tänään? jos joku vois vähä enemmän valasta mua tosta.. kuulin et sil on joku levynjulkasukeikka, monelta alkaa? paljo sisään? ym. joo ja mähän oon siis aivan hirvee pikku g fani! höm..
pikku g gloriassa?
babe
7
269
Vastaukset
- PGOP
Pikku Gay on paska. Do you understand?! P-I-K-K-U G-A-Y O-N P-A-S-K-A!
- jepjep
ihan pelle jätkä.
- minä
jepjep kirjoitti:
ihan pelle jätkä.
isäs oli pellepaska ku sua teki.. äitis on vieläkin.... :)
- aerhrhwrahwr
Milloin se keikka on?h
- mitävittuanyttaas
Jumalauta, tää lanka on tehty vuonna 2003. Pikku G ei edes tee enää musiikkia.
- Vaahtokassi__
Se olivuonna 2003.
Hitto sun kaa.
- TurboMyrkky
Hyvä lanka :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315753
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135175- 1972449
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661820Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801813Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241234- 941205