karnosiini

vailla oleva

Mistä tuota karnosiinia saisi edullisimmin. Tolosen tuote on ainakin ihan järjettömän kallis.

Onko muita valmistajia, joilta sitä saisi halvemmalla?

Netistä jos jotain tilaa, niin sitten tulee aina 6€ postimaksu päälle pakkauskulut.

44

6576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallis .........

      Ei ole Tolosen tuotteet kalliita , kun ostaa oikeasta paikasta .

      Tässä yksi paikka : (suora linkki karnosiiniin , ei etusivu )

      http://terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.axl/?ObjectPath=/Shops/HLT/Products/275/SubProducts/275-0002&ViewAction=ViewSpecialPrices


      tässä toinen paikka : (e-epa ja karnosiini näkyy etusivulla )

      http://www.vitanetti.fi/index.php


      Tuolta jommastakummasta kun tilaat 65 euron edestä , niin ei tartte maksaa mitään lisäkuluja .

      Tolosen e-epat saa tuolta myös kohtuu hintaan. Ne vaan on niin suosittuja nuo Tolosen tuotteet ,että apteekit ja luontaistuotekaupat pystyy vetämään itselleen niistä hyvät katteet .

      • vailla oleva

        Täytyy tutkia tuota netistä tilaamista, jos en kaupungistani yhtä edullisesti saa.

        E-Epaa saakin huomattavasti halvemmalla todella monelta valmistajalta eli Tolosen kalliita tuotteita ei tarvii syödä.


      • Tokos
        vailla oleva kirjoitti:

        Täytyy tutkia tuota netistä tilaamista, jos en kaupungistani yhtä edullisesti saa.

        E-Epaa saakin huomattavasti halvemmalla todella monelta valmistajalta eli Tolosen kalliita tuotteita ei tarvii syödä.

        Useissa luontaistuotekaupoissa myydään Leaderin karnosiinia 29.90 purkki.
        400 mg - 80 kpl.
        Valmistetaan lääketehtaassa.
        http://www.jrfitness.net/epages/JRFitness.axl/?ObjectPath=/Shops/JRFitness/Products/17002


      • kallis.....
        vailla oleva kirjoitti:

        Täytyy tutkia tuota netistä tilaamista, jos en kaupungistani yhtä edullisesti saa.

        E-Epaa saakin huomattavasti halvemmalla todella monelta valmistajalta eli Tolosen kalliita tuotteita ei tarvii syödä.

        Kun vertailee esim. noita e-epa hintoja , niin ei pidä tuijottaa pelkkään purkkihintaan , vaan pitää laskea päiväkohtainen hinta . Ensin täytyy katsoa tuotteen vahvuus ja kuinka monta pilleriä/kapselia päivässä täytyy syödä kutakin tuotetta , että saa saman annoksen . Tuo tolosen e-epa esim. onkin osoittautunut yllättäen useimpia purkkihinnaltaan "halvempia" e-epa tuotteita halvemmaksi . Itse olen tilannut netistä , josta niitä saa huomattavasti edullisemmin kuin oman kaupungin liikkeistä ja hinta on jäänyt alle 30 e rasiaa kohti (500mg /120 kapselia/4 kuukauden annos), esim. terveyskaupat.net ja määräalennukset .Laittakaapa faktaa tänne niistä edullisemmista e-epa tuotteista , päiväkohtainen hinta laskettuna ja tuotteen vahvuus huomioonotettuna (tolosen e-epa 500mg ja 1 kapseli päivässä). Mielelläni vaihdan vastaavaan,mutta halvempaan kuin tolosen e-pa , säästö on aina säästöä.


      • Vertailija
        kallis..... kirjoitti:

        Kun vertailee esim. noita e-epa hintoja , niin ei pidä tuijottaa pelkkään purkkihintaan , vaan pitää laskea päiväkohtainen hinta . Ensin täytyy katsoa tuotteen vahvuus ja kuinka monta pilleriä/kapselia päivässä täytyy syödä kutakin tuotetta , että saa saman annoksen . Tuo tolosen e-epa esim. onkin osoittautunut yllättäen useimpia purkkihinnaltaan "halvempia" e-epa tuotteita halvemmaksi . Itse olen tilannut netistä , josta niitä saa huomattavasti edullisemmin kuin oman kaupungin liikkeistä ja hinta on jäänyt alle 30 e rasiaa kohti (500mg /120 kapselia/4 kuukauden annos), esim. terveyskaupat.net ja määräalennukset .Laittakaapa faktaa tänne niistä edullisemmista e-epa tuotteista , päiväkohtainen hinta laskettuna ja tuotteen vahvuus huomioonotettuna (tolosen e-epa 500mg ja 1 kapseli päivässä). Mielelläni vaihdan vastaavaan,mutta halvempaan kuin tolosen e-pa , säästö on aina säästöä.

        Kyllä olen vertaillut ja Tolosen tuotteet ovat kalliimpia, kuin muiden.

        E-Epaa saa paljon halvemmalla moneltakin valmistajalta ja kyllä pitoisuudet ovat samat.

        Verkkokaupoista noita tuotteita löytyy pilvin pimein vertailtavaksi.


      • faktatiedot
        Vertailija kirjoitti:

        Kyllä olen vertaillut ja Tolosen tuotteet ovat kalliimpia, kuin muiden.

        E-Epaa saa paljon halvemmalla moneltakin valmistajalta ja kyllä pitoisuudet ovat samat.

        Verkkokaupoista noita tuotteita löytyy pilvin pimein vertailtavaksi.

        >>>Kyllä olen vertaillut ja Tolosen tuotteet ovat kalliimpia, kuin muiden.

        E-Epaa saa paljon halvemmalla moneltakin valmistajalta ja kyllä pitoisuudet ovat samat.

        Verkkokaupoista noita tuotteita löytyy pilvin pimein vertailtavaksi. >>>


        Siis faktatietoa pöytään ,kiitos . On hienoa jos löytyy vastaavaa e-epaa ja selvästi halvemmalla . Tolosen e-epa 500 mg 120 kapselia yksi kapseli päivässä neljän kuukauden annos ; tälle rasialle vastaava halvempi versio , kiitos toistamiseen .
        Itse tilasin kaverin kanssa porukassa netistä vuoden annoksen tuota e-epaa ja rasia hinnaksi tuli 28 euroa . Kuukausihinta siten 7 euroa ja päivähinta ; 7 euroa jaetaan 30 :llä päivällä niin saadaan päivähinnaksi 0,23 euroa . Vuoden annos on kolme rasiaa . Tällä hinnalla terveyskaupat.net liikkeestä .




        Rekisteröi oma nimimerkki

        Liity Suomi24:n jäseneksi ja rekisteröi ikioma nimimerkki!
        Uutta: Rekisteröitynyt käyttäjä voi itse poistaa oman rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamansa viestin.

        Rekisteröinti kannattaa, koska sama nimimerkki on käytössäsi sekä chatissa että keskusteluissa eikä kukaan muu voi samaa nimimerkkiä palveluissa käyttää.

        Varaa oma nimimerkki





        --------------------------------------------------------------------------------


      • faktatiedot
        faktatiedot kirjoitti:

        >>>Kyllä olen vertaillut ja Tolosen tuotteet ovat kalliimpia, kuin muiden.

        E-Epaa saa paljon halvemmalla moneltakin valmistajalta ja kyllä pitoisuudet ovat samat.

        Verkkokaupoista noita tuotteita löytyy pilvin pimein vertailtavaksi. >>>


        Siis faktatietoa pöytään ,kiitos . On hienoa jos löytyy vastaavaa e-epaa ja selvästi halvemmalla . Tolosen e-epa 500 mg 120 kapselia yksi kapseli päivässä neljän kuukauden annos ; tälle rasialle vastaava halvempi versio , kiitos toistamiseen .
        Itse tilasin kaverin kanssa porukassa netistä vuoden annoksen tuota e-epaa ja rasia hinnaksi tuli 28 euroa . Kuukausihinta siten 7 euroa ja päivähinta ; 7 euroa jaetaan 30 :llä päivällä niin saadaan päivähinnaksi 0,23 euroa . Vuoden annos on kolme rasiaa . Tällä hinnalla terveyskaupat.net liikkeestä .




        Rekisteröi oma nimimerkki

        Liity Suomi24:n jäseneksi ja rekisteröi ikioma nimimerkki!
        Uutta: Rekisteröitynyt käyttäjä voi itse poistaa oman rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamansa viestin.

        Rekisteröinti kannattaa, koska sama nimimerkki on käytössäsi sekä chatissa että keskusteluissa eikä kukaan muu voi samaa nimimerkkiä palveluissa käyttää.

        Varaa oma nimimerkki





        --------------------------------------------------------------------------------

        Olen odotellut noita faktatietoja Tolosta edullisemmista e-epa tuotteista , jotka vastaavat tolosen tuotetta , mutta hiljaista on !?
        Niitähän piti olla pilvin pimein .............


      • on halpa
        faktatiedot kirjoitti:

        Olen odotellut noita faktatietoja Tolosta edullisemmista e-epa tuotteista , jotka vastaavat tolosen tuotetta , mutta hiljaista on !?
        Niitähän piti olla pilvin pimein .............

        60 kpl maksaa 16.50 .Olen ostanut City-marketin luontaistuoteosastolta.Valmistaja Vitalas Finland
        Hyvä tuote.


      • Onko halpa?
        on halpa kirjoitti:

        60 kpl maksaa 16.50 .Olen ostanut City-marketin luontaistuoteosastolta.Valmistaja Vitalas Finland
        Hyvä tuote.

        Montako mg yhdessä tabletissa tai kapselissa on karnosiinia?

        Jos on vaan 200mg, niin silloin se ei ole halpa.

        Netissä ei missään ole tietoa tuon tuotteen sisältämän karnosiinin määrää? Ei edes valmistajan kotisivuilla????

        Halvimmaksi tulee:

        http://www.jrfitness.net/epages/JRFitness.axl/?ObjectPath=/Shops/JRFitness/Products/17002

        Ja jos haluaa ostaa 200mg karnosiinia, niin tämäkin tuote tulee halvemmaksi kuin Tolosen:

        http://www.vitanetti.fi/product_details.php?p=35


      • kaunis bodari poika
        faktatiedot kirjoitti:

        Olen odotellut noita faktatietoja Tolosta edullisemmista e-epa tuotteista , jotka vastaavat tolosen tuotetta , mutta hiljaista on !?
        Niitähän piti olla pilvin pimein .............

        asematunnelin luontaiskaupasta anttilan vierestä voit käydä ostamassa karnosiinia halvemmalla kuin tolosen.sielä on myös edullisia cla valmisteita itse käyn sielä myös ,myyjäkin (mies) on hyvännäköinen


      • vailla oleva
        kaunis bodari poika kirjoitti:

        asematunnelin luontaiskaupasta anttilan vierestä voit käydä ostamassa karnosiinia halvemmalla kuin tolosen.sielä on myös edullisia cla valmisteita itse käyn sielä myös ,myyjäkin (mies) on hyvännäköinen

        Tässä lista kaupungeista, missä niillä on oma myymälä. Ja netistä tilattunakin saapi halvemmalla, kuin tuo tolosen tuote.

        E-Epaakin saa halvemmalla, kuin tolosen tuote, jos tarvii juuri sitä E-Epaa.


      • vailla oleva

      • faktatiedot
        vailla oleva kirjoitti:

        Tässä lista kaupungeista, missä niillä on oma myymälä. Ja netistä tilattunakin saapi halvemmalla, kuin tuo tolosen tuote.

        E-Epaakin saa halvemmalla, kuin tolosen tuote, jos tarvii juuri sitä E-Epaa.

        Kopioin tähän aikaisemmin tuonne yläpuolelle kirjoittamani .

        >>>>Siis faktatietoa pöytään ,kiitos . On hienoa jos löytyy vastaavaa e-epaa ja selvästi halvemmalla . Tolosen e-epa 500 mg 120 kapselia yksi kapseli päivässä neljän kuukauden annos ; tälle rasialle vastaava halvempi versio , kiitos toistamiseen .
        Itse tilasin kaverin kanssa porukassa netistä vuoden annoksen tuota e-epaa ja rasia hinnaksi tuli 28 euroa . Kuukausihinta siten 7 euroa ja päivähinta ; 7 euroa jaetaan 30 :llä päivällä niin saadaan päivähinnaksi 0,23 euroa . Vuoden annos on kolme rasiaa . Tällä hinnalla terveyskaupat.net liikkeestä . >>>>>>>>>

        Tuossa siis faktatietoa ostamastani tolosen e-epasta . Laita tänne omat faktatietosi halvemmista vastaavista e-epa tuotteista , sillä vaihdan mielelläni halvempaan vastaavaan ja yhtä laadukkaaseen .

        Tuolla ylempänä tässä viestiketjussa olen jo esittänyt saman pyynnön , mutta hiljaista on , vaikka "niitä piti olla pilvin pimein" , niitä halvempia e-epa tuotteita .


      • vailla oleva
        faktatiedot kirjoitti:

        Kopioin tähän aikaisemmin tuonne yläpuolelle kirjoittamani .

        >>>>Siis faktatietoa pöytään ,kiitos . On hienoa jos löytyy vastaavaa e-epaa ja selvästi halvemmalla . Tolosen e-epa 500 mg 120 kapselia yksi kapseli päivässä neljän kuukauden annos ; tälle rasialle vastaava halvempi versio , kiitos toistamiseen .
        Itse tilasin kaverin kanssa porukassa netistä vuoden annoksen tuota e-epaa ja rasia hinnaksi tuli 28 euroa . Kuukausihinta siten 7 euroa ja päivähinta ; 7 euroa jaetaan 30 :llä päivällä niin saadaan päivähinnaksi 0,23 euroa . Vuoden annos on kolme rasiaa . Tällä hinnalla terveyskaupat.net liikkeestä . >>>>>>>>>

        Tuossa siis faktatietoa ostamastani tolosen e-epasta . Laita tänne omat faktatietosi halvemmista vastaavista e-epa tuotteista , sillä vaihdan mielelläni halvempaan vastaavaan ja yhtä laadukkaaseen .

        Tuolla ylempänä tässä viestiketjussa olen jo esittänyt saman pyynnön , mutta hiljaista on , vaikka "niitä piti olla pilvin pimein" , niitä halvempia e-epa tuotteita .

        Kaikilla ei ole mahdollisuutta kavereiden kanssa ostaa kimpassa vuoden annoksia E-Epaa.

        Söisit kalaa sinäkin, niin ei tarttis täällä riehua.

        Ainakin apteekissa myydään Minisun E-Epaa ja onhan niitä muitakin, mutta hae ite.

        P.S kantsis varmaan syödä sun jotain B-vitamiiniakin


      • vitamar
        faktatiedot kirjoitti:

        Kopioin tähän aikaisemmin tuonne yläpuolelle kirjoittamani .

        >>>>Siis faktatietoa pöytään ,kiitos . On hienoa jos löytyy vastaavaa e-epaa ja selvästi halvemmalla . Tolosen e-epa 500 mg 120 kapselia yksi kapseli päivässä neljän kuukauden annos ; tälle rasialle vastaava halvempi versio , kiitos toistamiseen .
        Itse tilasin kaverin kanssa porukassa netistä vuoden annoksen tuota e-epaa ja rasia hinnaksi tuli 28 euroa . Kuukausihinta siten 7 euroa ja päivähinta ; 7 euroa jaetaan 30 :llä päivällä niin saadaan päivähinnaksi 0,23 euroa . Vuoden annos on kolme rasiaa . Tällä hinnalla terveyskaupat.net liikkeestä . >>>>>>>>>

        Tuossa siis faktatietoa ostamastani tolosen e-epasta . Laita tänne omat faktatietosi halvemmista vastaavista e-epa tuotteista , sillä vaihdan mielelläni halvempaan vastaavaan ja yhtä laadukkaaseen .

        Tuolla ylempänä tässä viestiketjussa olen jo esittänyt saman pyynnön , mutta hiljaista on , vaikka "niitä piti olla pilvin pimein" , niitä halvempia e-epa tuotteita .

        Vitamar on halpa:

        http://terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.axl/?ObjectPath=/Shops/HLT/Products/380


      • faktatiedot
        vailla oleva kirjoitti:

        Kaikilla ei ole mahdollisuutta kavereiden kanssa ostaa kimpassa vuoden annoksia E-Epaa.

        Söisit kalaa sinäkin, niin ei tarttis täällä riehua.

        Ainakin apteekissa myydään Minisun E-Epaa ja onhan niitä muitakin, mutta hae ite.

        P.S kantsis varmaan syödä sun jotain B-vitamiiniakin

        >>>>Kaikilla ei ole mahdollisuutta kavereiden kanssa ostaa kimpassa vuoden annoksia E-Epaa. >>>

        Ei ole pakko ostaa kimpassa kavereiden kanssa , voi ostaa ihan yksinkin . Ja tuo vuoden annos ko. e-epaa on 3 rasiaa , joka tekee yht. 84 e ja tuon saa ilman postikuluja.

        >>>Söisit kalaa sinäkin, niin ei tarttis täällä riehua. >>>

        Kyllä syön kalaa ja paljon , kiitos huolenpidosta. Silliä menee monenmakuista purkkikaupalla , lohta graavattuna jne. Tarkennuksena se ,että itse en syö mitään pillereitä , en edes e-epaa . Nuo e-epat on tilattu sukulaiselle . Riehua ? Ihan leppoisella mielellä täällä ollaan .

        >>>>P.S kantsis varmaan syödä sun jotain B-vitamiiniakin >>>>

        Ei kiitos . Syön erittäin monipuolisesti , joten siihen ei ole tarvetta .

        >>>Ainakin apteekissa myydään Minisun E-Epaa ja onhan niitä muitakin, mutta hae ite. >>>

        Kyllä on netistä aikanaan "haettu" ja esim. tuo minisun on kalliimpi . Jokainen voi sen itse laskea.


      • faktatiedot
        vitamar kirjoitti:

        Vitamar on halpa:

        http://terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.axl/?ObjectPath=/Shops/HLT/Products/380

        >>>Miksi e-epa?>>>>>


        Siksi että se imeytyy paremmin ja on siksi tehokkaampi.

        Pitää paikkansa , että vitamar on halvempi , mutta se ei ole e-epa tuote . Siinä on "tavallista"epaa 414 mg kahdessa kapselissa (päiväannos) , joten sitä pitäisi ottaa huonomman imeytymisen vuoksi ehkäpä kolme per päivä(riittääkö ?) , jotta se vastaisi tuota 500 mg e-epa tuotetta. Tuosta imeytymisen määrästä en maallikkona tiedä , muuta kuin sen ,että e-epa imeytyy paremmin , joten on vaikea arvioida tarkalleen kuinka monta kapselia noita tavallisia epa kapseleita pitää ottaa , jotta se vastaisi e-epaa !? Mutta näin maallikkona ajateltuna tuota vitamaria pitäisi ottaa tuo kolme per päivä , jolloin se ei enään olisikaan halvempi kuin tuo vertailun kohteena oleva 500 mg:n e-epa !? Lisäksi tuossa vitamarissa on tuota a-vitamiinia ja jos itse alkaisin syömään kalaöljyä , niin mieluummin valitsisin e-epan ilman tuota a-vitamiinia ja tarvittaessa ottaisin monivitamiinipillerin.


      • vitamar
        faktatiedot kirjoitti:

        >>>Miksi e-epa?>>>>>


        Siksi että se imeytyy paremmin ja on siksi tehokkaampi.

        Pitää paikkansa , että vitamar on halvempi , mutta se ei ole e-epa tuote . Siinä on "tavallista"epaa 414 mg kahdessa kapselissa (päiväannos) , joten sitä pitäisi ottaa huonomman imeytymisen vuoksi ehkäpä kolme per päivä(riittääkö ?) , jotta se vastaisi tuota 500 mg e-epa tuotetta. Tuosta imeytymisen määrästä en maallikkona tiedä , muuta kuin sen ,että e-epa imeytyy paremmin , joten on vaikea arvioida tarkalleen kuinka monta kapselia noita tavallisia epa kapseleita pitää ottaa , jotta se vastaisi e-epaa !? Mutta näin maallikkona ajateltuna tuota vitamaria pitäisi ottaa tuo kolme per päivä , jolloin se ei enään olisikaan halvempi kuin tuo vertailun kohteena oleva 500 mg:n e-epa !? Lisäksi tuossa vitamarissa on tuota a-vitamiinia ja jos itse alkaisin syömään kalaöljyä , niin mieluummin valitsisin e-epan ilman tuota a-vitamiinia ja tarvittaessa ottaisin monivitamiinipillerin.

        """Siksi että se imeytyy paremmin ja on siksi tehokkaampi."""

        Pääsis varmaan helpommalla, kun söisi kalaa.

        Ei tarttis ihmetellä, mitä pilleriä ostaa ja mistä ja millä hinnalla ja millasia määriä.


      • vailla oleva
        faktatiedot kirjoitti:

        >>>>Kaikilla ei ole mahdollisuutta kavereiden kanssa ostaa kimpassa vuoden annoksia E-Epaa. >>>

        Ei ole pakko ostaa kimpassa kavereiden kanssa , voi ostaa ihan yksinkin . Ja tuo vuoden annos ko. e-epaa on 3 rasiaa , joka tekee yht. 84 e ja tuon saa ilman postikuluja.

        >>>Söisit kalaa sinäkin, niin ei tarttis täällä riehua. >>>

        Kyllä syön kalaa ja paljon , kiitos huolenpidosta. Silliä menee monenmakuista purkkikaupalla , lohta graavattuna jne. Tarkennuksena se ,että itse en syö mitään pillereitä , en edes e-epaa . Nuo e-epat on tilattu sukulaiselle . Riehua ? Ihan leppoisella mielellä täällä ollaan .

        >>>>P.S kantsis varmaan syödä sun jotain B-vitamiiniakin >>>>

        Ei kiitos . Syön erittäin monipuolisesti , joten siihen ei ole tarvetta .

        >>>Ainakin apteekissa myydään Minisun E-Epaa ja onhan niitä muitakin, mutta hae ite. >>>

        Kyllä on netistä aikanaan "haettu" ja esim. tuo minisun on kalliimpi . Jokainen voi sen itse laskea.

        Monelle tuo 84 euroa voi olla suuri summa. Eikä läheskään kaikki edes tilaa netistä mitään, koska tietokoneen käyttötaidot ovat mitä ovat.

        Saahan sitä vaikka kaiken ruuan "halvalla", jos naapureiden kanssa tilaa rekallisen sapuskaa pihalle ja kellariin laittaa vuoden satsin.

        Uskon, että suurin osa pillereitä popsivasta kansasta ostaa pillerinsä siitä lähimarketin luontaistuotehyllystä taikka luontaistuotekaupasta.

        Itse syön kalaa joka viikko, koska kalassa on paljon muutakin kuin vaan sitä E-Epaa ja omega 3:sta.

        Täällä kalojen ravintotaulukoita, jos ketään kiinnostaa:

        http://www.fineli.fi/topfoods.php?compid=2116&fuclass=all&specdiet=none&items=100&from=top&portion=100g&lang=fi

        Ja siitä taulukosta fisun nimeä klikkaamalla saa muutkin ravinteet esille.

        Olis ruokavalio aika köyhää ilman kalaa, koska en ole vegaani.

        Lihaa syön vähemmän.

        Mutta karnosiinitabletteja syön. Sitä Leaderin, koska on halvempaa, kuin tolosen, eikä sisällä turhia vitamiineja.


      • Gold-quality

    • on Tolosen

      tuotteet kalliita.Itse ostin-olikohan Tarjoustalo-60 kpl/14 euroa.Vahvuus oli strong.

      • mikä merkki ?

        " " Itse ostin-olikohan Tarjoustalo-60 kpl/14 euroa.Vahvuus oli strong. " "

        Kiinnostaa kovasti tietää , että mikä on tuon tuotteen nimi ja mikä on sen vahvuuden milligrammamäärä !?

        Otahan purkki käteen ja naputa tiedot tänne .


      • jo itse pakkauksen,
        mikä merkki ? kirjoitti:

        " " Itse ostin-olikohan Tarjoustalo-60 kpl/14 euroa.Vahvuus oli strong. " "

        Kiinnostaa kovasti tietää , että mikä on tuon tuotteen nimi ja mikä on sen vahvuuden milligrammamäärä !?

        Otahan purkki käteen ja naputa tiedot tänne .

        mutta levyssä lukee strong.Muistelisin,että 200 mg.Ilmoitan kun käyn taas hakemassa lisää.


      • edelliseen:

      • mikä merkki ?
        edelliseen: kirjoitti:

        Se oli tätä tuotetta jota ostin. http://www.rohtotalli.com/product_info.php?products_id=133&osCsid=64e38d7cecc5fc7007f08f70d57739d4

        Karnosiini strong , onko halvempi ?

        Jos siinä on karnosiinia tuo 200 mg ja hinta jotain 15 euroa (kuten tuossa linkissä) ja pillereitä 60 kpl , niin hinta menee tasoihin verrattaessa tolosen 400 mg karnosiiniin . Jos haluat syödä karnosiinia 400 mg päivää kohti , niin sinun täytyy syödä tupla annos tuota strongia ja silloin pitää ostaa sitä kaksi purkkia ja hintaa tulee silloin 30 euroa . Tuon tolosen 400 mg karnosiinipillerin voi halkaista , jolloin siitä tietenkin tulee kaksi 200 mg:n pilleriä , jos et halua syödä 400 mg:tä päivässä ja hinnaksi tulee sama tai halvempi kuin tuolla "edullisemmalla" strongilla . Tolosen 400 mg karnosiinipurkissa on 60 kapselia ja halvimmillaan sitä saa netistä 29 euroa purkki . Tuolla yhdessä viestissä mainittu Leaderin 400 mg karnosiini on hinnaltaan yleensä ollut 29,90 e ja siinä on 80 kapselia ja on hieman tolosen karnosiinia edullisempi , pystyykö tuota leaderin pilleriä katkaisemaan kahtia ? Onko siinä katkaisuviivaa kuten tolosen pillerissä ? Jos vaikka vaihtaisi siihen , kunhan nuo toloset on syöty .

        Kun vertaatte noita tuotteiden hintoja , niin älkää tuijottako pelkkää purkin hintaa .


      • Vitamiinit ?
        mikä merkki ? kirjoitti:

        Karnosiini strong , onko halvempi ?

        Jos siinä on karnosiinia tuo 200 mg ja hinta jotain 15 euroa (kuten tuossa linkissä) ja pillereitä 60 kpl , niin hinta menee tasoihin verrattaessa tolosen 400 mg karnosiiniin . Jos haluat syödä karnosiinia 400 mg päivää kohti , niin sinun täytyy syödä tupla annos tuota strongia ja silloin pitää ostaa sitä kaksi purkkia ja hintaa tulee silloin 30 euroa . Tuon tolosen 400 mg karnosiinipillerin voi halkaista , jolloin siitä tietenkin tulee kaksi 200 mg:n pilleriä , jos et halua syödä 400 mg:tä päivässä ja hinnaksi tulee sama tai halvempi kuin tuolla "edullisemmalla" strongilla . Tolosen 400 mg karnosiinipurkissa on 60 kapselia ja halvimmillaan sitä saa netistä 29 euroa purkki . Tuolla yhdessä viestissä mainittu Leaderin 400 mg karnosiini on hinnaltaan yleensä ollut 29,90 e ja siinä on 80 kapselia ja on hieman tolosen karnosiinia edullisempi , pystyykö tuota leaderin pilleriä katkaisemaan kahtia ? Onko siinä katkaisuviivaa kuten tolosen pillerissä ? Jos vaikka vaihtaisi siihen , kunhan nuo toloset on syöty .

        Kun vertaatte noita tuotteiden hintoja , niin älkää tuijottako pelkkää purkin hintaa .

        Leaderin karnosiinissa on pelkkää karnosiinia, ei vitamiineja kuten Tolosen tuotteessa.


      • Tokos
        Vitamiinit ? kirjoitti:

        Leaderin karnosiinissa on pelkkää karnosiinia, ei vitamiineja kuten Tolosen tuotteessa.

        Leaderin karnosiini on kapseli,siis ei voi katkaista.
        Karnosiini ,niin kuin muutkin L-muotoiset aminohapot toimivat parhaiten kun ne ottaa tyhjään vatsaan.
        Vitamiinit voi sitten ottaa myöhemmin jos sellaisia käyttää.
        Eli vitamiinit nostaa vain tuotteen hintaa.
        Karnosiini kun imeytyy hyvin ilman vitamiinejakin tyhjään vatsaan otettuna.


      • ole..
        Tokos kirjoitti:

        Leaderin karnosiini on kapseli,siis ei voi katkaista.
        Karnosiini ,niin kuin muutkin L-muotoiset aminohapot toimivat parhaiten kun ne ottaa tyhjään vatsaan.
        Vitamiinit voi sitten ottaa myöhemmin jos sellaisia käyttää.
        Eli vitamiinit nostaa vain tuotteen hintaa.
        Karnosiini kun imeytyy hyvin ilman vitamiinejakin tyhjään vatsaan otettuna.

        Leaderin karnosiini on semmoinen samanlainen "puriste" kuin Tolosella, joten sen voi ihan hyvin kyllä katkaista jos haluaa puolikkaan annoksen.


      • kapseli
        ole.. kirjoitti:

        Leaderin karnosiini on semmoinen samanlainen "puriste" kuin Tolosella, joten sen voi ihan hyvin kyllä katkaista jos haluaa puolikkaan annoksen.

        Tuolla heidän sivuillaan sanotaan, että se on kapseli.


      • kapseli
        kapseli kirjoitti:

        Tuolla heidän sivuillaan sanotaan, että se on kapseli.

        Kyllä sen kapselinki saa auki ja jauheen ulos, jos jostain syystä haluaa puolittaa annoksensa.

        Karnosiinia saapi myös 200mg tableteissa, jos haluaa.


      • kyseessä?
        kapseli kirjoitti:

        Tuolla heidän sivuillaan sanotaan, että se on kapseli.

