Voiko hamsterille antaa...

(salainen)

No tää on tarpeetonta mut yks tyyppi täällä sano että hamsterille voi antaa voikukan lehtiä ja kukkia, ja (kai) joitain muitkin kasveja. Niin että voiko niitä antaa hamsterille? Ja jos voi antaa niin eihän se haittaa jos hamsteri syö ne(niitä)? Ja sit mitä keppei voi antaa hamstereille? Pitääks niitten (keppien) olla sellasii risui, vai paksumpia?

5

2087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huli

Hamsterille voit syöttää voikukanlehtiä Toivottavasti häkkisi on tarpeeksi iso mokomalle pikkujyrsijälle, Haluan tietää miten pärjäät jyrsijän kanssa Hamssu

• (salainen)

kiitti molemmille jotka vastasivat. Ja Hamsun kanssa menee hyvin.

• Twipsy
        (salainen) kirjoitti:

kiitti molemmille jotka vastasivat. Ja Hamsun kanssa menee hyvin.

hamsterin kanssa menee hyvin!Hyvää kesää!

• Twipsy

Kunhan vain keräät puhtailta paikoilta ja peset ennen kuin annat hamsulle. Voit antaa myös esim.ratamonlehtiä,lutukkaa ja (apilaa pienissä määrin.)Myrkyttömät ja muutenkin soveltuvat kasvit ovat hyvää lisäravintoa aina kesäisin."Keppien" pitäisi olla tuoretta,puhdasta lehtipuuta,johon ei ole ruiskutettu tuholaismyrkkyjä.Voi olla myös vähän lehtiä mukana.Esim.omenapuun,vaahteran,lepän ja koivun(koivusta lehdet mielellään pois;poistavat nestettä jos hamsteri syö niitä,eli tulee lisäsiivottavaa häkkiin)oksat sopivat mainiosti.Ota vain tuoreita, hamsterille"sopivan" kokoisia oksia, ja huuhdo ja kuivaa ennenkuin annat hamsterille.
      Hamsut tykkäävät myös, kun niille kasvattaa jossakin astiassa vaikka auringonkukkaa tai vehnänoraita. Eli astian pohjalle kolmisen tai nelisen senttiä multaa,siemenet tai jyvät siihen päälle ja kun pitää mullan kosteana ja astian valoisassa paikassa, muutaman päivän kuluttua jyvät/siemenet alkavat itää.Versot ovat valmiita annettavaksi n.7-10cm mittaisina, eli kun ne ovat tarpeeksi pitkiä saksilla leikattavaksi.

• Anonyymi

Mulla olis semmonen kysymys että voiko Hamsterille antaa lakritsijuurta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1322
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1106
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1088
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      728
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      701
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe