berliiniin

milla5

Olen matkustamassa Berliiniin marraskuun alussa. Lennot on jo varattu, mutta majapaikka olisi vielä hakusessa.Onko paras paikka majoittua Alexanderplatzin lähellä? Kuulin,että Berliinissä on paljon klubeja,mutta löytyykö sieltä myös kivoja pubeja(Mitte),jotka olisivat auki yömyöhään? Vietämme Berliinissä vain viikonlopun, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita :)

10

2915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lennoista..

Millä lennolla menette ja meneekö suoraan Berliiniin? Minkähintaiset lennot ovat? Osaatteko hyvin saksaa? Matkaa suunnitteleva täällä utelee..

• milla5

Blue 1:n lennolla suoraan Berliiniin ollaan menossa ja lento taisi maksaa vajaa 200 euroa yhdeltä.Saksaa en osaa itse juuri yhtään,mutta kaverini osaa pari sanaa, että ihan yläasteella opitulla saksalla lähdetään :)

• BerlinerKindl

"Onko paras paikka majoittua Alexanderplatzin lähellä? "

Hyvä vaihtoehto. Alexanderplatz hyvällä paikalla, hyvien metro-yhteyksien varrella.

Park Inn Alexsanderplatz -hotellia voi suositella. 37 kerroksinen hotelli, josta avautuu loistavat näkymät kaupunkiin, jo tuosta kannattaa maksaa.

Loistava kaupunki!

• kdkdkdkdkd

No niin nyt pitää sitten ottaa huomioon että puhut itäberliinistä, joka on varsinaisen Berliinin takapiha. Sinne en menisi vaikka maksettaisiin. Jos kerta vaivautuu maksamaan ja lähtemään, on järkevämpää ehdottomasti pysytellä lännen puolella.

• Berlinerkindl
        kdkdkdkdkd kirjoitti:

No niin nyt pitää sitten ottaa huomioon että puhut itäberliinistä, joka on varsinaisen Berliinin takapiha. Sinne en menisi vaikka maksettaisiin. Jos kerta vaivautuu maksamaan ja lähtemään, on järkevämpää ehdottomasti pysytellä lännen puolella.

Vai tuommoista.
        "järkevämpää ehdottomasti pysytellä lännen puolella. "

Miksí?

Itä-Berliinistä löytyy parhaat läpi yön auki olevat yökerhot jne.
        Alexplatzin ja entisen lännen välistä eroa et huomaa mistään.

• idän puolelle
        Berlinerkindl kirjoitti:

Vai tuommoista.
        "järkevämpää ehdottomasti pysytellä lännen puolella. "

Miksí?

Itä-Berliinistä löytyy parhaat läpi yön auki olevat yökerhot jne.
        Alexplatzin ja entisen lännen välistä eroa et huomaa mistään.

siis länsi berliini on just se tylsä paikka nimen omaan idän puolelle ja metro verkko on niin laaja et sil pääsee suhailee joka puolelle.

• milla5

Hotelli on nyt varattu Alexanderplatzin läheltä ja innolla odotamme reissua :)

• adenauer
        milla5 kirjoitti:

Hotelli on nyt varattu Alexanderplatzin läheltä ja innolla odotamme reissua :)

on tietysti myös Mittessä. Hauska paikka on esim. S-bahn Friedrichstrassen lähellä oleva,Schiffbauerdamm-kadulla Bier Börse, jossa olutta myydään pörssihintaan aina sen mukaan minkä laatua tilataan reilusti ja välillä ihan muuten vain, mutta siis aina joku olut on "pörssi"-hinnassa jossa hinta saattaa olla todella alhainen. Irkku-pubi löytyy kanssa siitä alexin läheltä Hackes.marktin S.aseman alta. Niin ja ton pörssin vieressä on Ständige Vertretung, jossa voit juoda aitoa Kölschiä,(toisen omistajan vaimo on muuten suomalainen).Tässäpä muutama paikka ja lisää varmaan löydät kun vain kurkkailet kapakoitten ovista sisään, ja jos näyttää jees jutulta niin eikun sekaan vaan.

• berliiniiinn??

Taas suomalaiset naikkoset juoksee ulkomaalaisten miesten perässä..just..

Milla Möllöselle terkkui =)

• moinen

Miten ihmeessä muka suomalaiset naiset menisivät miesten perässä Saksaan? Valaise vähän..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe