noin kolmen viikon sisällä, mihin rääkkiin sitä vielä joutuneekin, tämän ainut kertaisen elämän mylleryksessä.
Anteeksi vielä tämän tiedotteen myöhästyminen lähes vuorokaudella, syy miksi näin kävi, olin lopen uupunut eilen ja voipunut tutkimuksen esilääkityksestä ja monituntisista ilma vaivoista tutkimuksen jälkeen.
Terveisin neuvos, jompi kumpi tässä nyt voittaa elämä tai kuolema.
Neuvos: Patoloogi päättää
46
3553
Vastaukset
- Toivotan
Keksi kuitenkin itsellesi jokin muu harrastus kuin tänne kirjoittelu. Jooko!
näin jo minun lapsuudessani laulettiin ja kerrottin ihmisen elämän rajallisuudesta ja kirjoittelen jatkossakin entiseen tapaan, tervehtien ainut kertainen "Rantaneuvos" Suomussalmelta.
- farth22
hirveästi kiinnostaa mutta, omasta puolestani toivon ettei paksusuolessasi ole syöpää.
- miksi hautakivesi
on jo hautausmaalla
kumminkaan laittanut muistomerkkiä, toiseksi siinä on keksintöni ilmaista miten poistat ongelmajätteen hautausmaalta ja kolmanneksi se on varmaa kuin köyhän kuolema myös minunkin kohdalla.
- ihmisyyttä
rantaneuvos1 kirjoitti:
kumminkaan laittanut muistomerkkiä, toiseksi siinä on keksintöni ilmaista miten poistat ongelmajätteen hautausmaalta ja kolmanneksi se on varmaa kuin köyhän kuolema myös minunkin kohdalla.
toivoisin kirjoituksiisi, vaikka en ole sukulaisiasi joita yrität hakemalla hakea, en kuitenkaan aio kynttilää sytyttää haudallesi.
ihmisyyttä kirjoitti:
toivoisin kirjoituksiisi, vaikka en ole sukulaisiasi joita yrität hakemalla hakea, en kuitenkaan aio kynttilää sytyttää haudallesi.
tuoda ongelmajätteeksi muuttuvaa muovikuorisissa olevia kynttilöitä se olisi suurin häpeä kun olen puhunut sen puolesta ettei hautuumaita tule käyttää kynttilöitten kaatopaikkoina.
Katso kuinka itse olen sen hoitanut asiat, omalla hautapaikallani www.rantaneuvos.com (Kuvagalleria)
Ps, Todellisia sukulaisia, sanan varsinaisessa merkityksessä en ole löytänyt vaan ventovieraatkin ovat olleet paljon läheisempiä, joitten kanssa on voinnut tehdä paljon yhdessä.
Voit itse sen katsoa www.rantaneuvos.com
- ruumiita
eli kuolleita, vai oletko sellainen
- tutkii
Patologin työkenttää ovat niin ruumiinavaukset (kuolinsyytytkimuksia varten) kuin elävistä ihmisistä otettujen kudosnäytteiden tutkiminenkin (mahdollisten sairauksien toteamiseksi).
ja joten tietoni oli aivan oikea, minä itsekin sen olen aina tiennyt. PATOLOOGIT TUTKIVAT MYÖS PAKSUNSUOLEN NÄYTTEITÄ JA NIISTÄ OTETTUJA KOEPALOJA ja tämä on sitten sitä Faktaa.
Ottakaapa välillä itsekin selvää, ettei tarvitse tänne vääriä ja perättömiä tietojanne olla levittelemässä, "Rantaneuvos" Suomussalmelta.tutkii kirjoitti:
Patologin työkenttää ovat niin ruumiinavaukset (kuolinsyytytkimuksia varten) kuin elävistä ihmisistä otettujen kudosnäytteiden tutkiminenkin (mahdollisten sairauksien toteamiseksi).
mitä muuta myös patoloogit tutkivat, neuvoa antanut neuvos.
- ja kuolinsyyntutkija
tai millä nimellä hän suomessa kulkeekaan päättää, tehdäänkö sinulle ruumiinavaus vai heitetäänkö sinut itse tekemääsi arkkuun ihan siltään ;) Ihmisiä kuolee, joka päivä kymmeniätuhansia, mutta enpä ole vielä aikaisemmin kuullut, että siitä pitää kolme viikkoa aikaisemmin mainostella nettisivuilla. Olet sinä kyllä ainakin Euroopan naurettavin mies!
- niin
Patologinen pöljyys on tila, joka ei selviä patologin tutkimuksissa.
