On työkirja, jossa 1. sivulla on koontitaulukko. Siihen kerätään tietoja seuraavien sivujen taulukoista (sivut/taulukot ovat siis kalenteripäiviä).
Miten saan kopioitua tekstin solun sisällä sivulta toiselle? Sigmalla juu, mutta ei onnistu. Kopioituu luku 0, vaikka pitäisi olla tekstiä.
Tietojen kopiointi työkirjassa
7
677
Vastaukset
- vaikka...
solun arvo = toinen taulukko!solu
eli esim Taulussa 1 solun C6 arvo on tekstiä,
Taulussa 2 solun D6 arvo =Taul1!C6 - siis yhdessä työkirjassa
eri välilehdillä?
- tämä, voit
linkittää taulukkoja seuraavanlaisesti:
Jos sinulla on yhteenvetotaulukko, johon haluat kopioida tietoja muista taulukoista välilehdellä 1 ja kopioitavia tietoja sivulla 2, klikkaat ensin sivun 1 (yht.veto) solua, johon haluat kopioida tietoja ja kirjoitat siihen = , sitten klikkaat sivun 2 auki ja siellä solua, jonka haluat kopioida. Solu kopioituu, ja painat enter. Avaa sivu 1, solussa pitäisi olla samat tiedot/arvo kuin sivulla 2.
- masap
No niin. Kiitos tähän astisesta, ok toimii.
Nyt on pulma seuraava:
Välilehdellä 1 on koonti seuraavien 30/31 välilehden kelloajoista.
Pitäisi saada koonti tekstistä siten että
- välilehdellä 2 on teksti solussa C1. Se saadaan nätisti vl 1:lle soluun C1.
- vl 2:lla on teksti solussa D1, tai sitten ei ole.
- vl 3 tulee tekstiä/tai ei tule soluun D3
- jne vl 30/31 saakka. Tietoja 1 rivin soluihin tulee 30/31 kuukauden eri päivinä vaihtelevasti. Esim. vl 7 tulee 1-riville tekstiä soluihin K,L ja M. Tällöin vl 8:lla SEKÄ vl 1:llä pitäisi näkyä kaikki siihen astiset tekstit soluissa 1B,C,D,E,F,G,H,I ja J.
- pitäisi siis ehkäistä kullakin vl:llä tekstin kirjoittaminen rivin soluun x, mikäli edellisten päivien/välilehtien vastaavaan soluun on jo kirjoitettu. Ok, voihan ed. päivän vl:llä käydä katsomassa missa numerossa mennään, mutta onko kaavaa tälle hommalle?
Kiitos jo ennakkoon.
Onkohan tässä sysymyksessä järkeä...- masap
Taisi olla liian sekava tuo kysymykseni.
Tartteis sellaisen JOS-lauseen, että
JOS solussa A1 väliehdellä X on tekstiä, näytä se välilehden 1 solussa esim. b2
Miten tehdään? - se tehdään
masap kirjoitti:
Miten tehdään?välilehti 1, solu B2
=IF(VLx!A1"";VLx!A1;"") - masapee
masap kirjoitti:
Miten tehdään?muuten hyvä mutta soluun Vl l / B2 tulee näkyviin #Nimi? eikä se teksti, joka on kirjoitettu Vlx soluun A1. Pöh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100