Etitään siis tytölle kaksiosaista nimeä. Tytöllä isoveli Juho-Antti ja isosisko Anna-Riikka. Mitä mieltä olette nimestä Meri-Marika?
kaksiosainen nimi tytölle!
24
7936
Vastaukset
- tiedusteltaessa,vastaan...
Mielipidettä tiedusteltaessa vastaan,että liian teennäinen,keksityn makuinen.Sisarustenkin nimet kauniita suomalaisia perinnenimiä.
Joten ehdotan kauniita suomalaisia perinnenimiä pikkuisellekin:MARJA-LIISA,MARJA-RIITTA,MARJA-HANNELE.- nimiä
Pirjo-Leena
Sirpa-Liisa
Kirsi-Marjo
- äitikahden
Sain pojan, mutta jos olisi tullut tyttö nimeksi olisin antanut Lilja-Maria. Siinäpä sulle kaunis ehdotus :).
- Kukkakimppu I
Viisi konsnantista ja lyhyestä vokaalista muodostuvaa avotavua peräkkäin saa aikaan melko hakkaavan vaikutelman. Meeri-Marika tai Meri-Maarika kuulostaisi paremmalta.
Komeiden perinteisten Juho-Antin ja Anna-Riikan rinnalle ehdottaisin kuitenkin seuraavia:
Eeva-Maria
Eeva-Stiina
Emma-Loviisa
Kaisa-Leena
Leena-Maria
Maija-Leena
Maija-Liisa
Maija-Stiina
Mari-Elina
Ulla-Maija - Täti
Meri-Marika ei ole minun makuuni,
enkä ylipäätään laittaisi kaksiosaisen nimen toiseksi osaksi kolmetavuista nimeä.
Ehdotan nimeksi esimerkiksi
Ida-Stiina
Liisi-Lotta
Sini-Lilja
Lilli-Emma
Meri-Tuuli
Elli-Maija
Maija-Leena
Eija-Kaisa
Ella-Maari - ehdotuksia
Mun mielestä tuo nimi EI kuulosta kauniilta, koska molemmat alkaa M:llä ja molemmat ääntyy kovina. Pehmeämpiä äännettäviä on esim. Meri-Maria, Niina-Marika, Meri-Tuulia, Mia-Maria, Rosa-mari(k)a.
- nakkinen
kun yrittää lausua Meri-Marika.
Emmi-Lotta
Elsa-Mari
Henna-Reetta
Suvi-Tuuli
Elli-Noora
Saara-Maija
Lilli-Mari
Aino-Katri- täältä
ehdotan tuota Suvi- Tuuli nimeä tai Suvi-Tuulia. Myös Suvi-Marjut ja Saila-julia on mieleeni
- ....
Kuten edellä, nimet ovat liian samantyyliset eivätkä tuossa asussa sovi yhteen eivätkä kuulosta hyvältä. Nimi kuulostaa äkkiseltään Meri-Marilta.
Tässä ehdotuksia:
Suvi-Tuuli
Meri-Tuuli
Meri-Tuulia
Ulla-Maija
Sanna-Maija
Minna-Marika
jne... - tsirputin
Meri-Marika ei oikeen kolahda.. Mer ja Mar -tavut kummassakin tekee kai siitä vähän kökön. Miten olisi Meeri-Marika, Miia-Marika, Mila-Marika tai Minna-Marika?
- sibyllavon
Meri-Helmi
- Marips
Ella-Maria
On rakkaan sisareni nimi ja tuli mieleeni ehdottaa :) - ehdotan
Aino-Maija, Roosa-Mari(a), Anni-Tuuli(a), Emmi-Lotta, Elli-Mari, Anni-Reetta tai perinteinen Meri-Tuulia..
Minun korvaani tuo Meri-Marika kolahtaa jotenkin pahasti. - digestive6
Ella-Lotta
Reetta-Liisa
Elli-Noora
Eeva-Liisa
Emmi-Sofia
Emma-Sofia
Kiia-Maria
Kiia-Kaisa
Katri-Johanna
Katri-Julia
Iida-Kaisa
Iida-Leena
Iida-Olivia
Piia-Julia
Senja-Sofia
Sini-Pirita - Liisa-Maria
vanhempien sisarusten nimet. Ehdotan: Eeva-Maija Riina-Mari, Vilma-Lotta, Marja-Elina.
- pojan nimi
itserakas äiti täällä.
Poikani nimi on Juho-Antti Mikael.
Ehdotukseni tytön nimeksi on Sanna-Kaisa. - ei ei..
hanna-maria
anna-sofia
sanna-karoliina- tytön nimiä
Anna-Liisa
Eeva-Liisa
Anni-Sofia
- Anonyymi
Kissani nimi on Tiina - Kaisa
- Anonyymi
Lumi-Aura
- Anonyymi
Liina-Lotta
- Anonyymi
Mun nimi on Taika-Tuike, vaikka tää on outo nimi, ja joudun selittämään monesti kuinka oikea nimeni on Taika-Tuike, mutta kutsumanimi Taika, olen ylpeä nimen kantaja
- Anonyymi
Meiltä löytyy Iiris-Sofia Aadalmiina Aleksandra
- Anonyymi
Ehdotukseni on Wenla-kais(l)a unna-mari(a)
Taika-tuuli sekä taija-johanna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906