Voiko hamsterille antaa...

(salainen)

No tää on tarpeetonta mut yks tyyppi täällä sano että hamsterille voi antaa voikukan lehtiä ja kukkia, ja (kai) joitain muitkin kasveja. Niin että voiko niitä antaa hamsterille? Ja jos voi antaa niin eihän se haittaa jos hamsteri syö ne(niitä)? Ja sit mitä keppei voi antaa hamstereille? Pitääks niitten (keppien) olla sellasii risui, vai paksumpia?

5

1944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huli

Hamsterille voit syöttää voikukanlehtiä Toivottavasti häkkisi on tarpeeksi iso mokomalle pikkujyrsijälle, Haluan tietää miten pärjäät jyrsijän kanssa Hamssu

• (salainen)

kiitti molemmille jotka vastasivat. Ja Hamsun kanssa menee hyvin.

• Twipsy
        (salainen) kirjoitti:

kiitti molemmille jotka vastasivat. Ja Hamsun kanssa menee hyvin.

hamsterin kanssa menee hyvin!Hyvää kesää!

• Twipsy

Kunhan vain keräät puhtailta paikoilta ja peset ennen kuin annat hamsulle. Voit antaa myös esim.ratamonlehtiä,lutukkaa ja (apilaa pienissä määrin.)Myrkyttömät ja muutenkin soveltuvat kasvit ovat hyvää lisäravintoa aina kesäisin."Keppien" pitäisi olla tuoretta,puhdasta lehtipuuta,johon ei ole ruiskutettu tuholaismyrkkyjä.Voi olla myös vähän lehtiä mukana.Esim.omenapuun,vaahteran,lepän ja koivun(koivusta lehdet mielellään pois;poistavat nestettä jos hamsteri syö niitä,eli tulee lisäsiivottavaa häkkiin)oksat sopivat mainiosti.Ota vain tuoreita, hamsterille"sopivan" kokoisia oksia, ja huuhdo ja kuivaa ennenkuin annat hamsterille.
      Hamsut tykkäävät myös, kun niille kasvattaa jossakin astiassa vaikka auringonkukkaa tai vehnänoraita. Eli astian pohjalle kolmisen tai nelisen senttiä multaa,siemenet tai jyvät siihen päälle ja kun pitää mullan kosteana ja astian valoisassa paikassa, muutaman päivän kuluttua jyvät/siemenet alkavat itää.Versot ovat valmiita annettavaksi n.7-10cm mittaisina, eli kun ne ovat tarpeeksi pitkiä saksilla leikattavaksi.

• Anonyymi

Mulla olis semmonen kysymys että voiko Hamsterille antaa lakritsijuurta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe