Kun Hammas(ensimmäinen) on puhjennut niin kuinka nopeasti se kasvaa täysikasvuiseksi? Päiviä? Viikkoja?
Hampaan puhkeaminen
4
929
Vastaukset
- sammakkoprinsessa06
jos mä oikein muistelen, niin siihen pari viikkoa meni meillä. En sitten tiedä, että voiko olla suuriakin yksilöllisiä eroja.
- heli
Ja miten pian hammas ylipäätään puhkeaa? Siis kauanko menee siitä kun alkaa kyhmy näkyä ikenessä, siihen kun hammas varsinaisesti puhkeaa? Meillä odotellaan puolivuotiaalle ensimmäistä hammasta, ja pohdin vaan että miten kauan se voi vaivata.
- oli lääkärineuvola
ja lääkäri tuumasi kun suuhun katsoi ettei hampaita olisi ihan vielä tulossa vaikka olin itse epäillyt kitinöiden johtuvan hampaista. Noo paripäivää sitten huomasin hampaan puhjenneen. Että ei meidän tytöllä ikenissä näkynyt turvotusta eikä mitään sitten ykskaks hammas olikin pujennut. Yöt on olleet kyllä levottomampia ja vauva itkuherkempi..
- 4hammasta
Meidän vauvalle tuli 2 alahammasta 4kk iässä. Silloin ei muistaakseni ollut suurempia kitinöitä.
Täysikasvuiseksi hampaiksi hampaat kasvoi mielestäni n.kuukadessa.
Nyt on tulossa ylähampaat, ikää 7kk ja kitinät on olleet melkoiset.Se puhkeamisvaihe on kaikkein pahin, tai siihen asti että hammas tulee esille. Ainakin meillä. Siinä meni muutamia päiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232