Onko kokemuksia, siskot?
Esim eilen unohdin kauppakassini eteiseen, kun oli roskapusseja monta sorttia. Soitin ulkoa, että heitätkö ikkunasta mun kassin. ---ei löytänyt---oli keskellä eteisen lattiaa.
Sokea aviomies
19
994
Vastaukset
- että on töppöeinari
äläkä aikuinen ihminen tänne lässytä.
- angi
koira pure.. Luultavasti tämän ketjun aloittaja yritti aloittaa ketjun johon vastaillaan omien toilauksista?
- 1943
jalalla nukkumaan, toivottavasti aamulla on parempi olo. Nämä asiat ovat vakavia. Itselläni ei ole sokeudesta kokemusta. Vähän samanlainen kokemus oli ehkä silloin, kun tytär pienenä lukitsi itsensä vessaan. Mieheni oli erittäin maltillinen ja neuvoi oven läpi rauhallisesti, miten pitää toimia ja tyttö sai oven auki. Se, että saa elää terveenä, ei ole itsestään selvää. Ihailen ihmisiä, jotka vammoistaan huolimatta pystyvät elämään täysipainoista elämää. Toiset taas valittavat kaikesta, vaikka ovat syntyneet ainakin fyysisesti terveinä.
onpas sulla pipo kireällä, pitäiskö vaihtaa suurempaan. En tiennyt, että täällä on joku tyyli mikä vain hyväksytään. Purkaisit huonoa oloas muualla.
rivien välistä, että oli huumoria juttusi?
Jos niin oli, voin sanoa, että niitä sokeita aviomiehiä on aika paljon, kun on kuunnellut muitakin.
Oma mieheni ei koskaan löydä mitään, vaikka "nokan" edessä olisi, kaikki saisi hakea valmiiksi. Vanhemmiten olen tullut laiskaksi ja tyydyn usein vain sanomaan, että hae, hae, kyllä löytyy!Työkaverilla on samoja kokemuksia ja niitä naureskellaan yhdessä. Mies soittaa töihinkin ja kysyy esim. missä kahvipurkki on. Miehet on joissakin asioissa niin uskomattomia, mutta myös niin ihania.
- on suurin osa
Eivät löydä mitään vaikka olisi nenän edessä ja vielä piippaisi.
- Kalle-Aaretti
Akkain mielestä aina ukon nupissa. Siksipä kirkaskatseiset Herasilmähuldat huomaavat kaiken.
Onhan se lohduttavaa luettavaa, että muillakin löytämisvaikeuksia, nimittäin minulla on usein, vaikka en ole edes mies. Varsinkin jos olen arkistoinut jotakin "loogiseen paikkaan", niin jälkeenpäin on tenkka poo, missä se "looginen paikka" oikein olikaan. Ihan aina ei naurata, kun hiki päässä etsii ja on kiire johonkin. :)) Hukkaankohan kohta itsenikin tai unohdun jonnekin "loogiseen paikkaan"?
- lupiini
ihmettelen usein, minne kummaan olen uudelleensijoittanut jonkin tavaran. Aiempi, vaikka kuinka sekavassa tilassa oleva paikka tulee mieleeni, mutta jälkimmäinen, järjestelyvaiheessa mielestäni loogisempi paikka onkin vaikeampi löytää.
- voi helkkari
ei löydy vaatteet omasta kaapista, ei tavarat mitkään, jos pitää jotain toista tavaraa siirtää.
Tähän sääntöön on kaksi poikkeusta
Ja ne ovat
1. Jos kaakaopurkki on mennyt jonkun toisen purkin taakse
2. Jos sininen lenkki on minulta vahingossa mennyt
jääkaapin alammalle hyllylle, peruna ja porkkanapussin alle.
Nän löytyvät aina ilman lisäkysymyksiä.Mitäs sanot siitä, että joskus löytyy vaatekaapista uusi käyttämätön vaate, jonka olen unohtanut ostaneeni? :) Onneksi tuo impulsiivisesti hankittu vaate on yleensä mieluinen edelleen.
- kittana
tinat kirjoitti:
Mitäs sanot siitä, että joskus löytyy vaatekaapista uusi käyttämätön vaate, jonka olen unohtanut ostaneeni? :) Onneksi tuo impulsiivisesti hankittu vaate on yleensä mieluinen edelleen.
meillä on ihmeellinen vaatehuone, vaatteet kutistuu!
kittana kirjoitti:
meillä on ihmeellinen vaatehuone, vaatteet kutistuu!
Se on aika, joka niitä kutistaa, uskon!! :)) Onneksi itse olen löytänyt niitä sinua nopeammin.
- vaemo
Joillakin on tapana hakea ja hakea, kiertää ympäri huushollia hokea ja hakea niin kauan kun joku tuo kadonneen etsijälle käteen.
Joskus huvittaa, joskus raivostuttaa, vaemoa. - 1943
ehkä ensin turhan vakavasti. Tuli mieleen aika, jolloin koko perhe oli koossa ja oltiin lähdössä vaikka sukujuhliin. Hukassa oli yhtä sun toista. Kun muu porukka oli pukeissa ja lähtövalmiina, sain itseni viidessä minuutissa juhlakuntoon. Sama juttu oli lapsuuskodissani, isän tavaroita ei näkynyt missään hänen omien sanojensa mukaan.
- A A
Minun mieheni menee vaatekaapilleen,seisoo kädet kupeillaan ja HUUTAA: Mihin sinä olet laittanut sen mun sinisen uuden paitani!!!Se ei tarkoita sitä,että se olisi hukassa vaan että minä juoksen heti paikalla ja ojennan sen hänelle vaatepuulla:Kas tässä rakkaani!Nyt olen alkanut tehdä niin,että en ole kuulevinani.Hän senkun korottaa ääntään ja odottelee.Sitten sanon,etten tosiaankaan muista,mihin sen panin!Nyt hän luulee,että olen alkanut dementoitumaan!En ole paljastanut oikeaa asiantilaa,minusta on tullut laiska,en anna enää pompottaa itseäni!Ei hän silti vieläkään löydä mitään,myllää laatikkonsa ylösalaisin ja lopuksi menen ja nostan haetun vaatteen ja kysyn-mitkäs nämä on? Nyt häntäkin on alkanut jo naurattaa tämä asia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2014577
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!482167- 691846
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331433Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581387Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss931019SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä27984Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10939Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170838Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186736