Mikä Sotkamossa/Vuokatissa on hyvää/huonoa?
Mitä kunta kaipaa lisää, esim. mitä yrityksiä/palveluja?
Sotkamon palvelut
7
1605
Vastaukset
- hau...
minäkin haluaisin tietää mitä täältä puuttuu...oliskohan koirahoitolalla kysyntää,kun täällä ei vissiin ole sellaista..vai onko?
- Diksin
Koirahoitola on ainakin joskus ollut, tuskin enää.. varmaan sekin mennyt konkurssiin, joten ei mahda olla mikään kovin kannattava yritys.
- Sotkamo
Diksin kirjoitti:
Koirahoitola on ainakin joskus ollut, tuskin enää.. varmaan sekin mennyt konkurssiin, joten ei mahda olla mikään kovin kannattava yritys.
Lemmikkieläinhoitola
Akkoniementie 12
88600 SOTKAMO
Puhelin 08-6660035, 050-5140769, 045-6347991 - hau...hau
Sotkamo kirjoitti:
Lemmikkieläinhoitola
Akkoniementie 12
88600 SOTKAMO
Puhelin 08-6660035, 050-5140769, 045-6347991kuka/ketkä pitävät koirahoitolaa akkoniementiellä?löytyykö hintoja,tietoja mistään?
- ....
Sotkamo kirjoitti:
Lemmikkieläinhoitola
Akkoniementie 12
88600 SOTKAMO
Puhelin 08-6660035, 050-5140769, 045-6347991koirahoitola enää toiminnassa kyseisessä paikassa jos tarkoitat eläinkauppaa, joka oli teboilia vastapäätä. Kyseinen liike lopettanut toimintansa paikkakunnalla.
- Eräs1
Hyvää Vuokatissa:
- laskettelukeskus
- Katinkulta
Huonoa Sotkamossa ja Vuokatissa:
- Sotkamon kirpputori pieni
- vaatekaupoissa kallista - mielestäni
Tässä jotain mieleen tulevia:
- ei julkista liikennettä (kyllä, eräät voivat sitä tarvita)
- ei elokuvateatteria
- ei kunnollista kirpputoria (jos ei halua että vaatteet löyhkäävät grillirasvalle)
- ei hyvää yökerhoa tms. kylän/keskustan tuntumassa
- ei kunnollista ruokaravintolaa kylän/keskustan tuntumassa (ainoastaan Vuokatin puolella)
- ei tarpeeksi kauppoja (samanlaiset vaatteet kävelevät vastaan jos ostat täältä)
- liian kalliita asuntoja ja vähän tarjolla (Vuokatissa norm. asunto maksaa n. 100 000 € enemmän kuin muualla, miksi?!)
- ei koira/eläinhoitolaa
jne...
Varmaan jotain hyvääkin on, sanovat tämän olevan suht vireä kunta ja rauhallinen pieni asuinpaikka. Urheilijoille ja matkailijoille kai jonkin sortin elämys. Turismin varaan Vuokatti enimmäkseen nojaa. Olen asunut itse Sotkamossa n. 2 vuotta. Voisin muuttaa pois jos saisin muualta töitä. Jokainen kuitenkin arvostaa erilaisia asioita ja tämä on vain minun mielipiteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126