Hei missäs Ootte saanut kaikkein heikointa palvelua pääkaupunkiseudulla? Minä onnistuin siinä allrightin talossa. Noin 40min. jonotin suodatinta siinä hemmetin rokin mölinässä. Jota ei sitten edes ollut.
Missä HUONOIN palvelu?
7
949
Vastaukset
- Eisenstein
Onko nyt niin, että Allrightin palvelun taso on laskenut samassa suhteessa "laajentumisen" kanssa?
Yleensähän se on niin, mitä suurempi lafka sitä huonompi palvelu.
Kun firmasta tulee konserni, ei siellä yhtä asiakasta kaipaa enää kukaan. powerkings tjn
wiime kesänä wein sinne huoltoon moponi :=)
tilasin ->
uusi akku
jarrut
säädöt
ja wain akku waihdettiin :=)
sekin wanha
kesti kuuswiikkoa?
selitykset oli kyllä mahtawat :=)
ensin euroopasta ei löydy osia?
sitten ei edes japanista?
sitten ei ole ollut aikaa tehdä kun pitää saada omat mopot kuntoon :=)
ennen jussi soitin ja sanoin et tulen hakee mopon pois :=)
oliwat laittaneet wanhan akun takas ja tottakai se sippas :=)
hinta kohtuuton :=)
maksoin mutta en suosittele kenellekkään :=)- kokemukset
Samat kokemukset alkup.viestin laittajan kanssa,lisäksi todella avuttoman tuntuista myynti hlökuntaa,jos kyse muusta kun öljysuodattimesta niin sormi menee suuhun.....onneksi sentään osaavat lukea kirjasta
koodin ....ehkä.... - eiolepakko
Juu ei näitä stadin putkia ole pakko käyttää, muualla paljon ammattimaisempaa ja samalla halvempaa. Muualla pitää nääs oikeesti tietää jotain että pysyy leivässä kiinni, pääkaupunkiseudulla riittää että ilmottelee vähän ja kattoo kun jonoa muodostuu. Olen kanssa kuunnellu erikoisia/hassuja/typeriä selityksiä millon mistäkin, hyvä bisnes ei siinä mitään...
- Pipsa.
... olen vaihtoehtoisesti saanut kyllä aina Frank Nymanilla! Aikoinaan varusteiden oston kanssa ja nyt moottoripyörän oston kanssa. Eli. Miksi mennä merta edemmäs kalaan.
- stadissa varoitus
Hei.
Paska huoltopalvelu löytyy hki:
helsingin pyörä ja mopo eli HPM joka on siis
nakkilan pyörä ja mopon sivuliike (NPM).
kokemusta on mm:
-hinta-arvio kusee
-pultit jätetty kiristämättä
-eivät tee kaikkia sovittuja töitä
-osia pitää odottaa jopa kuukausi
-kusetuksen maku ylipäätänsä...
kyseessä siis helsingin pyörä ja mopo konalassa.- matula
Jos luvataan tehdä puoli-ilmaiseksi kilpailijoihin verrattuna niin sehän on ihan ilmiselvää ja oletettavaa, että hinta-arvio ylitetään. Halvalla lupaamalla saadaan vaan napattua työtilaus sisään...
Reilua peliä on se, että tilatessa kerrotaan arvioitu todennäköinen loppuhinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981