Yritän mennä dna:n webmailiin, mutta herjaa palvelimen varmenne vanhentunut ja pyytää tarkistamaan pc:n (XP home) kellon.
Mitä tarttis tehdä, jotta pääsen webmailiin?
Palvelimen varmenne vanhentunut?
5
2696
Vastaukset
- 9876
päivämäärä ja aika. Mitä näyttää? Mikä vuosi?
Ajasta oikeaksi.
BIOSin patteri vois olla finaalissa kellon jätättäessä, mutta tässä kait aika on tulevaisuudessa. - kuten
siinä sanotaan eli tarkista kello, mitäs siinä niin epäselvää on. Kello löytyy sieltä alapalkista jos alapalkki ei olekin yläpalkki jolloin se löytyy sieltä.
- Ihan hoomoolanen
Kui se herja tulee vaan kun yritän kirjautua dna:n webmailiin, eli herja tulee siinä vaiheessa kun olen mennyt Lumonetin saitille ja klikkaan linkkiä webmail?
Miten kellon tarkistus liittyy webmailiin?
- Vanhassa vara parempi
Jos tarkoitat osoitetta https://webmail.dnainternet.net/ , niin sertifikaatti todella on vanhentunut 12. lokakuuta klo 7:42:00 GMT. Jos luotat sivustoon, voinet jatkaa eteenpäin virheestä huolimatta.
- no mean time
Sama ilmoitus tuli tännekin. Vanhenemisaika on vain eri: 14.10.2007 12:54. Onkos niillä sertifikaatteja enmmänkin? E-mail ohjelma on Thunterbird. Outlookin kanssa ei ilmoitusta tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138