Kaikkia ei kiinnosta Linux ja Mac
6
549
Vastaukset
- hätää
Markkinavoimat pistää tuollaiset juonittelijat kontalleen, ennemmin tai myöhemmin ja jälki jää mukavasti historiaan jälkipolvien luettavaksi. :)
- mitämitämitä
mikkiksen omat lyhenteet ja jutut, just joo, PUUUUUU MIKKIS!
- miten toimii?
"IT-yrityksen työntekijä lähettää toiselle työntekijälle DRM-suojatun sähköpostiviestin, joka sisältää tietoja tulevasta tuotejulkaisusta. Lähettäjä merkitsee viestin luottamukselliseksi, jolloin sähköpostiviestin vastaanottaja ei pysty tulostamaan sitä eikä kopioimaan siitä tekstiä leikepöydälle, saatikka sitten lähettämään viestiä eteenpäin."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Käyttöoikeuksien_hallintaMites olis vaikka kuvan/ruutukaappauksen ottaminen viestistä...?
"IT-yrityksen työntekijä lähettää toiselle työntekijälle DRM-suojatun sähköpostiviestin, joka sisältää tietoja tulevasta tuotejulkaisusta. Lähettäjä merkitsee viestin luottamukselliseksi, jolloin sähköpostiviestin vastaanottaja ei pysty tulostamaan sitä eikä kopioimaan siitä tekstiä leikepöydälle, saatikka sitten lähettämään viestiä eteenpäin."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Käyttöoikeuksien_hallinta- ......
djmosse kirjoitti:
Mites olis vaikka kuvan/ruutukaappauksen ottaminen viestistä...?
"IT-yrityksen työntekijä lähettää toiselle työntekijälle DRM-suojatun sähköpostiviestin, joka sisältää tietoja tulevasta tuotejulkaisusta. Lähettäjä merkitsee viestin luottamukselliseksi, jolloin sähköpostiviestin vastaanottaja ei pysty tulostamaan sitä eikä kopioimaan siitä tekstiä leikepöydälle, saatikka sitten lähettämään viestiä eteenpäin."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Käyttöoikeuksien_hallintaMiten olis tekstin lukeminen ja kirjoittaminen johonkin vaikka ihan tekstitiedostoon ja lähettäminen eteenpäin?
Tuommoiset suojaukset on aivan yhtä tyhjän kanssa. Jos joku haluaa ne kiertää niin tottakai ne pystyy kiertämään. Jos ei toiseen voi luottaa niin kannattaako luottamuksellista tietoa yleensä lähettää mihinkään?
Musta tuntuu vaan että tuommoinen ylimääräinen suojaushypetys ampuu vain itseään jalkaan. - ole totaalinen
...... kirjoitti:
Miten olis tekstin lukeminen ja kirjoittaminen johonkin vaikka ihan tekstitiedostoon ja lähettäminen eteenpäin?
Tuommoiset suojaukset on aivan yhtä tyhjän kanssa. Jos joku haluaa ne kiertää niin tottakai ne pystyy kiertämään. Jos ei toiseen voi luottaa niin kannattaako luottamuksellista tietoa yleensä lähettää mihinkään?
Musta tuntuu vaan että tuommoinen ylimääräinen suojaushypetys ampuu vain itseään jalkaan.esto, koska kuten sanoit, kaikki voidaan kiertää. Ja jos jokin asia on luettavissa niin se on myös kopioitavissa.
Lähinnä se palvelisi tilanteissa, joissa osa ihmisistä on niin löyhäpäisiä, että ajattelemattomuuttaan tulostavat, kopioivat tai lähettävät eteenpäin luottamuksellista tietoa. Näissä tapauksissa, kun estot on olemassa ei voida vedota siihen, että en tiennyt ja vahingossa lähti tms. Kopiointi vaatii näissä tapauksessa enemmän, joten aikaa toiminnan mielekkyyden ajatteluun jää myös enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372