miksi nainen lähti talosta!
Martinan isoisä kuoli!
129
64829
Vastaukset
- sal20
Mielestäni tuo on hyvin ymmärrettävä syy poistua talosta. Ajatelkaa omalle kohdallenne, jos läheinen ihminen kuolisi, pystyisittekö muka olemaan vielä talossa?
- pystyisi!
ja muutenkin martinan aika oli loppumaan päin, joten hyvä kun tuli ja hyvä kun lähti.
tykkäsin hänestä kuinka sanoi asiat suoraan. ja silti varmasti jätti paljon sanomatta! - kuka vitsi
olis jossain hemmetin talossa jos vaikka isä äiti tai joku läheinen kuolis
- oipoi
pystyisi! kirjoitti:
ja muutenkin martinan aika oli loppumaan päin, joten hyvä kun tuli ja hyvä kun lähti.
tykkäsin hänestä kuinka sanoi asiat suoraan. ja silti varmasti jätti paljon sanomatta!Martiina oli hyvä persoona talossa. Vaikka muut saivat negatiivista asennetta häntä kohtaan,niin hän oli kuitenkin hyvä,koska sanoin asiat päin naamaa,eikä seläntakana.kaikki muut pitivät sitä ihmeellisenä asiana,koska eivät itse harrasta suoraan sanomista,mikä on minusta inhottavaa muita kohtaan >D
nyt on hyvä kkun kadi saa UUDEN äänestysmahdollosuuden. :D - oipoi
En itse pystyisi olemaan talossa. että martiina teki varmasti loppunjen lopuksi oikein kun lähti,mutta BB-menetti hyvän persoonan. :(
- kaakavoi
kuka vitsi kirjoitti:
olis jossain hemmetin talossa jos vaikka isä äiti tai joku läheinen kuolis
Et muuten itsekkään olisi ollut kyllä siinä tosi tv hömpät jää jos läheinen kuolee vaikken niin pitänytkään Martinasta mutta ihan ok ltahan tuo ainakin välillä tuntui YMMÄRRÄN täysin hänen ratkaisunsa olisin itse tehnyt täysin samoin (mulla vaan isovanhemmat ovat jo molemmat aikoja sitten kuoleet isoisiäni en edes tuntenutkaan)
Älkää viittikö jaksako olla lapsellisia ja tyhmää läppää laittaa näille palstoille asiallisuutta pliis - anti-bb
kaakavoi kirjoitti:
Et muuten itsekkään olisi ollut kyllä siinä tosi tv hömpät jää jos läheinen kuolee vaikken niin pitänytkään Martinasta mutta ihan ok ltahan tuo ainakin välillä tuntui YMMÄRRÄN täysin hänen ratkaisunsa olisin itse tehnyt täysin samoin (mulla vaan isovanhemmat ovat jo molemmat aikoja sitten kuoleet isoisiäni en edes tuntenutkaan)
Älkää viittikö jaksako olla lapsellisia ja tyhmää läppää laittaa näille palstoille asiallisuutta pliisoletko muuten koskaan huomannut että tässä tietokonenäppäimistön alareunassa tuolla oikealla on kaks tollasta painiketta joista saa pisteitä ja pilkkuja ... ,,, tähän tekstiin. Olis HIRVEEEN paljon helpompaa lukea juttua kun tietäisi missä lause loppuu ja uusi alkaa.
Sinänsä tuo aihe nyt ei minua kiinnosta, täyttä roskaa koko homma, kyllä aika huonosti täytyy elämän mennä että on noin julkisuudenkipeä kuin kyseinen Martina tai kuka tahansa talossa olevista... ja joojoo, "mitä sä tänne kirjottelet kun et edes aiheesta". tiedän. anteeksi. - kurko
..M:lle. Olitpa tavan tallaaja/ keinojulkku, ei ollut kaunista katseltavaa eronikävän ensihetket..
- jos
olisin M:n isoisä, kuollut kun olisin nähnyt lapsenlapseni oikean minän tv:ssä.
Rauha hänelle. - "olkaa asiallisia"
anti-bb kirjoitti:
oletko muuten koskaan huomannut että tässä tietokonenäppäimistön alareunassa tuolla oikealla on kaks tollasta painiketta joista saa pisteitä ja pilkkuja ... ,,, tähän tekstiin. Olis HIRVEEEN paljon helpompaa lukea juttua kun tietäisi missä lause loppuu ja uusi alkaa.
Sinänsä tuo aihe nyt ei minua kiinnosta, täyttä roskaa koko homma, kyllä aika huonosti täytyy elämän mennä että on noin julkisuudenkipeä kuin kyseinen Martina tai kuka tahansa talossa olevista... ja joojoo, "mitä sä tänne kirjottelet kun et edes aiheesta". tiedän. anteeksi.Hahaa!!!
Asiallisia? Palstalla missä käy pissaliisat ja sun muut einari fanit... Johan vitsin lohkasit! :)
Koko ohjelma on niin syvältä, ettei siitä yksinkertaisesti voi keskustella asiallisesti..
Täyttä P:tä!
Ja suomi24... Pääsivuilta tulee spywarea, hmmmmmm..
Explorerilla kun kokeilee tulla suomi24:n pääsivulle spybot asennettuna, iskee heti varoitusta ruutuun.. Jotain tarttis tehdä ehkä?
Liikaa mainospaskaa ehkä? ;) - ViisastenKuningas
kurko kirjoitti:
..M:lle. Olitpa tavan tallaaja/ keinojulkku, ei ollut kaunista katseltavaa eronikävän ensihetket..
Otan osaa todellakin!
Tyhmyydestänne ette pääse koskaan eroon, mutta isoisanne kuolevat katsellessaan tyhmän jälkikasvun """"""""""""""elämää""""""""""""""" ! - -pinokkio-
Varmaan joku jo huomannutkin, mutta jos suru on niin suuri että ei kestä talossa olla ni miksi silti tunkee haastatteluihin ja käy kampaajalla jne..?
- cecilia
Eli ei kovin usein vaariaan sitten nähnyt. Alkukesällä viimeksi. Ikävää kun kuolema saapuu...
