Tosi typerää että jotkut pystyvät poistamaan täältä viestiketjuja tai osia niistä. Tänä aamuna oli hyvä ja tiukka vastaus kääpiö sanaprovoon ja nyt se on poistettu, samassa ketjussa puhuttiin sokeista ym. Eihän tänne viitsi enään kirjoittaa mitään!!! Koko suomi24 on osoittautunut viimeistään nyt todella typeräksi kun pitäjät katsovat oikeudekseen säädellä keskusteluja oman mielivaltansa mukaan. No, onneksi on muut foorumit.
Typerää!!!
mini
3
633
Vastaukset
- joku
palstapoliisi on ottanut tehtäväkseen terrorisoida ja tukahduttaa kaiken aidon keskustelun.
- vaikka esim.
romanien palstaa, sielä ne vasta säädöt keskuteluissa onki!
- *****
###
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm76767J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498