http://www.mtv3.fi/urheilu/makihyppy/uutiset.shtml/arkistot/makihyppy/2007/10/572149
Nykänen osallistuu veteraanien
7
1811
Vastaukset
- taas!!!!
vai hyppääkö kännissä ja kaatuu?
jiphii kuitenkin...- Mestarimies
Jos Nykänen jaksaa edes vähän harjoitella pesee se kaikki noissa Taivalkosken kisoissa. Vuoden kunnon harjoittelulla saattaisi sijoittua jo ison mäen SM-kisoissakin aika hyvin. On vähän eri luuta kuin nämä nykyiset nossöt hyppypoikaset.
Come on Matti - anna palaa! - Lastu
Mestarimies kirjoitti:
Jos Nykänen jaksaa edes vähän harjoitella pesee se kaikki noissa Taivalkosken kisoissa. Vuoden kunnon harjoittelulla saattaisi sijoittua jo ison mäen SM-kisoissakin aika hyvin. On vähän eri luuta kuin nämä nykyiset nossöt hyppypoikaset.
Come on Matti - anna palaa!Sulla ei taida olla nyt hajua tosiasioista?
Monet veteraanihyppääjät suomessa ja maailmalla harjoittelevat tosissaan, varmaan enemmän ja laadukkaammin kun moni huipulle tähtäävä juniori.
Pärjätäkseen Matin tulee tehdä tuhansia hyppyjä, pudottaa painoa runsaasti ja opetella V-tyyli.
Mistään kaljatuopin viereltä ei nousta vuodessa veteraanien maailmanmestariksi, vaikka olis minkälainen nykänen. Ja kisoihin on aikaa 4 kk.
- On mahiksia
Matista saataisiin "Tuuli Nikusen" maajoukkueeseen vielä hyvä piriste! Joukkueen alisuorittaminen saattaisi loppua kun Matti toisi vähän arvostelua, kokemusta ja rentoa näkemystä kisoihin. Yleisöä olisi Keski-Euroopan mäkimontut tulvillaan kun Matti olisi mukana. Samalla Suomen joukkueen sisäinen kilpailu terästyisi kummasti ja Nikunenkin saisi viimein lopettaa turhat tuulipuheensa ja selittelynsä.
Mattia ja hänen valmennustaan vaan nyt tukemaan kaikki. Missähän kolehtihaavi kiertää. Hyvä Nykänen - näytä vielä - sitä odottaa kaikki urheiluhenkiset suomalaiset ja puoli maailmaa!- mattifani..
Olen kanssasi samaa mieltä. Matti ei himmene meidän syrämmissämme koskaan.
Uskon, että Matti voittaa veteraanikisat. - kaletsu
mattifani.. kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. Matti ei himmene meidän syrämmissämme koskaan.
Uskon, että Matti voittaa veteraanikisat.aivan usko,sen verran olen kiertäny veteraanien mm kisoja että palj pitää matti pojan reenata et on edes kympin joukossa.
- riikoo
kaletsu kirjoitti:
aivan usko,sen verran olen kiertäny veteraanien mm kisoja että palj pitää matti pojan reenata et on edes kympin joukossa.
arvelen, että nykänen on riittävän itsepäinen osallistuakseen, vaikkei huippukuntoa ehdi kisaan mennessä saamaankaan. aikaa on vähän.
Riikoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875