Mutta ensin talossa olleet ihmiset ei kiinnosta Martinaa, ikävä perhettä, raskaana? rinnat kipeät, ikävä perhettä, vaarin kuolema. Monta käännettä. Julkkistemppuja! - asdfasdfd
kaakavoi kirjoitti:
Älkää viittikö jaksako olla lapsellisia ja tyhmää läppää laittaa näille palstoille asiallisuutta pliisJankkaat vastaan, vaikka ei oo mitään vastaanjankkaamisen aihetta ku kaikki on asiasta samaa mieltä. Tosiaan tota kirjottamista vois sen verran treenata, että edes osan välimerkeistä sais kohilleen. Ei kannata peräänkuuluttaa asiallisuutta, jos oma viesti on tota luokkaa.
- kuten bb-sivuilla
selkeästi lukee, niin martina oli JOKA TAPAUKSESSA lähdössä talosta. ukin kuolema, niin valitettava kuin onkin, oli vaan helppo ulospääsy tilanteesta edes suht kuivin jaloin.
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?571766- oma maine
oli lähtiessä se viimeinen asia mikä Martsulla mieleen tuli kuullessaan läheisen kuolemasta
- Ei julkkiksista lukeva
Minkälainen julkkis Martina on?
- bb extrassa tänään
oma maine kirjoitti:
oli lähtiessä se viimeinen asia mikä Martsulla mieleen tuli kuullessaan läheisen kuolemasta
voi mahdoton miten surullinen hän onkaan...
haloo? - haloo1234
Jestas noita teidän tekstejä...:HELPPO ULOSPÄÄSY..HALOO..ONKO KETÄÄN KOTONA SIELLÄ PÄÄNUPISSA,,ei tunnu olevan....pikkasen...siis PIKKASEN pitäis edes ajatella jos ei paljoo voi.Mihin wittuun tää maailma on menossa..todellakin huolestuttaa tämä idiotismi.
Martinalle tsemppiä ja osanottoni.. - n389
So, oli lähdössä tai ei. Mutta idiootti väittää että se on helppo ulospääsy jo sukulainen kuolee. Toivottavasti sulla ei ole enää niitä ;)
- Otetaan
haloo1234 kirjoitti:
Jestas noita teidän tekstejä...:HELPPO ULOSPÄÄSY..HALOO..ONKO KETÄÄN KOTONA SIELLÄ PÄÄNUPISSA,,ei tunnu olevan....pikkasen...siis PIKKASEN pitäis edes ajatella jos ei paljoo voi.Mihin wittuun tää maailma on menossa..todellakin huolestuttaa tämä idiotismi.
Martinalle tsemppiä ja osanottoni..nykyään osaa jonkun vieraan ihmisen poismenoon? Kyllä siinä yhden elämän aikana saa ottaa osaa yhden sun toisen julkkiksen tai julkkiksen omaisen kuolemaan, jotka kumminkin ovat aivan vieraita ihmisiä joista ei tiedä yhtään mitään.
- mahtoi kuolla samana päivänä?
haloo1234 kirjoitti:
Martinalle tsemppiä ja osanottoni..Miksi otatte osaa vain tämän "Martinan" (Who the Fuck is Martina?) isoisän kuolemaan..?
Hankkikaa oma elämä, niin tiedätte miten mielenkiintoista sitäkin on elää ! :)
- olihan se
muutenki lähössä koko viikon, syitä löytyy ku ei tytteli pärjää tavisten kanssa...eikä osaa toimia tiimissä.
- ja mariiialla
ois ollu paljon yhteistä!
- selvästi
paineita ja ryhmäkuria, vaikka niin vahva väitti olevansakin. talossa olemisessa oli hänelle ihan liikaa kestämistä. tottunut liian mukavaan elämään, luovutti mieluummin. aluks voi alkusokkina tulla ahdistus, jonka vahvempi ihminen kestää ja menee yli, heikko itkee ja luovuttaa.
- heei
rasittava letukka..onneksi lähti pois.
- jaa,,hhahahhas
joo jaa hah hah haa... TIMO on oikee hintti. martina oli paras :/?
- makemään
jaa,,hhahahhas kirjoitti:
joo jaa hah hah haa... TIMO on oikee hintti. martina oli paras :/?
ja paskat timo ja niko on kyl parhait marttina oli semmone muka isoki julkkis pelkkä turha julkkis kyl se oli.
- killer 0wn4
makemään kirjoitti:
ja paskat timo ja niko on kyl parhait marttina oli semmone muka isoki julkkis pelkkä turha julkkis kyl se oli.
Totta ei se tehny muuta kuin määräilly eli kuten sanoit turha julkkis.
- "Patu"
killer 0wn4 kirjoitti:
Totta ei se tehny muuta kuin määräilly eli kuten sanoit turha julkkis.
Luin tätä keskusteluketjua ja yritin tajuta mistä tässä on kyse!... mutta mutta... eihän tässä ole päätä eikä häntää!
Täysin kielitaidottomat ja näköjään aivottomatkin jaarittelee täydellisestä "paskasta"!
Jos tulevaisuus Suomessa on teidän varassa niin surkeasti käy!
Itse olen vajaan 10 vuoden päästä jäämässä eläkkeelle mutta nyt rupes huolestuttamaan, kuka helvetti meidän eläkkeet maksaa, ainakaan tämän palstan perusteella keskusteluun osallistuneiden älynlahjat ei riitä minkään järkevän ja tuottavan tekemiseen!
Kait tässä sitten täytyy jatkaa töissä hamaan tulevaisuuteen jos ns. "remmiin astuva" sukupolvi on sellaista kuin tämäkin keskusteluketju antaa ymmärtää!
Itse sanoin aikanaan omille lapsilleni että minä takaan opiskelumahdollisuudet ja asunnon siihen saakka kun tulette täysi-ikäiseksi, siitä eteenpäin on turha tulla minulle valittamaan ellei asiat ole kohdaltanne mallillaan!
Nyt molemmat ovat töissä ja asiat hyvällä mallilla, kumpikaan ei ole koskaan valittanut että joutuivat itse vastaamaan itsestään aikuistuttuaan, pikemminkin päinvastoin! - Metso5
"Patu" kirjoitti:
Luin tätä keskusteluketjua ja yritin tajuta mistä tässä on kyse!... mutta mutta... eihän tässä ole päätä eikä häntää!
Täysin kielitaidottomat ja näköjään aivottomatkin jaarittelee täydellisestä "paskasta"!
Itse olen vajaan 10 vuoden päästä jäämässä eläkkeelle mutta nyt rupes huolestuttamaan, kuka helvetti meidän eläkkeet maksaa, ainakaan tämän palstan perusteella keskusteluun osallistuneiden älynlahjat ei riitä minkään järkevän ja tuottavan tekemiseen!
Kait tässä sitten täytyy jatkaa töissä hamaan tulevaisuuteen jos ns. "remmiin astuva" sukupolvi on sellaista kuin tämäkin keskusteluketju antaa ymmärtää!
Itse sanoin aikanaan omille lapsilleni että minä takaan opiskelumahdollisuudet ja asunnon siihen saakka kun tulette täysi-ikäiseksi, siitä eteenpäin on turha tulla minulle valittamaan ellei asiat ole kohdaltanne mallillaan!
Nyt molemmat ovat töissä ja asiat hyvällä mallilla, kumpikaan ei ole koskaan valittanut että joutuivat itse vastaamaan itsestään aikuistuttuaan, pikemminkin päinvastoin!Erittäin helppo olla täysin samaa mieltä! Ero on vain siinä et olen jo sairaseläkkeellä, fyys syistä. Näistä moni joutaisi mennä entiseen Nikkilään muista syistä. Perusteet on
- sansuliini84
"Patu" kirjoitti:
Nyt molemmat ovat töissä ja asiat hyvällä mallilla, kumpikaan ei ole koskaan valittanut että joutuivat itse vastaamaan itsestään aikuistuttuaan, pikemminkin päinvastoin!Teit aivan oikein lapsiesi suhteen niin sitä pitää.. Mutta älä nyt kuitenkaan ala "mollaamaan" toisia ihmisiä joiden vanhemmat eivät ehkä olleet samalla kannalla aikoinaan kanssasi. Joillekkin vanhemmille sen on yx ja sama mitä touhaavat iltaisin kunhan ei tule pää kainalossa kotiin.
- Pointing
sansuliini84 kirjoitti:
Teit aivan oikein lapsiesi suhteen niin sitä pitää.. Mutta älä nyt kuitenkaan ala "mollaamaan" toisia ihmisiä joiden vanhemmat eivät ehkä olleet samalla kannalla aikoinaan kanssasi. Joillekkin vanhemmille sen on yx ja sama mitä touhaavat iltaisin kunhan ei tule pää kainalossa kotiin.
Juuri sinun kaltaisiasi ihmisiä hän tarkoittaa tuossa kirjoituksessaan ! :)
- heh
"Patu" kirjoitti:
Nyt molemmat ovat töissä ja asiat hyvällä mallilla, kumpikaan ei ole koskaan valittanut että joutuivat itse vastaamaan itsestään aikuistuttuaan, pikemminkin päinvastoin!No, etpä sinäkään osaa kirjottaa.
- jättis
"Patu" kirjoitti:
Nyt molemmat ovat töissä ja asiat hyvällä mallilla, kumpikaan ei ole koskaan valittanut että joutuivat itse vastaamaan itsestään aikuistuttuaan, pikemminkin päinvastoin!Etkö siis tiedä että maksat itse kokoajan eläkettäsi kun kerran olet töissä. Tai jos oikein pelottaa eläkkeesi puolesta, niin löytyy siihenkin säästämismuotoja.
- hihhuli--
"Patu" kirjoitti:
Nyt molemmat ovat töissä ja asiat hyvällä mallilla, kumpikaan ei ole koskaan valittanut että joutuivat itse vastaamaan itsestään aikuistuttuaan, pikemminkin päinvastoin!Oon aika samaa mieltä. En itsekkään löytänyt asiasta päätä, enkä kyllä myöskään häntää. Miksi Martinan lähdön pitää olla noin vaikeaa toisille? Ihminen omassa persoonassaan kuten me muutkin! Martina tippu, eikä sille voi mitään. Joten, miksi tälläinen soppa ihan turhasta? Tässäkö on tulevaisuus? Voivotella ja harmitella muita ihmisiä kun tippuu kisasta? Miettikää? Ymmärrän Martinaa, että lähti myös isoisänsä kuoltua. Mutta silti?
- Sivusta seurannut
"Patu" kirjoitti:
Nyt molemmat ovat töissä ja asiat hyvällä mallilla, kumpikaan ei ole koskaan valittanut että joutuivat itse vastaamaan itsestään aikuistuttuaan, pikemminkin päinvastoin!... erottaa Suomi24:n käyttäjien profiilia koko kansasta, niin olen todella pahoillani puolestasi. Tämähän on virallinen juoruilun ja idiotismin mekka. Löytyy täältä mukavaakin porukkaa ja asiallista juttuakin välillä, mutta harvemmin, eikä takuulla "Big Brother" palstalta jossa näyt pyörivän. ;-) "Remmiin astuva" sukupolvi on ollut aina kohtalaisen samanlaista, maailma ympärillämme muuttuu, ja ihmiskunta sen mukana toivottavasti parempaan suuntaan. Eläkettä taas jokainen maksaa palkastaan, jonka jokaisen tulisi tietää...
- ei olisi
lähtenyt Talosta, vaikka hänen äitinsä olisi sattunut kuolemaan. Tämän kertoi siis Kaki itse viime vuoden ohjelmassa Talossa ollessaan..
- arvot kohdallaan...
... koska tuo mies tiesi mikä on oikeasti tärkeätä ja mikä ei!
BB-shöy on sekä yksilön, että yhteiskunnan kannalta tärkeintä mahdollisinta toimintaa.
Seuraavaksi sairaanhoitajat BB-taloon!
- juppii2
hermot memi kun ei saanut mulkkua, kun oli liikaa viha miehiä
- juppii2
hermot meni kun ei saanut mulkkua, viha miehiä liikaa
- BB Extrassa
jo tänään Martina lässyttää. Isoisän kuolemaa jos olisi kunnioittanut ei olisi tänään tv:ssä.
- eihän ne ole ulkomaiman kan...
eihän ne ole ulkomailman kanssa viestiyhteyksissä
se on varmaa ennustaja ,että tona päivänä kuolee.- omilla
aivoillasi noin ajattelit asioiden olevan.. :-)
- POIS POIS
omilla kirjoitti:
aivoillasi noin ajattelit asioiden olevan.. :-)
-yhyy..kyynel ja vitut.
- LOL!
POIS POIS kirjoitti:
-yhyy..kyynel ja vitut.
No perhana ei se sen takii sielt poistunu ku sen pappa kuoli se poistu sen takii ku hänelon ''kauhee koti-ikävä'' aika pellee hakee bb taloo jos viikon pääst on jo koti ikävä ja alkaa parkumaan tuol talos LOL!
- kuoliko se
pitkin viikkoa?
Martinahan oli lähdössä talosta jo parinpäivän jälkeen ja sitten taas maanantaiaamuna.
Isoisä nyt vaan sattui "sopivasti" kuolemaan.
Vai ei kai tuo vaan ollu joku kikka tuokin, että pääsisi talosta kunniakkaasti ulos?
TOIVOTTAVASTI ei, koska muuten aika sairasta.- sairastellut jo
pitemmän aikaa, en tiedä. mutta olis se varmaan juu pois lähteny muutenkin.
nyt se vaan pystyi lähtemään samoilta jaloilta. ei tarvinnu siis odottaa sitä 24 tuntia! - ootko tyhmä
En kyllä ymmärrä...sopivasti! Sulla ei kai ole lähteny läheisiä...elämä opettaa!!!
- nämä
ootko tyhmä kirjoitti:
En kyllä ymmärrä...sopivasti! Sulla ei kai ole lähteny läheisiä...elämä opettaa!!!
lainausmerkit tarkoittaa?
oletko kuullut ikinä semmosista? et ole käyny koulua?elämä opettaa.
- Aika
törkeää marttiinalta että anto timolle 2 pistettä jä lähti jos marttiina ei olis lähtenyt timo ei oli häätöäänestyksessä!!!
- rokkipossu
miks kukaan ei tajua että se,että martina kävi talossa oli vain typerä julkisuuskikka,eikä sen varmaan ollu alunperinkään tarkoitus jäädä taloon,vaikka sen isoisä olis hengis,vaan sen oli tarkoitus kohahduttaa ja sen se teki todellaki!(syvimmät osanottoni kuitenkin jos tämä pitää paikkaansa,että sen isoisä on menehtyny..)
KAIKKI TALOSSA OLIJATHAN OLIS KUITENKI LAITTANU SEN HÄÄTÖÄÄNESTYKSEEN ENNEMMIN TAI MYÖHEMMIN..
blaah..- huom.
Marinahan olitalossakusipäänä. älykkäämpikin jo tajuaa että niin ei pysy talossa ja samaa paskiaismaista käytöstä hän toivoi muiltakin. Että kaikki äänestäisi kusipäät ulos.
Tai sithän oli tosi tyhmä kun ei tajunnut et mielistelyllä pääsee pelissä pidemmälle. - kirjasto-gona
Koko BB on julkisuuskikka ;)
- sitä mieltä
että jos oli joku julkkis pakko ottaa taloon niin Martina oli onnistunut valinta!
Toi taloon ainakin eloa ja keskustelua..
Turhaa sinne olis ollut lähettää jotain tasapaksua tuppisuuta murjottamaan! - k-r-i-d-e
No nyt mä ymmärrän, miks se lähti. Rest in peace Martinan isoisä ja jaksamista Martinalle ja muille omaisille. Jumala pitää teistä huolen.
- susuuusus
Musta noi ihmiset tuolla talossa on raukkoja ku puhuvat ihmisistä selän takana .askaa!!!
Vaikka ite en tykkää Martinasta muuta enhän edes koko ihmistä tunne.
Musta oli kerranki ihana kuulla ku joku sano Timolla suoraan koska Timo on ÄMMÄ!!!!
Paha juttu toi Martinan ukin pois meno aivan ymmärrettävä syy.- PikkuPissis25vuotta
Kyllä suoraan voi ja täytyy sanoa asiat, mutta siinäkin asiassa keinoja on monia. Liika AINA liikaa. Itse sanon aina kaiken suoraan, mutta ikinä en ole vihamiehiä lähtenyt sillä hankkimaan.
Mitä tästä opimme....
Ei hyviä käytöstapoja turhaan opeteta.
- martina-horo
HAH HAH HAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
- TÄYDELLINEN!!!!!!!
KUSIPÄÄ
- Martina=huonojuttu
TÄYDELLINEN!!!!!!! kirjoitti:
KUSIPÄÄ
ei sen ois tarvinnu tunkee sinne ollenkaa. turha julkkis ja vieläpä tylsä. :> hyvä et lähti, miettikääpä vaan...
- Voi ei sentään
TÄYDELLINEN!!!!!!! kirjoitti:
KUSIPÄÄ
Ei tuon turhempaa julkkista voisi olla. Puheista jo kuulee, että ei ole tyttörukka liialla älyllä pilattu, mutta minkäpä hän sille voi. Kaikkihan me taaplataan tyylillämmme.
Mutta miksi kohista moisen typykän ympärillä?
- bb-katsoja
Hei..
Kuka tietää että Martinan iso isä kuoli?? Nimittäin miten Martina olisi saanut tietää asiasta kun hän oli talossa?!!?- pietaliina
Luultavasti tuollaisesta asiasta, kuten läheisen kuolemasta on ilmoitettava kisaajalle.
- "BB-KATSOJA"
mitä !#%###!"#%#"! kyselet noin idioottimaisia kysymyksiä jos kerta olet BB-KATSOJA?!
- "bb-katsoja"
no mitenköhän se olisi saanut sen tietää? avaruuden asukit kerto? mitä kyselet tommoisia jos kerta olet BB-KATSOJA?
- haaaahaaa
Ihan oikeen et tollasen isoisä kuolee.hahaha
- pietaliini
Luultavasti tuollaisesta asiasta, kuten läheisen kuolemasta on ilmoitettava kisaajalle.
- voi voi
johan oli aikakin että se poistu! tosta se sai hyvän tekosyyn että sai lähtee mongoloidinsa kainaloon... suomen lain pitäis kieltää noin tyhmät akat mitkä ei muuta tee kuin arvostele toisia. jos joskus törmään niin syljen päin naamaa!!
- suremassa
ehti tänään käydä kampaajalla .KOVA ON SURU MARTINALLA :-))
- mitä ihmettä
Miten ihmeessä Martina ei koko talossa olon aikana puhunut mitään isoisästään? Hänellähän oli vain ikävä Eskoa kokoajan. En ihmettelisi, vaikka koko isoisäjuttu olisi keksitty siitä syystä, että Martina munasi itsensä täysin talossa olon aikana ja nyt sitten yritetään saada Martinanlle sympatioita ja jotenkin pelastaa hänen surkea julkisuuskuva??!!
- olen samaa mieltä
Jos nainen on niin surun murtama, niin helvettiä se tekee jossakin bigbrother extrassa?? Ei kuulemma aio olla sen vähempää julkisuudessa?? Jos sillä on jotain uusia salarakasjuttuja kehitteillä, iskee jonkun ukkomiehen taas ja saa julkisuutta sillä... ei välttämättä maailman älykkäin nainen.
- zeze
Sama juttu. Martina käyttäytyy NIIN ylimielisesti koko bb ajan (vapun haastattelusta lähtien). Itsepäinen ja ylimielinen ihminen. Sano kaiken lisäks ettei pidä suurintaosaa tuolla talossa minään. Vaikka ennakkoasenteet oli jo siitä, niin en olis kyllä ikinä uskonu sen olevan tollanen! Ittensä munas ja tolla nt yritetään vähän korjailla sitä! Ei voi sanoa muuta kun että voi reppanaa..säälittävää.
- mitä ääliöitä taas..
zeze kirjoitti:
Sama juttu. Martina käyttäytyy NIIN ylimielisesti koko bb ajan (vapun haastattelusta lähtien). Itsepäinen ja ylimielinen ihminen. Sano kaiken lisäks ettei pidä suurintaosaa tuolla talossa minään. Vaikka ennakkoasenteet oli jo siitä, niin en olis kyllä ikinä uskonu sen olevan tollanen! Ittensä munas ja tolla nt yritetään vähän korjailla sitä! Ei voi sanoa muuta kun että voi reppanaa..säälittävää.
En kai minäkään nyt jumalauta koko Suomelle ja varsinkaan niille bbn ääliöille kertoisi isoisästäni yhtään mitään! Mitä vittua se ventovieraille kuuluu häh??!! Kyl on taas tyhmää porukkaa liikenteessä, ei helvetti.
- ...................
olen samaa mieltä kirjoitti:
Jos nainen on niin surun murtama, niin helvettiä se tekee jossakin bigbrother extrassa?? Ei kuulemma aio olla sen vähempää julkisuudessa?? Jos sillä on jotain uusia salarakasjuttuja kehitteillä, iskee jonkun ukkomiehen taas ja saa julkisuutta sillä... ei välttämättä maailman älykkäin nainen.
Etkö sä vitun taukki kuullut kun juontaja kysyi Martinalta että miten hän voi? Martina vastasi että yllättävän hyvin.
Martina oli luonnollisesti surun murtama kuullessaan uutisen, mutta pitääkö sitä jäädä johonkin sänkyyn makaamaan kahdeksi vuodeksi itkemään? Että te vitun pellet tajuaisitte että kaikki ei ole pelkkää silmänlumetta? Ihmisiä kuolee ja jokainen käsittelee sen omalla tavallaan. Jos teillä pinnallisilla paskoilla ei ton enempää ole tunteita, haukkua täällä teille täysin tuntematonta ihmistä ja nauraa hänen kuolleelle isoisälleen, voitte painua vittuun. Ja kyllä paistaa kateus teidänkin puheista, niin katkeraa tekstiä tulee. Kenties seksielämän puutetta? Sillä Martinahan saa munaa milloin haluaa, salarakkaana tai ilman.
Eipä oo tainnu ykskään teistä kokea läheisen ihmisen kuolemaa. Jotkut suree pitkään, jotkut surevat Martinan tavoin, eli elämä voi jatkua myös surutyön aikana. Se ei tee vittu yhtään kenestäkään tunteetonta ihmistä! Tai valehtelijaa niinkuin nämä helvetin teinit väittävät. - zis
mitä ääliöitä taas.. kirjoitti:
En kai minäkään nyt jumalauta koko Suomelle ja varsinkaan niille bbn ääliöille kertoisi isoisästäni yhtään mitään! Mitä vittua se ventovieraille kuuluu häh??!! Kyl on taas tyhmää porukkaa liikenteessä, ei helvetti.
Ei jumaliste. Muija on kun vasemmanjalan saapas. Niin inhottava, ilkeä, omanedun tavoittelija. En yhtään ihmettele että porukka puhuu siitä seläntakana ja muilla meni hermo bb-talossa. Itteensä sais kattoa peiliin ja myöntää olevansa edes joskus väärässä!Ikinä en tollasta ystävää ittelleni haluais..
- se on mut
ei mielestäni totta. Hänen maine haluttiin näin jälkeen päin yrittää edes jotenkin pelastaa. Martina oli lopettamassa leikkiä jo kun oli ollut alle vuorokauden talossa!! Ja koko ajan joko kylvi riitaa/tai märisi kuinka haluaa pois! Eihän tuollanen hienohelma tuollasta "rääkkiä" kestä.. Olipa martina ehtinyt hankkia uuden "lookin" ja niin pirtsakkana BB-extrassa, et kyl on ottanu ilmeisen koville tuo läheisen menetys...
- BBkatsoja
Ei kukaan voisi käyttää Vaarin kuolemista hyväkseen, Martina ainakaan! Martinalla on varmasti raskasta tämän asian kanssa, niinkuin muillakin olisi!
- matamimimmimuikkunen
BBkatsoja kirjoitti:
Ei kukaan voisi käyttää Vaarin kuolemista hyväkseen, Martina ainakaan! Martinalla on varmasti raskasta tämän asian kanssa, niinkuin muillakin olisi!
Miten hemmetissä se tiesi, että vaari keikahti? Eihän se ole ollut yhteydessä ulkomaailmaan, vai sieltä ulkomaailmastako siihen otettiin yhteyttä....
- gertrudi
BBkatsoja kirjoitti:
Miten hemmetissä se tiesi, että vaari keikahti? Eihän se ole ollut yhteydessä ulkomaailmaan, vai sieltä ulkomaailmastako siihen otettiin yhteyttä....
- ewrtytgrfedwsser
matamimimmimuikkunen kirjoitti:
Jos et satu tietämään niin BigBrother ilmoittaa asukkaalle jos lähisukulainen on kuollut.
- martinapoisjulkisuudesta
ärsyttää koko martina.tunkee ittesä joka paikkaan!eikö se itekki ala jo vähän miettiin?!
- Tunnen tunteen,
Otan Osaa Martiina, :(
- rfak
farbod näyttää rafikilta!!! suck me martina!!!
- Olit reipas tyttö
Täytyy tunnustaa että itkin Martinan kanssa. Osanottoni isoisäsi pois menon johdosta.
On piinallista lukea kanssaihmisten kommentteja. Miten te ihmiset saatatte olla noin kovia ja kylmiä kirjoittaessanne tänne? Ettekö tunne enää mitään? Mahdatteko tietää sanan empatia merkitystä?- Sun äitis on syöty
Siis itkit? No ei sullakaan ole kyllä kaikki ihan kotona. Kuka hullu voisi edes itkeä tommosen ämmän takia? Voi vitura! Mä itken mielummin vaikka silakoilleni, mitä lähen kohta kiskomaan Lauttasaaresta.
- Tunne hoi älä jätä
Sun äitis on syöty kirjoitti:
Siis itkit? No ei sullakaan ole kyllä kaikki ihan kotona. Kuka hullu voisi edes itkeä tommosen ämmän takia? Voi vitura! Mä itken mielummin vaikka silakoilleni, mitä lähen kohta kiskomaan Lauttasaaresta.
Itke, pääasia että tunnet jotain.
- osan ottoni!
en tykännyt martinan ulkoisesta olemuksesta minkä hän antoi talossa... mutta en halua että kenellekkään käy näin, vaikka se tulee aina olemaan edessä! itseänikin alkoi itkettää tämä uutinen ja se näky kuinka joku tuntematon ihminen kärsii niin paljon! Suuret osan ottoni Martinalle ja hänen perheelleen!
- olis..
-- ettei vaan olis isoisä kuollut jo vuosia sitten..
- Pig brother
Hanki itsellesi oma elämä.
- kkkkk555
Oikein hyvä kun idiootti lähti, ei pidä arvostella muita ulkonäön perusteella, kun itse on täysin persereikä!!
- vaapula
tuota... miten se sai siitä tietää siellä talossa?... mietin vaan.
- mkkkkkkkkkkkkkkkk
vaapula etkö tajua että tuottaja vai ohjaajako se kertoi marttiinalle pk huoneessa että oli saanut omaisilta tiedon suru uutisesta ettäsillei ota asioista selvää ennen ku alat epäileen ....
- vaapula
mkkkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:
vaapula etkö tajua että tuottaja vai ohjaajako se kertoi marttiinalle pk huoneessa että oli saanut omaisilta tiedon suru uutisesta ettäsillei ota asioista selvää ennen ku alat epäileen ....
no huh huh! epäilinkö..? ja miksi ottaisin selvää kun asia näin ystävällisesti minulle selvennetään täällä! sori et kysyin..
- sansuliini84
mkkkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:
Mistä "vaapula" voi sen tietää joille ole katsonut bb:tä eilen. Ei varmana olisi kysynyt jos olisi katsonut sen ohjelman.. Älä sinä skitsahda heti!
- aulle tiedox
sansuliini84 kirjoitti:
Mistä "vaapula" voi sen tietää joille ole katsonut bb:tä eilen. Ei varmana olisi kysynyt jos olisi katsonut sen ohjelman.. Älä sinä skitsahda heti!
vaan sellainen asia.
Martina vai Martti? Annan kaksi pistettä Marttinnalle. Piste Piste. - sansuliini84
aulle tiedox kirjoitti:
vaan sellainen asia.
Martina vai Martti? Annan kaksi pistettä Marttinnalle. Piste Piste.joten eikö olisi olisi parempi ettet kommentoi toisten kirjoituksia..?? "Marttinnalle" Ei oikein iske minun kielikorvaani.. Tiedän että itsekkin teen kirjoitusvirheitä...
- Säälivä
Käy kyllä sääliksi tuo Martina. Hänellä oli jo muutenkin niin vaikeaa olla talossa kun koti-ikävä painoi. Ja kuulla nyt tuollainen uutinen. Todella surullista.
- jeerrrmuuuu
sekin oli sellainen henkilökohtainen juttu mitä ei olis kuulunu näyttää telkussa
- Tärkeeeee
Marttinna on siis OIKEESTI tärkee.
Se sano tänä aamuna radiossa, että hänen syntymäpäivänsä, 16.7., on joka vuosi joko perjantai tai lauantai. Siistiiix ehkä?!?!
Siis Julkkiset voi päättää jopa et niitten syndepäivä on aina viikonloppu *nyyh*
Mä itken kyl kun en oo JulKKu!
- Jurhin Tulkkis
Turhin turhista " " " Julkkiksista" " "
Täällä SUURESSA Suomen maassa tuijotellaan välillä silloin tällöin muutakin, kuin omaa p****reikää ja mitä näkyy??? BigBrother ja "julkkiksia". Who is Martina ja miksi hänestä pitäisi olla kiinnostunut? - Marttinnuska
Marttinna läx talosta ja vei tyhmän egonsa mukanakananansa.
Justiina Puupää vois mennä taloon.
Kaulimella huitos niitä nulikoita pärsuuxill' ! - martiinalla!
osanottoni martinalle!oli hyvä syy talosta poistumiseen!mutta kun asukkaat puhui kuinka martiina on vahva luonteinen ja itsetunto kohillaan NIIN PASKAT!EI KUKAAN RAKENNA ITSELLEEN VITTUMOISEN IHMISEN SUOJAMUURIA SEN TAKIA KOSKA AJATTELEE MUIDEN ENNAKKO ASENTEITA ITSEÄÄN KOHTAAN!TOLLA IHMISELLÄ ON ITSETUNTO NOLLASSA JA LUONTEEN VAHVUUS MYÖS!itsensä kanssa sujut oleva ihminen pystyy käyttäytymään omna itsenään,varsinkin aikuinen.ei haistattele ja vittuile toisille kun ei edes tunne ihmisiä.teini käytöstä!kasvaisi tämä lapsi vielä ennenkun rupeisi edes puhumaan perheenlisäyksestä!AIKUISELLA IHMISELLÄ ON ELÄMÄSSÄ MUUT ARVOT TÄRKEÄMPIÄ KUIN VITTU,SAATANA JA ALASTOMUUS!AIKUINEN OSAA MYÖS JAKAA ASIOTA RYHMÄSSÄ JA TOIMIMAAN RYHMÄHENGEN VAATIVALLA TAVALLA!EIKÄ ROHMUA KAIKKIA KARKKEJA ITSELLEEN VAAN AJATTELEE MYÖS MUITA,MARTINA VETI KOURATOLKULLA JA KUN SIITÄ ASIALLISESTI SANOTTIIN HÄN SUUTTUI KUIN PIKKULAPSI!HUH HUH!
- Lokapoksumias
Kirjoitustaidon heikkoutta.. Kuka tuon puuron jaksais syödä? Varmaan ihan kauheeta sontaa.
- Bapu
Asiahan on juuri näin! Reppanan Martina luulee olevansa muita parempi, vaikka todellisuudessa sillä lapsella on vielä paljon opittavaa. Perheenlisäys ei todellakaan ole ajankohtainen. Yrittäisi kasvaa ensin itse.
- PikkuPissis25vuotta
Minun mielestäni tämä on ihan oikein Martinaa kohtaan. Ehkä isoisä kuoli häpeästä nähtyään kuinka oma pikkuinen enkeli on jääny pahasti 13-vuotiaan pissaliisa tasolle. Minä olisin ainakin tappanut itseni jo pelkästä häpeästä jos joku sukulaiseni lähtisi televisioon vetämään jotain niin naurettavaa ja sairasta roolia. "Hei siis niiQ vi*** ootsä eez iqin maksanu pillusta? Ziiz niiq HeY DaaH Moon povipommi oon ni1n ylempänä Ku Te muut rotat"---> juuri näin. En ikinä olisi uskonut, että 17-vuotias tyttö osaa käyttäytyä paljon kasvaneemmin kuin ns. aikuinen. Tällä en yleista mitään vaan sanon tämän siinä toivossa, että Martina tämän lukisi ja toivon mukaan kehittyisi henkisellätasolla.
Olisi kannattanut Martinan vähän miettiä, että
miten käyttäytyä televisiossa niin olisi ehkä
isoisä vielä elossa.- KullervoKalske
Mikähän juorulehti paljastaa ensimmäisenä, että koko juttu on keksitty. Itse en ainakaan usko koko asiaan. Tällä tavalla Martina vain sai yleisesti hyväksyttävän syyn lähteä. Ja sitten voidaan myöhemmin spekuloida, että ehkä hän sittenkin ois voinu voittaa.
- tähän
KullervoKalske kirjoitti:
Mikähän juorulehti paljastaa ensimmäisenä, että koko juttu on keksitty. Itse en ainakaan usko koko asiaan. Tällä tavalla Martina vain sai yleisesti hyväksyttävän syyn lähteä. Ja sitten voidaan myöhemmin spekuloida, että ehkä hän sittenkin ois voinu voittaa.
Luulen että on keksitty juttu koska ei voida julkisesti myöntää että ei kantti kestänyt talossa.Eikös hänellä pää hajoillu jo paljo ennen näit uutisii.Hyvä kun saatiin se ulos jee..Minusta edellee mielipiteen sanomine suoraa on eriasia ku riidan haastamine ja haukkuminen ja muiden aliarviointi.Edelleen olen sitä mieltä et Martina ei todellakaa ollu järkevä viel tyhmemmän kuvan sain ku mikä oli ihmisestä aiemmin.No todistipa oikean minänsä ja sen millain se arvostaa taviksia eli ei ollenkaan.Semmosen kuvan minä sain hänen puheistaa et kuvitteli kokoaja olevansa ylempänä kun kukaa muu.Ei oisi ansainnu kilpailla voitosta.Hyvä näin julkkiksie bb eriksee sitä ei kiinosta ainaka mua katsoa taviksien kyllä.
- suunniteltu
tähän kirjoitti:
Luulen että on keksitty juttu koska ei voida julkisesti myöntää että ei kantti kestänyt talossa.Eikös hänellä pää hajoillu jo paljo ennen näit uutisii.Hyvä kun saatiin se ulos jee..Minusta edellee mielipiteen sanomine suoraa on eriasia ku riidan haastamine ja haukkuminen ja muiden aliarviointi.Edelleen olen sitä mieltä et Martina ei todellakaa ollu järkevä viel tyhmemmän kuvan sain ku mikä oli ihmisestä aiemmin.No todistipa oikean minänsä ja sen millain se arvostaa taviksia eli ei ollenkaan.Semmosen kuvan minä sain hänen puheistaa et kuvitteli kokoaja olevansa ylempänä kun kukaa muu.Ei oisi ansainnu kilpailla voitosta.Hyvä näin julkkiksie bb eriksee sitä ei kiinosta ainaka mua katsoa taviksien kyllä.
homma.. laittaa joku ISON luokan julkkis(haha ;D ) tuonne tavisten sekaan!! Mainitsiko ees extrassa koko isoisäänsä, en ainakaan kuullu..keikisteli niinku joku victoria bekcham ja esitteli iloisena uutta päätänsä... NOLO akka, ei voi muuta sanoa..
- Mitä helv....
Mikä tätä porukkaa vaivaa... Jos joku sanoo pahasti /hyvästi jossain b -luokan realityssä niin siitä on ihmiset nousemassa banderollit kädessä barrikadeille ja naureskellaan perään toisten läheisten kuolemalle. tälle palstalle ihmiset suoltaa vähintään yhtä paljon sontaa minkä pikkujulkkis sanoo telkkarissa.. ainoa ero on että tänne se tuodaan teidän omilta pikku koti sohviltanne ja anonyymisti. Ja täälläkö on parempia ihmisiä.. JEP JEP
- klo 21
minusta tuntuu ,että osa tästä porukasta on alle 15v. eivät tiedä mitä suustaan laskevat. nukkumaan illalla ajoissa,että jaksatte käydä koulua.
- ala-arvoista
Kyllä tuo PikkuPissiksen vuodatus näyttää tosi tyhmältä ja asiattomalta. Ihminen, joka voi noin törkeästi kirjoittaa, ei voi olla muuta kuin oman napansa ympärillä pyörijä, joka ei ansaitsisi edes kommenttia kirjoitukselleen. Et ole varmaan koskaan kokenut läheisen henkilön kuolemaa. On todella törkeää heittää tuollaisia syyllistäviä ja tökeröitä kommentteja ihmiselle, jonka läheinen on kuollut. En usko, että kovinkaan moni olisi jäänyt johonkin BB taloon samassa tilanteessa. Ihmiset laittavat joskus asioita tärkeysjärjestykseen, siis ne, jotka osaavat myös ajatella aivoillaan. Tuntuu uskomattomalta, että henkilöllä, joka ei todennäköisesti edes tunne Martinaa henkilökohtaisesti, on otsaa kirjoitella tuollaista roskaa ja purkaa omia estojaan ja pätemättömyyden tunteitaan tuolla tavoin.
- Big Brother
Marttiina lähti siksi että hänen isoisänsä oli menehtynyt
- veissi
No eikös se mennyt niin ettei ulko maailmasta saanut ottaa mitään yhteyttä , kehenkään kilpailiaan ? lapsellinen koko marttiina ,tosin otan osaa suruusi ! ja tarkoitan sitä
- Bbveli
Kattokaas tämä ennekö sanotte yhtään mitään:
http://tinyurl.com/yqxfv8 - kantri jyri
Heittiköhän Marttiinan pappa lusikan nurkkaan häpeästä,kun lapsenlapsi keikaroi BB:ssä.
- Ne kympin tunnit seuraaja
En vieläkään ymmärrä miksi menit taloon??
En itse pidä persoonastasi mutta sitä vartenhan te julkkikset olette olemassa! Joko tai persoonia!
Onneksi!! - luomuneito
Ei voi olla kaikki Marttinalla "kotona" kun lähti koko ohjelmaan! Hän tiesi että isoisä kuolisi pian koska kertoi tämän olevan jo saattohoidossa. Kertoi jossain kohdin miten hän ei "ehtinyt" käydä katsomassa isoisäänsä ennen taloon tuloa, siinäpä huomataan hänenkin elämän asioiden tärkeysjärjestys. Muija on poseerannu lehtien ja internetin sivuilla ilman rihmankiertämää ja ollu niin kova ja viä luulee olevansa kauniski! Tekemällä tehty koko nainen ja vielä ylpeilee sillä. Ja kyllä oli suru suuri läheisensä poismenosta kun parturiin oli ehtiny heti rynnätä ja antamaan haastatteluja. NAURETTAVA!!!!!!
- lokainen tyylillään
marttiina ok.ihan ku mä.elämässä pitä nauttia joka solulla.johon mahtuu myös surua,ja jokainen sen kokee omalla tavallaan joten pysy luomuneito itse lestissäsi vaan
- ihkupoika
martina oli kyllä aika kuumaa kamaa. toivottavasti isoisän suru ei kuitenkaan anna aihetta suruun syömiseen, koska muuten läskiä rupee tuppaa. jos martin apysyy hoikkana, vois silläkin jotai chanchia ollakkin! :-)
t. hoikkapoika jyväskylästä- qwertyuiopasdkf
Kyllä siinä on taas esimerkkiä kerrakseen kaikille pikkutytöille. Kohta kaikki samanlaiset julkisuuden kipeät pissikset etsii uhrikseen jonkun alapäällä ajattelevan älypääurheilijan ja heittäytyvät huomionkipeyksissään vällyjen väliin tämän kanssa vähän tyttöystävää pettelemään ja soittavat heti sitten välittömästi seiskalle, jotta jostain edes huomiota heruisi...
Lähinnä säälittää tuollaiset ihmiset, joiden elämäntehtävänä on saada huomiota hinnalla millä hyvänsä... Fiksumpi osaisi tehdä sen ehkä niin, että tavikset ei motiiveja tajua, mutta tässä tapauksessa juttu on vaan niin läpinäkyvää... - seiväshyppääjä
qwertyuiopasdkf kirjoitti:
Kyllä siinä on taas esimerkkiä kerrakseen kaikille pikkutytöille. Kohta kaikki samanlaiset julkisuuden kipeät pissikset etsii uhrikseen jonkun alapäällä ajattelevan älypääurheilijan ja heittäytyvät huomionkipeyksissään vällyjen väliin tämän kanssa vähän tyttöystävää pettelemään ja soittavat heti sitten välittömästi seiskalle, jotta jostain edes huomiota heruisi...
Lähinnä säälittää tuollaiset ihmiset, joiden elämäntehtävänä on saada huomiota hinnalla millä hyvänsä... Fiksumpi osaisi tehdä sen ehkä niin, että tavikset ei motiiveja tajua, mutta tässä tapauksessa juttu on vaan niin läpinäkyvää...Martina ei oo tavis, Martina on pissis.
- kauan...
suruaika kesti kun tänään jo iltalehden sivuilla keimailtiin pikkujouluvaatteissa ja oltiin niin valmiita pikkujoulukauteen...seksikkyyttä vaan hehkutettiin.. Ei tullu vaari siinä mieleen vaikka niin itkettiin vko sitten... huraa martiina!
Hieno että olet nopeasti toipunut suuresta surustasi..- norppaKL
No näinpä. No mutta, mitäpä sitä ei julkisuuden eteen tekisi. Nykyään kaikki on kaupan kun hinnasta sovitaan...
- kampaajalle..
Näin luki jossain ja niinhän myös teki kun talosta poistui. MEni samantien kampaajalle ja sitten sen jälkeen antoi haastatteluja, että näin.
Aika bitzt tuntuu akka olevan. - voee voee
ja keltään ei oo koskaan kuollu kettään
- pöööllöö
typerä kotka
- pölllöö
ja liläx tääysin turuha julikomo
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751