GS Bensa 1.6 90t huolto

hintatietoja jamitä huoltoo...

Scenicin (GS 2004) 90tuhannen huolto lähestyy, muisteli että täällä olisi ollut juttua asiasta (mutta minne kaikki vanhat viestit hävinneet??)

Eli mitä huoltoon kuuluu ja paljonko tullut hintaa. Auton takuu loppu, joten luultavasti muu kuin merkkihuolto tulee kysymykseen...

7

1463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soitin ja kysyin

Huollon hinta alkaen 298€
      Hihnanvaihdon hinta alkaen 685€

Yhteensä saattaisi saada vaivaisella 750€ (joka oli käyttöautossa pelkkä hinanvaihdon hinta)

Varaosat tuota huoltoa varten Motonetissä alle 200€

Auto menossa vaihtoon joten ei oikein kiinnosta koko hihnanvaihdon rahoitus enää :(

• hinta

onko kaikissa samantyyppiset hinnat nykyisin? Tuo hihnanvaihto siis..

• järkyttynyt

Eli itselläni on sama edessä. Biliassa kävin kysymässä ja hinta oli huima. 300-350 perus 90 km huolto ja sitten jakopää olis jotain 800 -900 euroa. Vielä tuo v***tutuksen käyrä nousi tappiin kun kaveri jonka kanssa keskustelin alkoi kesken höpinän juoda batteryä ja otti sellaisen rennon/löysän löhöasennon tuolissaan. Tuli sellainen fiilis että ois tehny mieli huutaa esimies paikalle tai iskeä battery-tölkki näppiksen päälle... mutta kun ei yltänyt... =)

Nojoo. Itse googletin hieman ja kyllähän sillä jotain paikkoja löytyi muitakin kuin Bilia. En vain ole ehtinyt soittelemaan. Minulla myös auton takuu on ohi joten ei tarvitse olla merkkiliike...

• unohtui

että mitä tuohon 90km huoltoon kuuluu... Batteryä juova laiskamato sanoi että eipä paljoakaan. Oljyt vaihdetaan ja suodatin ja päälipuolinen tarkastus... Ja johonkin tietokoneeseen ne sen myös tökkää... Argh.

Jarrutkin minulla vinkuvat (joo, tiedän, perusvika) mutta ajattelin nyt vain kysäistä että mitä maksaa vaihtaa palat = 150€/akseli. Siis osat 50e ja työ 100€. Yhteenstä siis 300€ jos kaikki haluaa tehdä...Tupla-Argh.

• ja hihnan vaihdan nyrkkipaj...
        unohtui kirjoitti:

että mitä tuohon 90km huoltoon kuuluu... Batteryä juova laiskamato sanoi että eipä paljoakaan. Oljyt vaihdetaan ja suodatin ja päälipuolinen tarkastus... Ja johonkin tietokoneeseen ne sen myös tökkää... Argh.

Jarrutkin minulla vinkuvat (joo, tiedän, perusvika) mutta ajattelin nyt vain kysäistä että mitä maksaa vaihtaa palat = 150€/akseli. Siis osat 50e ja työ 100€. Yhteenstä siis 300€ jos kaikki haluaa tehdä...Tupla-Argh.

Eli vikakoodien lukuun tilasin scannerin = kuittaan itse huollon kun hihna on vaihdettu (Motonetistä ostettu) ja olen itse laittanut uudet öljyt & suodattimet.

• jekku2
        ja hihnan vaihdan nyrkkipaj... kirjoitti:

Eli vikakoodien lukuun tilasin scannerin = kuittaan itse huollon kun hihna on vaihdettu (Motonetistä ostettu) ja olen itse laittanut uudet öljyt & suodattimet.

Kerro ihmeessä lisää.
        Mistä tilasit, mitä maksoi.
        Oletko jo päässyt kokeilemaan?
        Noissahan on ongelmana se skannatun tiedon tulkinta. Tuleeko siinä mukana jotain ohjelmia tai taulukkoja joilla vikakoodit voi lukea/tulkita?

• Laitan tiedot heti kun saan...
        jekku2 kirjoitti:

Kerro ihmeessä lisää.
        Mistä tilasit, mitä maksoi.
        Oletko jo päässyt kokeilemaan?
        Noissahan on ongelmana se skannatun tiedon tulkinta. Tuleeko siinä mukana jotain ohjelmia tai taulukkoja joilla vikakoodit voi lukea/tulkita?

Laitan tiedot tulemaan kun saan testattua että pelittääkö!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7775
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe