Olen tekemässä vuorellisia lapasia isoveljestä, jossa sekä vuori että päälinen tulevat samasta langasta. Kysynkin miten muut tekisivät lapaset; lisäisittekö päälykerrokseen silmukoita vai tekisittekö samalla silmukka määrällä kuin vuorenkin?
vuorelliset lapaset
10
4142
Vastaukset
- vai mitä tarkoitat?
Kirjoitat "vuorelliset lapaset" ikään kuin vaatteilla ja luonnon muodoilla olisi jotain tekemistä keskenään.
Tarkoitit kai sentään "vuorilliset lapaset"?
vuori (taivutus: vuorin, vuoria, vuorilla, vuorit, vuorien, vuoreilla jne.) vaatekappaleen, kotelon tms. sisusteena oleva t. sisäpintaa peittävä kangas, nahka tms. Käsineiden villainen vuori. Käsilaukun, lippaan vuori. Takin, hatun, kengän vuori myös →←. Silkki-, tikki-, turkisvuori.
yks. nom. vuori
yks. gen. vuorin
yks. part. vuoria
yks. ill. vuoriin
mon. nom. vuorit
mon. gen. vuorien
mon. part. vuoreja
mon. ill. vuoreihin- :-(
ei taas.
- Did I ask too much?
Tuota...yksi juttu vaan...et viittisi tehdä palvelusta meille kaikille ja hankkia ELÄMÄÄ?!?
- lappaset
tee kaksinkertaiset lapaset yhdellä kertaa? yllättävän helppoa
- kintaat
Kerro ihmeessä, miten niin helppoa?
Olisiko ohjetta jossain? - N eu loja
kintaat kirjoitti:
Kerro ihmeessä, miten niin helppoa?
Olisiko ohjetta jossain?
- tunturilla käynyt ompelija
Vaatteen vuori taipuu: vuori, vuorin, vuorista.
Olen käynyt Lapissa ja nähnyt useammankin vuoren, sekä kiivennyt vuorelle ja tullut alas vuorelta....- ei ole
niin että Lapissa ei ole vuoria, vain tuntureita, mutta mitäs sitä pilkkua viilaamaan :)
- vuorta
mahtoi olla mahtava näky varsinkin Lapissa.
Mitenkähän sulta sujuu lapasten teko?
Kokeile muuten tehdä toinen lapanen puoli numeroa pienemmillä puikoilla. Ja sitten vain sisäkkäin, ei tarvitse välttämättä neuloa yhteenkään. Voi sitten leudommalla säällä käyttää yhdenkertaisina.
- Nimetön
oli joku tehnyt. ensin resoriosa ja pääliosa ohiulla poikoilla. vuoriosaan silmukat oli kerätty siitä resorin lopusta ( resoria vain yksi kerros). Sisäosa oli tehty paksummillapuikoilla. Sitä en tiedä, oliko siinä vähemmän silmukoita. Lapaset oli sitten ommeltu yhteen kavennuksen kohdalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971948- 881370
- 1101153
- 761047
- 1191030
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48751- 33703