On tuollainen kantikkailla muoviponttooneilla varustettu laituri, olen joka syksy puljannut tämän vedestä talveksi maalle.
Kettäisikö nämä ponttoonit järvessä talven rasituksia jos jättäisinkin tämän homman tekemättä ? Miten yleensä menetellään ?
Laiturin nosto järvestä.
6
1834
Vastaukset
- se siinä pysy
jos jäät ei lähde ryskyen kuten jokivesissä tekee.
- Rikki menee
Laituri pois.
- mökkiläine 53
ei ole hajonnut 3 laituria on.
- itsellä aineskin
On ollut laituri jo 22 vuotta kesät talvet vedessä ja ei ole ollut ongelmia.Tosin jäät eivät meillä kolise eikä nouse rantatörmälle,ihan mallikkaasti on jäiden sulaminen tapahtunut.
- ---
Riippuu täysin rannasta. Jos suurella järvenselällä jossa tuuli pääsee liikuttaman jäätä tms hankalassa paikassa niin huonosti voi käydä. Jos suojaisessa paikassa niin kestää.
Oma laituri ollut järvessä kohta 20 vuoden ajan ja ponttooniosa on edelleen kunnoltaan uudenveroinen.- Juhani54 kokeilee
No aika hyvä paikka minullakin. Leveyttä järvellä tällä kohtaa n.40m. Paikka suojainen lahuke jossa ei tuulet vaivaa, taidan kokeilla laiturin jättämistä talveksi.
Kiitoksia vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574