Nyt tämä paha olo ja oksentaminen alkaa tympimään. lueskelin tässä palstoja ja ilmeni että inkivääri saattaa auttaa pahoinvointiin. Minkälaisia kokemuksia sinulla on? Onko auttanut?
Ajattelin marssia apteekin kautta kotiin, sieltä kuumlemma saa inkiväärikapseleita raskauspahoinvointiin. Eihän se pahaakaan tee.
Onko inkivääri auttanut?
5
418
Vastaukset
- kuvittelin
että auttoi. Ei paljoa, mutta pikkuisen. Itse käytin tuoretta inkivääriä.
- ainakin
Autto! Inkiväärikapselit! Muisti vaan ottaa ohjeiden mukaan...
- auttoi
myös, mutta käytin tuoreena, en kapseleina. Tein tuoreesta inkivääristä teetä, sitä pystyi juomaan kylmänäkin (pahin vaihe kesällä ja kylmä tee tuntui tosi hyvältä).
- kans
Mulla auttoi juuri ne apteekista saatavat inkiväärikapselit, pahoinvointi loppui kokonaan muutamassa päivässä eikä oo takas tullu, rv23 3 :)
Inkivääristä en tiedä, mutta minulla auttoi ekan raskauden aikana(nyt odotan toista) BIOTIINI. Ekan raskauden aikana EN KERTAAKAAN oksentanut, välillä oli vain pikkuisen etova olo. Biotiinia otin siis 2,5mg päivässä. Otin sitä kylläkin jo ihottumani hoitoon ennen raskautta, mutta olen lukenut, että se auttaisi pahoinvointiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541698- 141510
- 821383
- 1741376
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3021306- 181239
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98965Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845