3D kortit

Heips!

Harrastaako kukaan 3dkorttien tekoa? Mistä ostatte tuotteet? Käyttekö jollakin askartelu blogeissa - missä? Myyttekö kortteja - missä? Minä myyn lähinnä kotipiirille, sukulaisille jne.
Onkos netissä kuvia korteista ja missä niitä löytyisi ?

9

2371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttsdsv

muita ei saa myydä kuin aitoja LeSuh 3D

• ihmettelijä ja korttien tekijä

HÖPÖ; HÖPÖ! kaikkia 3d kortteja saa myydä, mistä tietoa ettei sais myydä muita kun tiettyä 3d korttia. Olen myynyt kaikenlaisia noita ja ei ole tullut vastaan kieltoa. Ole hyvä ja perustele vastauksesi! siis sinä joka tiedät ettei muita saa myydä. Odotan perustelujasi.

• yhhhhhhhh
        ihmettelijä ja korttien tekijä kirjoitti:

HÖPÖ; HÖPÖ! kaikkia 3d kortteja saa myydä, mistä tietoa ettei sais myydä muita kun tiettyä 3d korttia. Olen myynyt kaikenlaisia noita ja ei ole tullut vastaan kieltoa. Ole hyvä ja perustele vastauksesi! siis sinä joka tiedät ettei muita saa myydä. Odotan perustelujasi.

tekijänoikeudet on 3d arkkien tekijöillä

• askarteleva
        yhhhhhhhh kirjoitti:

tekijänoikeudet on 3d arkkien tekijöillä

siispä ei saisi tehdä yhtään korttia....ja niitä on hirveesti myytävinä. typerää...oletko ihan perillä sittenkään????

• 77777777777yuyt
        askarteleva kirjoitti:

siispä ei saisi tehdä yhtään korttia....ja niitä on hirveesti myytävinä. typerää...oletko ihan perillä sittenkään????

eiköhän 3d-arkkien valmistaja ole tarkoittanut arkit lähinnä omaan käyttöön eikä siihen että niistä valmistetaan kortteja ja tienataan rahaa

kuten joku aiemmin sanoi että kuulema lesuh 3d-arkkeja saa käyttää myyntiinkin

• tänne :-)

• Kortintekijä
        77777777777yuyt kirjoitti:

eiköhän 3d-arkkien valmistaja ole tarkoittanut arkit lähinnä omaan käyttöön eikä siihen että niistä valmistetaan kortteja ja tienataan rahaa

kuten joku aiemmin sanoi että kuulema lesuh 3d-arkkeja saa käyttää myyntiinkin

Monista kuvista voi valmistaa myyntiin asti, mutta esim. Disneyt, Nalle Puhit ym. sellaiset, ei myyntiin. Ja myyntituote tarkoittaa alkuperäisestä paperista tehtyä korttia. Kopioida ei siis saa, vaikka jotkut niin tekevätkin. Vaikka taitaa paperit olla jo sen verran halpoja, ettei ainakaan värikopioita kannata ottaa :-)

• googlettaa

Googlettaminen on hyödyllistä.

Kun menet http://www.google.fi/
      ja laitat hakusanaksi 3d-kortit

niin eiköhän sivuja löydy. Kannattaa muutenkin googlettaa aina kun etsii jotain.

• kortteilija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5070
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2309
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      2236
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      229
      2230
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1413
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1404
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      978
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      976
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      907
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      889
    Aihe