Outoja ääniä...

...kaiuttimista?

Mulla on tullu nyt jo muutaman viikon (ei kokoajan, vähän väliä) jotain outoja ääniä (kuulostaa joltain saksalaiselta radio-ohjelmalta) kaiuttimista... Äänen kovuus ei muutu vaikka yritän säätää mistä mutta jos laitan kaiuttimet pois päältä niin ääni lähtee... Ei tarvitse edes olla kirjautunut sisälle tietokoneeseen kun ääni jo kuuluu, joten mikään ohjelma ei voi vaikuttaa siihen...

joten joku tietää miten kyseisen ongelman voi poistaa? ääni kuuluu melko hiljaisena (vaihtelee välillä) mutta silti häiritsee jos esimerkiksi kuuntelee musiikkia hiljaisella, niin puhe/mitä nyt onkaan kuuluu läpi...

3

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fix it

Joskus jotkut laitteet ottaa vastaan vastaavanlaista signaalia, eli vaikka juuri jotain ulkomaalaista radiokanavaa, yleensä venäläistä. Tuo juttu voi tietääkseni käydä periaatteessa minkä tahansa laitteen kanssa jossa virta kulkee ja jossa on piirilevyllä ilmakela ja lähellä magneetti.

• sama äijä

okei. Kiitos tiedoista. Elikkä se siis tarkoittaa että sitä ei saa pois mitenkään? ^^

• fix it
        sama äijä kirjoitti:

okei. Kiitos tiedoista. Elikkä se siis tarkoittaa että sitä ei saa pois mitenkään? ^^

Tuohon en osaa sanoa kuinka sen saa loppumaan, kannattaa kysellä tuolta elektroniikka palstalta tarkemmin tuosta..=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 48
      687
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      38
      653
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      619
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      42
      618
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37