mulla ei oo mtn hajua miten jarrupalat vaihetaan, osaisko joku vähän jelppiä?
jarrupalojen vaihto
4
928
Vastaukset
- xx..
ruuvimeisselillä palan ja jarrulevyn välistä. Muuten uutta palaa ei saa paikoilleen. Senjälkeen irroitetaan koko jarrukenkä ja vaihdetaan palat. Jarruletkua ei irroiteta. On hyvä katsoa, ettei letkussa on halkeamia. Ne 6-kulmaiset ruuvit on aika tiukassa ja kolo pitää puhdistaa huolellisesti, ettei se vahingoitu.
- .......................
joo, kiitos avusta, mutta poikaystävä todellakin saa tulla viereen neuvomaan tarkemmin. kun en ite noista autoista tiedä paljoakaan, mutta haluan kuitenkin ite vaihtaa ne palat, ihan vaan sen takia että mun auto ja haluun oppii jotain sille tekeekin
- hurtta5
Vaihda mieluummin autoa.
- Pave 63
Ei tyttöjen tarvi vaihtaa, ellei ole autopuolen linjaa käynyt läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894