        Valmiste josta puhun on tämä Leaderin karnosiini:

        http://www.jrfitness.net/epages/JRFitness.axl/?ObjectPath=/Shops/JRFitness/Products/17002

        Tiedän että se on puriste, koska käytän sitä itse. Siinä on jopa semmoinen "ura" josta sen saa katkaistua helposti.

        Leaderin 80 kpl 400 mg vahvuisia maksaa 29,90. Tolosella on vain 60 kpl 400 mg ja hinta yleensä 32 - 40 euroa.


      • sisällä
        kyseessä? kirjoitti:

        Valmiste josta puhun on tämä Leaderin karnosiini:

        http://www.jrfitness.net/epages/JRFitness.axl/?ObjectPath=/Shops/JRFitness/Products/17002

        Tiedän että se on puriste, koska käytän sitä itse. Siinä on jopa semmoinen "ura" josta sen saa katkaistua helposti.

        Leaderin 80 kpl 400 mg vahvuisia maksaa 29,90. Tolosella on vain 60 kpl 400 mg ja hinta yleensä 32 - 40 euroa.

        E-vitamiinia eikä sinkkiä, kuten Tolosen Carnosin Strong ja Sport-Carnosin. Niidenkin merkitys pitää ottaa huomioon hintavertailussa. Sinkki ja E-vitamiini lisäävät karnosiinin tehoa ihmiskehossa.


      • vailla oleva
        sisällä kirjoitti:

        E-vitamiinia eikä sinkkiä, kuten Tolosen Carnosin Strong ja Sport-Carnosin. Niidenkin merkitys pitää ottaa huomioon hintavertailussa. Sinkki ja E-vitamiini lisäävät karnosiinin tehoa ihmiskehossa.

        Sinkkiä ja E-vitamiinia saa ruoasta kyllä ihan riittävästi.

        Ja jos niitä haluaa välttämättä pilleristä vielä popsia, niin hankkii erikseen ja silti tulee halvemmaksi, kuin Tolosen tuote.


      • tietoa
        vailla oleva kirjoitti:

        Sinkkiä ja E-vitamiinia saa ruoasta kyllä ihan riittävästi.

        Ja jos niitä haluaa välttämättä pilleristä vielä popsia, niin hankkii erikseen ja silti tulee halvemmaksi, kuin Tolosen tuote.

        on tuo yllä oleva väite sinkin riittävästä saannista ruuasta, ainakin diabeetikon kohdalla.

        Turun ja Kuopion yliopistojen ja Kansanterveyslaitoksen mukaan sinkin puute on aika yleistä tyypin 2 diabeetikoilla ja puute riskiä sairastua ja kuolla sydäntautiin. Tutkimus julkaistiin tänä vuonna diabetestutkijoiden ammattilehdessä Diabetes Care.

        Tutkimukseen osallistui 1 059 tyypin 2 diabeetikkoa, iältään 45–64 vuotta. He olivat sairastaneet diabetesta keskimäärin 8 vuotta. Heidän terveydentilaansa seurattiin 7 vuotta, jona aikana 156 tutkittavaa kuoli sepelvaltimotautiin ja 254 sai kliinisen tai fataalin sydäninfarktin.

        Sydäntaudin ja -kuoleman riski oli suurin niillä, joiden seerumissa oli sinkkiä alle 14 µmol/l. "Seerumin vähäinen sinkkipitoisuus on itsenäinen sydäntaudin riskitekijä tyypin 2 diabeetikoilla", päättelevät tutkijat.

        "Teoreettisesti tuloksemme puhuvat sen puolesta, että sinkin käyttö ravintolisänä voisi olla hyödyllistä typin 2 diabeteksen aiheuttamien sydänkomplikaatioiden ehkäisyssä", kirjoittaa tutkijaryhmä.

        Soinio M, Marniemi J, Laakso M, Pyorala K, Lehto S, Ronnemaa T. Serum Zinc Level and Coronary Heart Disease Events in Patients With Type 2 Diabetes. Diabetes Care. 2007;30(3):523-528
        http://care.diabetesjournals.org/cgi/content/abstract/30/3/523


      • vailla oleva
        tietoa kirjoitti:

        on tuo yllä oleva väite sinkin riittävästä saannista ruuasta, ainakin diabeetikon kohdalla.

        Turun ja Kuopion yliopistojen ja Kansanterveyslaitoksen mukaan sinkin puute on aika yleistä tyypin 2 diabeetikoilla ja puute riskiä sairastua ja kuolla sydäntautiin. Tutkimus julkaistiin tänä vuonna diabetestutkijoiden ammattilehdessä Diabetes Care.

        Tutkimukseen osallistui 1 059 tyypin 2 diabeetikkoa, iältään 45–64 vuotta. He olivat sairastaneet diabetesta keskimäärin 8 vuotta. Heidän terveydentilaansa seurattiin 7 vuotta, jona aikana 156 tutkittavaa kuoli sepelvaltimotautiin ja 254 sai kliinisen tai fataalin sydäninfarktin.

        Sydäntaudin ja -kuoleman riski oli suurin niillä, joiden seerumissa oli sinkkiä alle 14 µmol/l. "Seerumin vähäinen sinkkipitoisuus on itsenäinen sydäntaudin riskitekijä tyypin 2 diabeetikoilla", päättelevät tutkijat.

        "Teoreettisesti tuloksemme puhuvat sen puolesta, että sinkin käyttö ravintolisänä voisi olla hyödyllistä typin 2 diabeteksen aiheuttamien sydänkomplikaatioiden ehkäisyssä", kirjoittaa tutkijaryhmä.

        Soinio M, Marniemi J, Laakso M, Pyorala K, Lehto S, Ronnemaa T. Serum Zinc Level and Coronary Heart Disease Events in Patients With Type 2 Diabetes. Diabetes Care. 2007;30(3):523-528
        http://care.diabetesjournals.org/cgi/content/abstract/30/3/523

        Ei mulla ole diabeetesta ja noita sydän- ja verisuonitauteja nyt aiheuttaa vaikka mikä esim. unettomuus.

        Mutta syö sinä sitä purkista.

        Joo, mutta itse asiaan.

        Sain eilen Leaderin karnosiinit ja ne ovat tabletteja eli ne saa puoliksi.


      • laiheliini ja terve
        tietoa kirjoitti:

        on tuo yllä oleva väite sinkin riittävästä saannista ruuasta, ainakin diabeetikon kohdalla.

        Turun ja Kuopion yliopistojen ja Kansanterveyslaitoksen mukaan sinkin puute on aika yleistä tyypin 2 diabeetikoilla ja puute riskiä sairastua ja kuolla sydäntautiin. Tutkimus julkaistiin tänä vuonna diabetestutkijoiden ammattilehdessä Diabetes Care.

        Tutkimukseen osallistui 1 059 tyypin 2 diabeetikkoa, iältään 45–64 vuotta. He olivat sairastaneet diabetesta keskimäärin 8 vuotta. Heidän terveydentilaansa seurattiin 7 vuotta, jona aikana 156 tutkittavaa kuoli sepelvaltimotautiin ja 254 sai kliinisen tai fataalin sydäninfarktin.

        Sydäntaudin ja -kuoleman riski oli suurin niillä, joiden seerumissa oli sinkkiä alle 14 µmol/l. "Seerumin vähäinen sinkkipitoisuus on itsenäinen sydäntaudin riskitekijä tyypin 2 diabeetikoilla", päättelevät tutkijat.

        "Teoreettisesti tuloksemme puhuvat sen puolesta, että sinkin käyttö ravintolisänä voisi olla hyödyllistä typin 2 diabeteksen aiheuttamien sydänkomplikaatioiden ehkäisyssä", kirjoittaa tutkijaryhmä.

        Soinio M, Marniemi J, Laakso M, Pyorala K, Lehto S, Ronnemaa T. Serum Zinc Level and Coronary Heart Disease Events in Patients With Type 2 Diabetes. Diabetes Care. 2007;30(3):523-528
        http://care.diabetesjournals.org/cgi/content/abstract/30/3/523

        2 tyypin diabetes:

        http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=94

        Sinkki:

        http://www.fineli.fi/topfoods.php?compid=2282&fuclass=all&specdiet=none&items=100&from=top&portion=100g&lang=fi

        E-vitamiini:

        http://www.fineli.fi/topfoods.php?compid=2299&fuclass=all&specdiet=none&items=100&from=top&portion=100g&lang=fi


        Siis tuo 2 tyypin diabetes on lihavien Lue: huonosti ja täysin vääränlaista ruokaa syövien sairaus ja näinollen heillä on taatusti ihan kaikista elimistön tarvitsemista ravinteista pulaa ja he tuskin syövät mitään karnosiinia.

        Oletko katsonut Olet mitä syöt-ohjelmaa?


    • mumin

      itse otan karnosiinia 1400mg vrk ja hyvin pyyhkii suosittelen

    • 34+

      Itse söin karnosiinia, kunnes minulle selvisi että beta alaniini on sama asia, mutta maksaa vain murto osan hinnasta.

      • Anonyymi

        Karnosiini ja beeta-alaniini eivät ole ihan sama asia, mutta sikäli olet oikeassa, että karnosiinin saamiseksi riittää kun syö beeta-alaniinia.
        Karnosiini on kahden aminohapon, histidiinin ja beeta-alaniinin, muodostama yhdiste. Jos syö proteiinipitoista ruokaa, histidiiniä kyllä riittää myös karnosiinin muodostamiseen, joten vain sen rajoittavan tekijän, beeta-alaniinin syöminen riittää. Ja on tosiaan paljon halvempaa kuin karnosiini.


    • e-epaaaaa

      Löysin Prisman urheilulisäravinne puolelta Leaderin E-epa 500mg kapseleita. Pakkauksessa on 60kpl ja maksaa muistaakseni 9.90e per pakkaus.

      • tilataan

        0.23cent. Kappale tuo vitacostin 500mg. L-karnosiini


    • 718
    • carnosine

      iHerb kannattaa aina tsekata ja verrata kotimaan hintoihin. Monissa tuotteissa on huomattavat hintaerot, karnosiini on tosin tuollakin aika hintavaa. Tietystihän iHerb myöntää ensitilaajan alennuksen ja loyalty creditit seuraavista tilauksista, mikä pudottaa hintoja.

      http://eu.iherb.com/l-carnosine?rcode=gsw705

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe