Minkä ikäinen pentu voi osallistua mätsäreissä pienet pennut luokkaan?
Minulla on vajaa 4kk vanha sekarotuinen pentu jolle on ensimmäinen rokotus annettu muttei vahvistus rokotusta vielä pentu ole saanut. Voiko näin nuoren kanssa mätsäriin mennä?
MATCH SHOW
5
4687
Vastaukset 5
- ja rokotukset
En ole aivan varma asiasta, mutta sanoisin ei. Jos ei tehosterokotteesta ole kulunut 2viikkoa, niin ei teidän koiran rokotukset ole kunnossa, mikä taas on varmaan yksi niistä harvoista vaatimuksista mätsäreissä..
Oman pentunne turvallisuudenkin kannalta, kannattaa vältää paikkoja missä liikku paljon vieraita koiria, ennen kuin rokotukset on ok.
Teillä on tosin nyt otollista aikaa harjoitella ja hioa vielä teidän "esiintymistänne", ja menette sitten myöhemmin hyvin valmistautuneena ja rokotukset kunnossa mätsäreihin..- yennn-
Ei voi. Useissa mätsäreissä ikärajana on 5kk tai enemmän, ja vahviste on pakko olla.
- ja luokat
ovat mätsäreissä järjestäjän valittavissa. Meillä ainakin pääsee mukaan heti kun rokotukset vaan ovat kunnossa eli tehosteesta kulunut se 2 viikon varoaika.
- koiran omistaja
Ei voi mennä, koska koiralla pitää olla vahvistus rokotus!
Mene sitten kun koirallasi on se vahvistus rokotus annettu:) - Anonyymi
HEINONEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3411237- 54728
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55718- 38715
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152623Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59606- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26571- 42516
Onko minulla nainen
Lupa tutustua toiseen naiseen? Olen saanut sen kuvan että et halua alkaa kanssani koska et luota minuun...46502