Yritän opetella canonin dvd videokameran käyttöä ja tarkoitus olisi saada kuvaa, jota voin editoida hienoksi..elokuvaksi. Mutta ongelma on nyt se etten saa movie makerille minkäänlaista liikkuvaa kuvaa. Tietokoneelle asti sain mutta en sitten muuta. Viimeistelyn jälkeen näyttää siltä ettei sitä kuvaa voi käyttää enää editoinnissa. Sehän on jo valmis. Olen aivan pihalla. Osaako joku auttaa?
DVD kamerako kätevä???
3
754
Vastaukset
- Digiootti
Noita DVD-kameran videoita ei ole edes tarkoitettu editoitaviksi.
http://www.digivideo.fi/phpbb2/viewtopic.php?t=355852&highlight=dvd kamera- editoimaan
Kiitos tiedosta. Ja kun olen aloittelija, siirrynkö kameraan, jossa on pieni nauha (sellainen olisi saatavilla). Onnistuuko siitä kuvan siirtäminen tai kaappaaminen tietokoneelle kätevästi?
- Digiootti
editoimaan kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Ja kun olen aloittelija, siirrynkö kameraan, jossa on pieni nauha (sellainen olisi saatavilla). Onnistuuko siitä kuvan siirtäminen tai kaappaaminen tietokoneelle kätevästi?
Mini-DV kasetille tallentavien kameroiden editointi sujuu parhaiten, koska se formaatti on ollut käytössä jo kauan, joten tietokoneet ja editointiohjelmat on sovellettu tuolle videotyypille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627