Ja vaikka sen diagnosoisi psyyken lääkärikin, ei asialle ole juuri mitään tehtävissä. - naorattee.......
taesi neuvos sortuo omaan kömpelyyteensä
naorattee....... kirjoitti:
taesi neuvos sortuo omaan kömpelyyteensä
Soittamalla Itse Yliopistolliseensairaalan syöpäosastolle
ja joten tietoni oli aivan oikea, minä itsekin sen olen aina tiennyt. PATOLOOGIT TUTKIVAT MYÖS PAKSUNSUOLEN NÄYTTEITÄ JA NIISTÄ OTETTUJA KOEPALOJA ja tämä on sitten sitä Faktaa.
Ottakaapa välillä itsekin selvää, ettei tarvitse tänne vääriä ja perättömiä tietojanne olla levittelemässä, "Rantaneuvos" Suomussalmelta.Soittamalla Itse Yliopistolliseensairaalan syöpäosastolle
Ottakaapa välillä itsekin selvää, ettei tarvitse tänne vääriä ja perättömiä tietojanne olla levittelemässä, "Rantaneuvos" Suomussalmelta.niin kirjoitti:
Patologinen pöljyys on tila, joka ei selviä patologin tutkimuksissa.
Ja vaikka sen diagnosoisi psyyken lääkärikin, ei asialle ole juuri mitään tehtävissä.Soittamalla Itse Yliopistolliseensairaalan syöpäosastolle
Ottakaapa välillä itsekin selvää, ettei tarvitse tänne vääriä ja perättömiä tietojanne olla levittelemässä, "Rantaneuvos" Suomussalmelta.
Soittamalla Itse Yliopistolliseensairaalan syöpäosastolle
Ottakaapa välillä itsekin selvää, ettei tarvitse tänne vääriä ja perättömiä tietojanne olla levittelemässä, "Rantaneuvos" Suomussalmelta.- sinä tarvitset
jos pitää sama viesti monet kerrat kirjoittaa.Sinähän olet itse julistautunut "nettipoliisiksi". On tainnut jäädä poliisiopisto enemmän kirjekouluasteelle, koska suomi24:n säännöissä yksiselitteisesti kielletään viestien massapostittaminen! Voi pientä ressukkaa, toivotaan, että olet elossa vielä kolmen viikon päästäkin...;)
sinä tarvitset kirjoitti:
jos pitää sama viesti monet kerrat kirjoittaa.Sinähän olet itse julistautunut "nettipoliisiksi". On tainnut jäädä poliisiopisto enemmän kirjekouluasteelle, koska suomi24:n säännöissä yksiselitteisesti kielletään viestien massapostittaminen! Voi pientä ressukkaa, toivotaan, että olet elossa vielä kolmen viikon päästäkin...;)
olevinaan jotakin, mutta eivat tiedä yhtään mitään, taivaan ja maanväliltä.
Kertaukseni ovat opintojen äiti, jospa menisi paremmin perille kun laitan viestini jatkossakin kaikille erikseen, tänne sitä näkyy sopivan.- hyvää vointia
rantaneuvos1 kirjoitti:
olevinaan jotakin, mutta eivat tiedä yhtään mitään, taivaan ja maanväliltä.
Kertaukseni ovat opintojen äiti, jospa menisi paremmin perille kun laitan viestini jatkossakin kaikille erikseen, tänne sitä näkyy sopivan.Pidä itsestäsi huolta, äläkä jaarituksista välitä. Niinhän se on, että jokainen taaplaa tyylillään ja jos kaikki olisivat samanlaisia niin tylsäähän se olisi. Pysytellään hengissä.
- hautapaikkansa
hyvää vointia kirjoitti:
Pidä itsestäsi huolta, äläkä jaarituksista välitä. Niinhän se on, että jokainen taaplaa tyylillään ja jos kaikki olisivat samanlaisia niin tylsäähän se olisi. Pysytellään hengissä.
lunastanut ja vielä täällä puhuu paskaa ihmetyttää
hyvää vointia kirjoitti:
Pidä itsestäsi huolta, äläkä jaarituksista välitä. Niinhän se on, että jokainen taaplaa tyylillään ja jos kaikki olisivat samanlaisia niin tylsäähän se olisi. Pysytellään hengissä.
vain omalla tyylilläni ja sillä olen minä jo kohta puolin pärjäilyt, vajaat kuusivuosikymmentä. Isäni kuolemasta on jo tullut kuluneeksi 46 vuotta, joten jäin orvoksi kiertolaiseksi ja toisten nurkkiin uusia aamuja odottelemaan huutolaispojan asemassa ja nyt vielä tässä matkaateen ja toiset vielä näkevät minut vaivaksi asti.
Minussa elää samassa ihmisessä, sekä sitkeys ja suomalainen sisu ja periksi ei anneta, tällä minun elämäni asenteella, mennään läpi vaikka sitten harmaan kiven, ystävällisesti kaikille kirjoitteli, "Rantaneuvos" Suomussalmelta.
Ps, Rantaneuvos ei ole mikään joo joo mies vaan toiminnanmies.hautapaikkansa kirjoitti:
lunastanut ja vielä täällä puhuu paskaa ihmetyttää
oman seurakuntani kanssa ei siinä pitäes sulla mitään sanomista, terveisin tuleva vainaja "Neuvos"
Ps, oikaisu sinulle, minä en puhu täällä, minä kirjoittelen tänne!!!
- mitä sinusta
ajattelen:
http://www.youtube.com/watch?v=Uo_EpKYVhWQ&mode=related&search= - NIPSU-NEITI
Toivon ettei mitään vakavaa ilmene.Hyvää jatkoa ja tsemppiä. Äläkä turhista kirjoitteluista ota paineita,vaikka et kyllä taida ottaakaan.
Minä poika se osaan ottaa kaikki, mitä ylhältä ja maanpäällä annetaan ja huumorin kannalta ja nyt lähen saunaan ottamaan kovat löylyt, tervehtien "Neuvos"
- heräsi
hienoa! Mutta en kyllä ymmärrä tuota sinun neuvoksen nuoleskeluasi! Huomaatko sinä rusina-aivoillasi, että hän tekee itsestänsä "elämää suurempaa ihmistä", lailla minkäänlaista edellytystä mokomaan. Meneppä nipsukka-nuolija vaikka vain oman terveyskeskuksesi vuodeosastolle, niin löydät sieltä monen monta paljon kunnioitettavampaa suomalaista, jotka eivät valita vaivojansa vaikka ikää olisi kaksin verroin enemmän kuin sinulla ja ainakin kolmanneksen enemmän kuin neuvoksella, joka ei todellisuudessa ole tehnyt suomussalmen eteen puoliakaan kuin he. Mutta he eivät halua minkäänlaista huomiota, eivätkä tule siitä koskaan tekemäänkään. Vanhan marssin sanoin: "" Ei muuta kunniaa, kuin kuulla kummultansa sun kuusiesi kuiskinaa kun sä kätkenyt olet hänet viime lepohon"". Häpeä "Nipsu-neiti, kun vielä kerkeät ja mene näiden todellisten sankareitten ja sankareittarien luo vielä, kun kerkeät. Tai jatka sitten sitä naurettavaa neuvoksen nuolentaa. Siihenhän sinä oletkin jo oppinut...
heräsi kirjoitti:
hienoa! Mutta en kyllä ymmärrä tuota sinun neuvoksen nuoleskeluasi! Huomaatko sinä rusina-aivoillasi, että hän tekee itsestänsä "elämää suurempaa ihmistä", lailla minkäänlaista edellytystä mokomaan. Meneppä nipsukka-nuolija vaikka vain oman terveyskeskuksesi vuodeosastolle, niin löydät sieltä monen monta paljon kunnioitettavampaa suomalaista, jotka eivät valita vaivojansa vaikka ikää olisi kaksin verroin enemmän kuin sinulla ja ainakin kolmanneksen enemmän kuin neuvoksella, joka ei todellisuudessa ole tehnyt suomussalmen eteen puoliakaan kuin he. Mutta he eivät halua minkäänlaista huomiota, eivätkä tule siitä koskaan tekemäänkään. Vanhan marssin sanoin: "" Ei muuta kunniaa, kuin kuulla kummultansa sun kuusiesi kuiskinaa kun sä kätkenyt olet hänet viime lepohon"". Häpeä "Nipsu-neiti, kun vielä kerkeät ja mene näiden todellisten sankareitten ja sankareittarien luo vielä, kun kerkeät. Tai jatka sitten sitä naurettavaa neuvoksen nuolentaa. Siihenhän sinä oletkin jo oppinut...
arvostelusta, kaikkien pitää elää ja olla ja toimia kykyjensä mukaan, terveisin "Rantaneuvos" Suomussalmelta.
- NIPSU-NEITI
heräsi kirjoitti:
Ei oikeestaan oo ees minkäänlaisen vastauksen arvonen tuo sun juttu..sen verran vaan sanon,et kyllä esim.isäni ja muutkin sukuun kuuluvat veteraanit ovat mainitsemisen arvoisia,ja tietysti kaikki jotka ovat sen arvoisia.
Ei se kiellä ketään toivomasta hyvää toiselle nykyaikana.Jos neuvos haluaa tuoda asian julki palstalla,niin se on hänen asiansa.Samoin mitä itsekukin vastaa.
Mutta ymmärrän,eihän voi kauhalla ottaa,jos on lusikalla annettu.
Hyvää syksyä ja terveitä päiviä. - se kalikka
NIPSU-NEITI kirjoitti:
Ei oikeestaan oo ees minkäänlaisen vastauksen arvonen tuo sun juttu..sen verran vaan sanon,et kyllä esim.isäni ja muutkin sukuun kuuluvat veteraanit ovat mainitsemisen arvoisia,ja tietysti kaikki jotka ovat sen arvoisia.
Ei se kiellä ketään toivomasta hyvää toiselle nykyaikana.Jos neuvos haluaa tuoda asian julki palstalla,niin se on hänen asiansa.Samoin mitä itsekukin vastaa.
Mutta ymmärrän,eihän voi kauhalla ottaa,jos on lusikalla annettu.
Hyvää syksyä ja terveitä päiviä.Hahahaa!!! Otahan lääkkeesi ja ala taas kirjoittaa jotakin järkevänpääkin. Olet sitä kyllä aikaisemmin tehnyt paljonkin, mutta mikähän lienee, kun aiheesi ovat vain miehesi, omasi, neuvoksen ja ehkäpä vieläpä kyläpoliisin puolustelua. Alahan taas omaksi itseksesi ja kirjoita terävää - ei ole sarkasmia -kritiikkiä kuntamme epäkohdista. Hyvää ja seesteistä syksyä sinulle, nipsukka! :)
se kalikka kirjoitti:
Hahahaa!!! Otahan lääkkeesi ja ala taas kirjoittaa jotakin järkevänpääkin. Olet sitä kyllä aikaisemmin tehnyt paljonkin, mutta mikähän lienee, kun aiheesi ovat vain miehesi, omasi, neuvoksen ja ehkäpä vieläpä kyläpoliisin puolustelua. Alahan taas omaksi itseksesi ja kirjoita terävää - ei ole sarkasmia -kritiikkiä kuntamme epäkohdista. Hyvää ja seesteistä syksyä sinulle, nipsukka! :)
ja sillä siisti, tervehtien "Neuvos"
- myllytykseen
Kun ikää tulee, niin sairaudet lisääntyvät pikkuhiljaa. Kaikki eivät kuitenkaan pidä asiasta yleistä porua. Toivotan Sinulle ja kaikille muillekin terveysongelmiin joutuneille myötätuulta.
Terveys asijoista pitää keskustella ei vaijeta ja minä keskustelen sen oikeilla nimillä ja samalla tuon oman persoonani mukaan keskustelun keskipisteeksi.
Kainuussa ennenkaikkea ei mene terveys palvelujen osalta mitenkään hyvin, siihenkin halua myös puuttua, omalla panoksellani ja tarmolla.
- Katri*
Taas olen pudonnut kärryiltä, kun en ole palstaa joutanut seuraamaan.
Toivotaan, että näyte, mistä lieneekin otettu on normaali, ettei ole mitään pahanlaatuista, ja pitkää ikää toivon Neuvokselle minäkin ja terveyttä myös.
Neuvos on värikäs persoona ja elävöittää kirjoituksillaan palstaa, hyvää syksyä,
t Katri*
Oli hienoja kuvia Neuvoksen sivuilla, vanhat hirsirakennukset on ihania !alkua ja lisää laittelen kuvia pikkuhiljaa kotisivuilleni.
Ps, niin toivon minäkin ettei mitään pahempaa olis, pitäshän minulla vielä tavata monet kerrat ensimmäistä lapsenlastanikin, tervehtien "Neuvos"- kuntokusti
rantaneuvos1 kirjoitti:
alkua ja lisää laittelen kuvia pikkuhiljaa kotisivuilleni.
Ps, niin toivon minäkin ettei mitään pahempaa olis, pitäshän minulla vielä tavata monet kerrat ensimmäistä lapsenlastanikin, tervehtien "Neuvos"Joko terveys on normaali?
- kysymys
tästä ??
- vaikea
kysymys
- Korvenkontio
että ensimmäinen vaihtoehto on se ainoa.
- Ilves-kissa
Kumpi ??
- neuvoton 8
Ilves-kissa kirjoitti:
Kumpi ??
tiedä häntä
- varmaankin
neuvoton 8 kirjoitti:
tiedä häntä
kyseessä.
- näin;
varmaankin kirjoitti:
kyseessä.
on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071