Moi.
Lontoossa hyvä yöpaikka (yhdelle kun on kapea huone) kakkosalueella ja tosi hyvällä alueella Belsize Parkissa , olin ja voin suositella. Lyö halvat hotellit sata nolla ja emäntä ottaisi mielellään Suomalaisia vieraita vastaan !
katso, http://www.elisanet.fi/juko/
B&B majoitusta Lontoossa
5
2318
Vastaukset
- sibyllavon
pitänee ottaa huomioon, kun piakkoin menen taas Lontoosen.
- Laura*Isabella
Löysin tämän majoituspaikan suomi24 palstalta, ja koska tarvitsin majoituksen yhdeksi yöksi, päätin kokeilla.
Olipa miellyttävä ja mukava kokemus. Itselläni ei ole muuta kuin positiivista kerrottavaa:
- hintalaatu suhde kohdallaan, maksoi ainoastaan 35 puntaa yö
- sijainti hyvä
- majoitus siisti ja viihtyisä
- emäntä ystävällinen
- continental breakfast, johon kuului sitten myös joitain leikkeleitä ja juustoja - ei tyypillistä paahtoleipä&marmelaadiaamiaista
- kiva kisu, olen eläinrakas
Vierashuoneita on vain yksi, eli sopii parhaiten joko pariskunnalle tai yksinmatkustavalle.- ...
eli hyde park radnor, melkein hyde parkin koilliskulmassa.kävelymatka oxford streetille. huoneet siistit ja aamiainen loistava.
http://www.hydeparkradnor.com/ - piipi68
... kirjoitti:
eli hyde park radnor, melkein hyde parkin koilliskulmassa.kävelymatka oxford streetille. huoneet siistit ja aamiainen loistava.
http://www.hydeparkradnor.com/Kiinnostuin heti tästä hotellista. Oon ollut 10 vuotta sitten Lontoossa viimeksi ja yöpynyt silloinkin noilla kulmilla. Nyt ollaan keväällä menossa perheen kanssa (pojat jo isoja; 18 ja 16v.). Onko passeli hotelli? Mä olen melko kranttu hotellien suhteen, mutta toi vaikutti siistiltä ja asialliselta. Eihän siellä tosin käydä kuin nukkumassa yleensä, mutta musta olisi kiva viettää neki unitunnitkin siistissä, rauhallisessa ja mukavassa hotellissa.
- '94
Moikka
Olen suunnittelemassa lyhyttä reissua Lontooseen ja löysin tätä kautta tuon Hotel Hydeparkin. Keskustelu on kuitenkin aika vanha, joten kyselisin vielä että onko tämä millainen paikka nykyään? Suositteletteko? Jos ette niin muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. Kotisivujen ja etäisyyksien perusteella vaikuttaa todella lupaavalta ja kohtuuhintaiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3653822Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091423- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651064Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38870
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11847Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839- 65831