Top-5 80s-90s

NESin onnellinen omistaja

Eli mielestänne Nesin viisi parasta peliä ja mielellään perustelujen kera! Aloitan itse

5.Castlevania III. Peli joka näytti koko pelisarjan suunnan.
4.Ninja Gaiden. Sensuurin kouriin joutunut mestariteos. Meno juuri sellaista kun pitäisikin olla.
3.Swords & Serpents. Kaksinpelinä aivan mahtava.
2.Super Mario 3. Ajaton klassikko. Ei vaadi perusteluja.
1.Turtles III The Manhattan Project. Paras, Monipuolisin, Ikinä.

4

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MASTER-88

      Hankala valita 5:ttä parasta, kun hyvä tasoisia pelejä on paljon, mutta tässä on lista:

      1: Super Mario Bros 3
      -Kaikkien aikojen klassikko, paras Mario peli kautta aikojen. 80 luvun peliksi todella laaja, hyvä grafiikka, paljon pituutta ja se oikea Mario tunnelma.

      2: Legend of Zelda
      -Kaksi mahtavaa questia, paljon tekemistä. Kivasti vaikeutta. Ehkä paras Zelda kautta aikojen

      3: Jackal
      -Pelasin pelin läpi US emulla muutamasti vuosia sitten (ei ikinä julkaistu euroopassa) Mahtava Konamin sota peli. Huippu musiikit, kauniit tasot. Mahtavat loppu bossit. Aito Nes sotapeli tunnelma. Erittäin aito Konamin klassikko, kaunis visuaalinen toteutus, harmi vaan kun ei ikinä rantautunut Eurooppaan.

      4: Castlevania
      -Ikuinen klassikko. Mahtavat musiikit, kaunis grafiikka, aito Castlevania. Todellinen vuoden 87 klassikko peli.

      5: Little Nemo dream master
      -Nyt pit valita joku viidennelle sijalle ihan summasta, on nimittäin paljon niin hyviä Nes pelejä ettei oikein voi laittaa enää parhaus järjestykseen. Little nemo on mukavan haastava, tunnelmallinen, Capcomin ehkä paras koskaan tekemä peli.

      Pelistä jäi hyvät muistot ja useasti tämäkin tuli läpäistyä.

      • Gobra

        Super mario Bros 3, sitä ei voi kieltää se on oikeasti maailman paras peli
        Super mario bros 1, siitä kaikki alkoi, nintendo näytti miten ässä tasohyppely tehään
        Gradius , kova "avaruusampuma" peli
        Mega Man
        Tiny toon 1, ei suosittu mutta ite tykkään kovasti


    • Kebab-Risto

      Ei ole järjestyksessä.

      1. Zelda 2
      2. Super Mario Bros 3
      3. Blaster Master
      4. Little Samson
      5. Mega Man 2

      Tiny Toon oli kyllä myös todella hyvä, top 6 listaan olisi ehkä mahtunut

      • 1.Super Mario bros
        2.Gradius
        3.Megaman 2
        4.Super Mario 3
        5.Exetic bike


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe