluamansa. - nykyisille asiakkaille
Finnet ei ole perustamassa varsinaista operaattoria, vaan ehkä vielä talven aikana operaattoria, joka palvelee rinnakkaispalveluna Finnetiin kuuluvien puhelinyhtiöiden nykyisiä asiakkaita -> kuten laajakaista ja matkapuhelinlaskutus samasta paikasta ja yhdellä laskulla.
Muille palveluja ei tarjota, vaan suositellaan muita operaattoreita, kuten aiemmin Finnetiä ollutta dna:ta, joka on vielä kuitenkin suomalaisin
suuremmista operaattoreistamme.
Finnet ei kuitenkaan ole vieläkään päättänyt,
kannattaako toimintaa kuitenkaan aloittaa. - Pekko KK
En ota kantaa mikä on suomalainen ja mikä ulkomaalainen operaattori, mutta ainoastaan Elisalla ja Saunalahdella on suomalaisuudesta kertova siniristi-merkki. Periaatteessa täysin suomalaista operaattoria ei olekaan.
Ei kukaan pysty suosittelemaan sinulle operaattoria, js ei tiedä ollenkaan kuinka paljon puhelinta käytät ja mihin. Joillekin on paras Sonera, toiselle Elisa tai Saunalahti, DNA tai Kolumbus.- Suhteellisen....
...Ei kukaan pysty suosittelemaan sinulle operaattoria, js ei tiedä ollenkaan kuinka paljon puhelinta käytät ja mihin...
Käytän suhteellisen vähän ja vain tavanomaisiin puheluihin ja tekstareihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255