olen lähettänyt palautteen erään ihmisen palutesähköpostiin ilman omaa sähköpostiosoitettani. Palaute oli suht asiallinen, ei mitenkään herjaava, mutta tämä ihminen haluaa ip-osoitteen avulla selvittää kuka postin lähetti. Onnistunko enää mitenkään vaikuttamaan asiaan?
Voinko salata ip osoitteen jälkikäteen niin ettei aiempaa voida yhdistää minuun?
5
1086
Vastaukset
- ne logit
pysy tallessa siellä palveluntarjoajan koneilla aika pitkään,etkä sinä siihen voi vaikuttaa sitten niin mitenkään...
- keksa
ja nekin se voi pyytää palveluntarjoajalta siinä tapauksessa, että sua epäillään rikoksesta.
keksa kirjoitti:
ja nekin se voi pyytää palveluntarjoajalta siinä tapauksessa, että sua epäillään rikoksesta.
kolmelle palstalle paljon rikoksesta puutu.:(
- parikin ratkaisua
Ekaksi ehdotan googlettamista sipivilla hakusanoilla. Löytynee monia ratkaisumalleja asian hoitamiseksi pois päiväjärjestyksestä.
Itse voin tuollaisen homman tehdä ns. kädenkäänteessä. - salaa IP:si
Tor hoitaa nettiliikenteen salattuna (koti)koneesi ja Tor-verkon välillä ja kierrättää vielä liikenteen usean anonyymikoneen kautta. Selausta tai sähköpostia ei pysty sinuun jäljittämään, vaan sivusto tai vastaanottaja saavat vain viimeisen Tor-palvelimen IP:n.
Koska olet postin jo lähettänyt, et voi enää asialle mitään, mutta ensi kerralla käytä Tor Privoxy Vidalia pakettia http://www.torproject.org/overview.html.fi tai sitten USB-tikultakin ajettavaa Torpark ohjelmaa joka ei jätä mitään koneelle, versio v.1.5.0.7 on toimiva, etkä tarvitse uudempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754356Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112313- 1681497
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211291
- 1151227
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721139Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 611038
- 35946