Miten Openofficessa saa automaattisen sivunumeroinnin? Entä miten päivitys uusimpaan versioon tapahtuu? Openofficen kotisivuiltako? Kyllä, olen uupelo Openofficen kanssa..
Sivunumerointi
6
1488
Vastaukset
- minä teen
Ensin lisää valikosta ylä- tai alatunniste eli kumpaan reunaan sivunumerot haluut. Sit valitse se ala- tai ylätunniste hiirellä napsauttaen. Sit valitse vasen, keskelle tai oikelle. Sit lisää valikosta kentät sivunumerot voit samoin lisätä sivumäärän.
Lataa OO:n sivuilta uusin versio koneellesi esm omat tiedostot. Sammuta OO:N pikakäynistys. kaksoisnapauta lataamasi tiedosto. toimi asennus ohjelman tietojen mukaan. Niin siitä se- tiedosta,
tämä asia on nyt hallussa. Mutta miten saan kaikki luettelomerkit pois käytöstä?
- luettelomerkit
tiedosta, kirjoitti:
tämä asia on nyt hallussa. Mutta miten saan kaikki luettelomerkit pois käytöstä?
napsautat luettelo painiketta toisen kerran.
- vieläpä
luettelomerkit kirjoitti:
napsautat luettelo painiketta toisen kerran.
siihen vasempaan reunaan vaan tulee harmaita viivoja kun yrittää tehdä sisennystä ja viivaa, jonka jälkeen aloittaa dialogin. Kun tekstin saa kuntoon, niin seuraavan kerran kun sen avaa, rivivälit ja sisennykset on päin persettä.
- Kokeileppa
vieläpä kirjoitti:
siihen vasempaan reunaan vaan tulee harmaita viivoja kun yrittää tehdä sisennystä ja viivaa, jonka jälkeen aloittaa dialogin. Kun tekstin saa kuntoon, niin seuraavan kerran kun sen avaa, rivivälit ja sisennykset on päin persettä.
ottaa valikosta muotoilu - automaattinen muotoilu - kirjoittaessa ruksi pois. Menettää kyl kaikki automaattiset muotoilut kute lauseen eka kirjain isolla
Hyvä apu niin asennukseen, sivunumerointiin kuin moneen muuhunkin kysymykseen on oikeusministeriön Kysymysten ja vastausten käsikirja. Sen voi ladata ilmaiseksi oikeusministeriön sivulta, linkki löytyy muun muassa fi.openoffice.org-sivun kohdasta Käyttöoppaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673